Terve nuori nainen ei ota yli 10 -vuotta vanhempaa miestä.
Puhun siis ALLE 25 -vuotiaista tytöistä. Iän perusteella suhteen ennuste ei ole kovin hyvä. Terve nuori huomaa ennen pitkää haluavansa ikätasoista elämää. Kehitys ja henkinen kasvu on vielä kesken. Vanhemman miehen huomio hivelee. Ei liene tytön perhetaustakaan tuollaisissa tapauksissa ihan kunnossa.
Kommentit (14)
Vaikka nyt erehdynkin kommentoimaan sen ikäerohullun juttua, niin miks ei ottais..? Kokenut turvallinen mies, joka ei enää ole mikään onneton kloppi sängyssä. Ja usein mies raukat on niin paljon naisia jäljessä kehityksessä että sellainen just parikymppinen mimmi ja +30v kundi on aika samoissa kehityksessä... Itselläni kaikkein paras ja kiihottavin rakastaja (naimisissa oleva 3lapsen isä) oli 39v mies, itse olin silloin just 25v.. Toinen erittäin toimiva oli eräs toinen 39v mies, kun itse olin 22v.. Kun kumpikin tietää mitä haluaa ja on sinut itsensä kanssa niin noi yhtälöt toimii hyvin... ;)
Ikäerohullu taas täällä. Voi voi. Ja kyllä otin vanhan miehen 23-vuotiaana ja ei tarvinnut edes opintolainaa nostaa pariin vuoteen, kun eli miehen rahoilla. Taidat olla vaan tosi kateellinen niille, joilla on vanhempi varakas mies. Toiset löytää omansa amiksen ruokalasta, toiset kokkareilta.
Mitä sitten jos ottaa? Jos on henkisesti epäkypsä ja sairas ja haluaa yli 10 vuotta vanhemman miehen? Mitä se kenellekään kuuluu? Anna heidän olla keskenään sairaita ja onnellisia. Et kai sinä vain halua itsellesi sitä miestä? Miksi? Sehän on sairas pedofiili. Taidat olla itsekin sairas jos himoitset pedofiilia.
Terve ihan minkä tahansa ikäinen ihminen tietää, että 10 -vuotta on kieliopillisesti väärin.
täällä 17v ikäeroa ja 7 yhteistä vuotta takana ilman minkäänlaista on-offia tms.
eipä ole ikä haitannut.
itellä perhetausta täysin normaalit , samoin koulutus jne.. että.. se siitä teoriastasi.
No itse olin 20v kun aloin seurustella 13v vanhemman miehen kanssa ja nyt 9v myöhemmin ollaan onnellisesti edelleen yhdessä ja lapsiakin löytyy. Olen ehjästä ydinperheestä, joka on kaikinpuolin "normaali" ja korkeakoulututkinto takataskussa. Ikäerosta huolimatta ollaan aika samalla aaltopituudella ja tullaan hyvin juttuun. Iästä johtuvat erot puolestaan on molemminpuolinen rikkaus.
Väitänpä, että todennäköisemmin suhde olisi kariutunut nuoren miehen kanssa, joka ei olisi ehkä ollut yhtä halukas sitoutumaan ja perustamaan perhettä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 21:13"]
Puhun siis ALLE 25 -vuotiaista tytöistä. Iän perusteella suhteen ennuste ei ole kovin hyvä. Terve nuori huomaa ennen pitkää haluavansa ikätasoista elämää. Kehitys ja henkinen kasvu on vielä kesken. Vanhemman miehen huomio hivelee. Ei liene tytön perhetaustakaan tuollaisissa tapauksissa ihan kunnossa.
[/quote]
Eli et siis puhu esim Jenni Haukiosta ja sen isukkikompleksista?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 21:23"]
Vaikka nyt erehdynkin kommentoimaan sen ikäerohullun juttua, niin miks ei ottais..? Kokenut turvallinen mies, joka ei enää ole mikään onneton kloppi sängyssä. Ja usein mies raukat on niin paljon naisia jäljessä kehityksessä että sellainen just parikymppinen mimmi ja +30v kundi on aika samoissa kehityksessä... Itselläni kaikkein paras ja kiihottavin rakastaja (naimisissa oleva 3lapsen isä) oli 39v mies, itse olin silloin just 25v.. Toinen erittäin toimiva oli eräs toinen 39v mies, kun itse olin 22v.. Kun kumpikin tietää mitä haluaa ja on sinut itsensä kanssa niin noi yhtälöt toimii hyvin... ;)
[/quote]
Noita puumanaisten ja nuorempien miesten suhteita kommentoidaan täällä ihan samoilla perusteilla, että vanhempi nainen antaa kokeneena parempaa seksiä. Mutta niissä kommenteissa se on aina huono peruste suhteelle, koska on vain osoitus nuorten miesten pinnallisuudesta.
Sorrunpahan minäkin taas vastaamaan, vanhemmillani on ikäeroa 9 vuotta, äitini oli 20v kun isoin siskoni syntyi, 28v kun minä synnyin. 20v kun menivät naimisiin. Tänä vuonna juhlitaan sitten, että ovat olleet jo 30v naimisissa... Ikis, sun exälle voi käydä samalla tavalla, huomaamatta he jo juhlivatkin, kun ovat olleet monta vuotta naimisissa!
AP kuulostaa naiselta jonka mies on lähtenyt yli 10 vuotta nuoremman naisen kelkkaan:P
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 21:28"]
Terve ihan minkä tahansa ikäinen ihminen tietää, että 10 -vuotta on kieliopillisesti väärin.
[/quote]
kaikki paitsi ikis :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 22:11"]
AP kuulostaa naiselta jonka mies on lähtenyt yli 10 vuotta nuoremman naisen kelkkaan:P
[/quote]
Ap on nainen, jonka 34v mies lähti 22v naisen matkaan. Nainen on muuten raskaana. Apllä on lapsia tämän 34v miehen kanssa, kerran uhkasi sossuun soittaa ja tehdä lastensuojeluilmoituksen, koska " alle 25v tytön aivot eivät ole tarpeeksi kehittyneet ottamaan vastuuta lapsista" ja sanoi hakevansa yksinhuoltajuutta.
Ap aina välillä tekee aloituksia, jossa on muka tämän 22v naisen äiti, ja haluaisi estää näiden seurustelun. Ap tunnetaan myös nimellä Ikis. Ilmeisesti kaksplussalta tänne tullut, joku ainakin mainitsi joskus.
Miksi se mies otti 10-12v nuoremman naisen?
Mene jo ottamaan iltalääkkeesi ja nukkumaan ja pysy pari päivää pois jo täältä, jooko?