Jonkun pitäisi tehdä väitöskirja AV-palstan kirjoituksista.
Olisi mielenkiintoista lukea akateemista analyysia tästä menosta.
Kommentit (9)
Kun ei voi testata, missä määrin kaikki on provoa. Yleistä suuntaa antavaa yhteiskunnallista analyysiä kyllä voisi tehdä. Aika karua.
provot kertovat jostain
mutta kuka erottaa provon (minä olen provo, nyt tosin vakavissani)
Mielenkiintoista, mistähän aiheesta saa kattavan otoksen palstalta?
Tuskin mistään.
t: tutkija
jossa puhuttiin vieraista, jotka eivät tiskaa ja sitten joustavasti aihe siirtyi astianpesukoneeseen ja siihen, minkälaisia astioita koneeseen voi laittaa. Silloin tuli jotenkin mieleen, että tämä palsta kuvaa aina välillä osuvasti naisten keskustelutapoja.
Ehkä se tutkimus voisi liittyä vaikka siihen, miten tämä palsta on korvannut " normaaleja" ihmiskontakteja, tai minkälaiset aiheet ovat vaikeita normaalikeskusteluissa mutta joita voi käsitellä täällä, minkälaiset aiheet aiheuttavat ennakkoluuloja tai mitä vain... minusta tämä on kyllä kiinnostava ilmiö.
Mutta ehkä tämmöisiä aiheita on jo tutkittukin?
Kiinnostavia topikkeja keksit. Ja voihan olla, että joku on noita jo tutkinutkin, mutta tuskin kovin seikkaperäisesti suomalaisessa yhteiskunnassa.
on sanonut että täällä on pelkästään mammoja?
Mää oon isimies ja käyn täällä aika paljon. Tunnen muitakin.
Tuokin asia on joskus tuollut mieleeni, eli olisi tosiaan kiva joskus tutustua tarkemmin joihinkin ihmisiin täällä palstalla. Ilkeilyjen ja provoilujen välillä sitä aina joskus hymyilee joidenkin naseville kommenteille ja ajattelee, että olisipa jännä lukea enemmänkin tuon tekstejä. Tästä syystä joskus harmittaa, kun ei käytetä nikkejä eikä tunnista tyyppejä muissa yhteyksissä.
niin paljon on pelkkää provoa täällä (ml. minä)