Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla on kuivat ja kärsineet hiukset, katso tänne!

Vierailija
18.06.2013 |

En IKINÄ ole uskonut mihinkään marketin shampoihin, että ne oikeesti voisi korjata kuivat latvat ja muutenki elottomat hiukset niin kokeilin huvikseni tätä hoitosarjaa 

http://292fc373eb1b8428f75b-7f75e5eb51943043279413a54aaa858a.r38.cf3.rackcdn.com/fashion-beauty_03_temp-1349093544-506988a8-620x348.jpg

Tuossa on siis shampoo, hoitoaine, hiusnaamio ja hoitosuihke. Pelkkä hoitosuihkekkin teki älyttömän taikatempun yhdessä päivässä!  Nyt olen käyttänyt tuotteita n. kuukauden ja WAU! Kyllä on tuloksia syntynyt, upeasti! Tekisi ihan mieli suudella tuota, joka on tuon kehittänyt. Käytän itse siis hiusnaamiota aika harvoin, yhden kk aikana käyttänyt nyt 2 kertaa. Ensimmäisenä päivänä tein "Tehohoidon" parturin suosittelemana, eli jätin hiusnaamion, sekä hoitoaineen n. 20 minuutiksi päähän ja annoin kunnolla vaikuttaa, jonka jälkeen vasta pesin pois. Ja päälle vielä suihkutin hoitosuihketta. Ja hiukset sen jälkeen kuin olivat täysin kuivat.... Ihan USKOMATTOMAN upeat tulokset... wau. SUOSITTELEN! 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisikö joku mikä oikeasti auttaisi kuiviin ja karheisiin hiuksiin, jos tuo aloittajan vinkki ei ole ihan varma tapaus (pitänee kuitenkin kokeilla kun halpaa on)? Aina kun olen kotona värjännyt kaupan värillä (olikohan joku l`oreal casting creme gloss) niin mukana on tullut värien mukana se minipullo hoitoainetta, joka tekee hiukset uskomattoman sileiksi ja hyvinvoivan näköisiksi. Myös jos kuivaan hiukset föönillä niin ne on helpompi selvitellä eikä ole ihan niin paha takkuinen hamppukasa... Olen kokeillut joitain öljyjäkin kuten moroccan oil mutta ei nuo tunnu auttavan kauheasti, toki silloin kun läträä pesun jälkeen sitä mutta olisi mukava jos ei aina tarvitsisi niitä käyttää. Kun hiukseni kuivavat luonnollisesti, ovat ne todella karheat ja takkuiset, vaikeat selvittää ja sitten kun saan ne harjattua suoraksi, osa on sellaista kuivaa käkkärää eli ihan kuin jotain minikiharaa sojoittaisi... Ärsyttävää kun on huonokuntoiset hiukset, toisilla niin ihanan sileät ja kiiltävät... Joka päivä syön oliiviöljyä ja ihan suhteellisen terveellisestikin joten en tiedä mitä elintavoissakaan voisin korjata... Ketään joka tietäisi millä oikeasti saa sileät, kiiltävät hiukset?

Vierailija
2/57 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko toi värjätyille hiuksille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 00:11"]

Tietäisikö joku mikä oikeasti auttaisi kuiviin ja karheisiin hiuksiin, jos tuo aloittajan vinkki ei ole ihan varma tapaus (pitänee kuitenkin kokeilla kun halpaa on)? Aina kun olen kotona värjännyt kaupan värillä (olikohan joku l`oreal casting creme gloss) niin mukana on tullut värien mukana se minipullo hoitoainetta, joka tekee hiukset uskomattoman sileiksi ja hyvinvoivan näköisiksi. Myös jos kuivaan hiukset föönillä niin ne on helpompi selvitellä eikä ole ihan niin paha takkuinen hamppukasa... Olen kokeillut joitain öljyjäkin kuten moroccan oil mutta ei nuo tunnu auttavan kauheasti, toki silloin kun läträä pesun jälkeen sitä mutta olisi mukava jos ei aina tarvitsisi niitä käyttää. Kun hiukseni kuivavat luonnollisesti, ovat ne todella karheat ja takkuiset, vaikeat selvittää ja sitten kun saan ne harjattua suoraksi, osa on sellaista kuivaa käkkärää eli ihan kuin jotain minikiharaa sojoittaisi... Ärsyttävää kun on huonokuntoiset hiukset, toisilla niin ihanan sileät ja kiiltävät... Joka päivä syön oliiviöljyä ja ihan suhteellisen terveellisestikin joten en tiedä mitä elintavoissakaan voisin korjata... Ketään joka tietäisi millä oikeasti saa sileät, kiiltävät hiukset?

[/quote]Miten olis esim. porkkanaoljy, body shopissa pitais olla. Hiero sita hiuslatvoihin ja suihkumyssy paahan, sitte vaikka saunaan vahaksi aikaa.

Vierailija
4/57 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minulla kun oli permis ja raidat yhtäaikaa, meni tukka kuivaksi. Aussien tehohoito auttoi siihen, nimenomaan se tehohoito. Paras minkä olen löytänytitselleni on kuitenkin rotaatioharja, jolla kuivaan hiukseni, tekee sileän hiuksen paremmin kuin mikään suoristusrauta. Tällaisen ostin ja olen ollut tosi tyytyväinen. Vähän siinnä on opettelemista, mutta oppihan sen. Tärkeintä on kuivata hiusosio kerrallaan pienissä erissä. Muut hiukset voi nostaa pois tieltä. itselläni ei kovin paksut hiukset eikä pitkätkään, joten aikaa varmaan menee 5-10 minuuttia, kun valmista. En ihan märkää tukkaa kuivaa vaan puolikuivan.  

http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/babyliss-rotaatioharja-as130e-5128491

On näitä varmaan muitakin merkkejä.

Vierailija
5/57 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko aloittaja buzzaaja (vai mikä se nyt onkaan) tms. vertaismarkkinoija? :D

Vierailija
6/57 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuota naamiota, väkisin käytin sen loppuun. Vaikka annoin sen muhia ihan kunnolla niin ei mitään vaikutusta...

Vierailija
7/57 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 00:31"]

[/quote]Miten olis esim. porkkanaoljy, body shopissa pitais olla. Hiero sita hiuslatvoihin ja suihkumyssy paahan, sitte vaikka saunaan vahaksi aikaa.

Minulla kun oli permis ja raidat yhtäaikaa, meni tukka kuivaksi. Aussien tehohoito auttoi siihen, nimenomaan se tehohoito. Paras minkä olen löytänytitselleni on kuitenkin rotaatioharja, jolla kuivaan hiukseni, tekee sileän hiuksen paremmin kuin mikään suoristusrauta. Tällaisen ostin ja olen ollut tosi tyytyväinen. Vähän siinnä on opettelemista, mutta oppihan sen. Tärkeintä on kuivata hiusosio kerrallaan pienissä erissä. Muut hiukset voi nostaa pois tieltä. itselläni ei kovin paksut hiukset eikä pitkätkään, joten aikaa varmaan menee 5-10 minuuttia, kun valmista. En ihan märkää tukkaa kuivaa vaan puolikuivan.  

[/quote]

Hei kiitos teille vinkeistä, pitääpä kokeilla! Tuota Aussien tehohoitoa olen kerran kokeillut mutta se ei ehtinyt vaikuttaa tarpeeksi kun tuli kiire, pitäisipä varmaan sitäkin ostaa taas kun ihan hyvälle vaikutti, tuo porkkanaöljy kuulosti kanssa mielenkiintoiselle. Tuollaisesta rotaatioharjasta en ole kuullutkaan ennen, voisi tosiaan toimia kyllä hyvin. Kampaajatkin kun kuivaa aina harjan ja föönin kanssa samaan aikaan, mutta itse en osaa kun vaikka jaan pieneen osaan niin ne takkuuntuu aina niin herkästi enkä saa sillä harjalla yhdellä kädellä setvittyä... Tuo rotaatioharja oli kyllä mielenkiintoinen ja voisi toimia mulla, voisin panostaa sellaiseen kun harvemmin kampaajallakin käyn:) Kiitos vielä vinkeistä, toivottavasti saisin näillä hiukset parempaan kuntoon, nyt on monta eri vaihtoehtoa kokeiltavana:)

Vierailija
8/57 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itselläni tosiaan pitkät hiukset mutta kovasti niitä lähtee harjatessa kun saa selvitellä niitä takkuja, pakko jotain tehdä jotta ei kohta ihan kaljuuntuisi:)

Vierailija
9/57 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aloittajan tökötti auttanut muakaan. Hoitoaine tekee hiukset vain likaisen näköisiksi ja tahmaisen tuntuisiksi. Ei tee edes sellaista liukasta, sileää tuntua, kuten jotkut silikonihoitsikat. En voi suositella, valitettavasti.

Omat hiukset pitkät, luonnonkiharat ja juuri sellaiset "karvaisen" näköiset, ellen ole suoristanut.

Vierailija
10/57 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole minullakaan tuon merkin tuotteet aiemmin auttaneet yhtään, joten suhtaudun vähän epäillen, tuossa ylempänä sainkin jo pari hyvää vinkkiä, kannattaa testata! Ja luin juuri sellaisesta harjasta kuin tangle teezer että olisi hyvä harja myöskin, paljon kehuja saanut ainakin mutta itsellä ei ole kokemusta:) Ja mulla on sekin että pitäisi yrittää olla pesemättä usein hiuksia (pesen aikalailla joka toinen päivä) mutta mulla ei toimi se että totutan hiukset pidempään pesuväliin, ne rasvoittuvat silti, oon monesti yrittänyt... Eli vähän pakko pestä usein (välillä käytän kuivashampoota) ja siksi ne varmaan sitten onkin niin kuivat ja koppurat:/

Vierailija
11/57 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tehonnut ihan samat tuotteet <3 !! Oon käyttänyt 4 kuukautta :)

Vierailija
12/57 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki kaikille kuivahiuksisille: hiuksiin voi laittaa ihan ns. tavallista öljyä, itse käytän kylmäpuristettua kookosöljyä (mutta veikkaan että esim. oliiviöljy ajaa saman asian?). Tuo on ihan sitä samaa kookosöljyä jota voi vaikka syödä =terveellistä eikä sisällä yhtään mitään ns. turhaa vaan on puhdas luonnontuote.

http://kauppa.ruohonjuuri.fi/tuotteet/tuoteryhma/395/superfood-ja-rawfood

Itse laitan öljyä (reilusti!) hiuksiin, annan vaikuttaa n. vartin, ja sitten pesen hiukset normaaliin tapaan ja poispestävä hoitoaine lopuksi.

Ja hiusjutuissa kannattaa muistaa sekin, että jos ruokavalio ei ole kunnossa näkyy se hiuksissa. Vettä pitää juoda ja ravinnosta saada rasvoja.

Vierailija
13/57 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle silikonipitoiset hoitoaineet ovat pelastus. Hiuslaatu on karkea (ollut lapsesta alkaen), kunto on ihan hyvä, mutta tukka näyttää kiillottomalta ja pörrööntyy ilman silikonipläjäystä. 

Silikoni nimenomaan tekee pinnasta sileämmän ja liukkaamman, jolloin harjaaminen helpottuu eikä tukka katkeile ja vahingoitu kun harja ei "raasta". 

Tyveen en laita hoitoainetta, muuten tulee liimaletti. 

Vierailija
14/57 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 22:34"]

Ei ole onneksi kuivat ja kiillottomat hiukset kun pesen ne kerran viikossa oliiviöljysaippualla. Eipä ole ollut tarvetta hoitotuotearsenaalille, muutaman euron saippua riittää.

[/quote]Mäkin yritin mutta vaikka miten pesin tai olin pesemättä, niin hiukset oli limaiset eikä niitä voinut laittaa mitenkään ja tuntui että ne oli koko aika likaiset. 

Pesen enimmäkseen pelkällä hoitoaineella ja naamankin perurasvalla, niin eipä ole isoja "arsenaaleja"

Tuo ap:n linkkaama sarja on hyvä, tukka ei kuitenkaan pläsähdä päätä pitkin tai päänahka rasvoitu niinkuin joidenkin kuivien hiusten tuotteiden kanssa.

Vierailija
15/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buzzaaja = Putsaaja ;)

Vierailija
16/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ihmetyttää, mitä vaaraa siitä silikonista hiusten pinnalla on?

Vierailija
17/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuon sarjan hiusöljy ja kyllä se vähän auttaa, ettei hiukset ole ihan totaalisen kuivat. Mutta ei se mitään paranna eikä hoida vaan on sen hetken apu kun se hiuksissa on. Silikoniahan siinäkin on, toki mutta mitäpä se hiuksen pinnassa haittaisi. Ikävämpää minusta iholle on silikonia laittaa. Sitähän on lähes kaikissa meikeissä nykyään.

Vierailija
18/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:22"]

Muakin ihmetyttää, mitä vaaraa siitä silikonista hiusten pinnalla on?

[/quote]

EI yhtään mitään, eikä useimmille myöskään päänahassa tai ihossa siitä ole haittaa. Joillekin harvoille se voi aiheuttaa ihohuokosten tukkoontumista, useimmille ei. 

Osalle varsinkin tosi hentohiuksisista useimmat silikonit on myös liian raskaita ja saattavat tehdä hiukset rasvaisen ja lähmäisen näköisiksi. Mutta useimmille tosiaan sopii ja saa aika huonokuntoisenkin hiuksen näyttämään hyvältä.

Vierailija
19/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] 

Pesen enimmäkseen pelkällä hoitoaineella ja naamankin perurasvalla, niin eipä ole isoja "arsenaaleja"

[/quote]

Hoitoaineella hiusten peseminen on aikalailla  vasaavaa kun pesisi pyykit aina huuhteluaineella. YÖKS!

Vierailija
20/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Aussien 3 minutes miracle -hoitoainetta (oli joku repair-versio) ja mun kuivat, vähän kihartuvat koppurahiukset muuttui sileiksi ja kiiltäviksi! Hoitoaine ei latista tukkaa ollenkaan, ihana tunne kun hiukset on ilmavat ja kiiltävät. Unelmahoitis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme