Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä olette tästä?

Vierailija
11.06.2013 |

Tämä ei nyt kuulu minulle pätkääkään, mutta ajattelinpa kysäistä teiltä vähän mielipidettä.

Tiedän siis että eräs nainen on pettänyt miestään lukuisia kertoja. Jotenkin suhtautuu myös lapsiinsa nykyään aika välinpitämättömästi, ei jaksa viettää heidän kanssa aikaa jne. Mies vaikuttaa ainakin ulospäin tosi kiltiltä, aina kun ollaan kyseisessä perheessä vierailulla, mies tekee yleensä kaikki kotityöt, nainen vaikuttaa vähän haaveilijalta ja aina analysoi kaikkea ja kaikkia. Joskus jopa tuntuu, että tämä nainen luulee olevansa jotenkin parempi ihminen kuin muut. Siis paasaa kaikesta, mutta sitten itse satuttaa jatkuvasti läheisiä.

Mikä tämä tälläinen ihminen on? Miksi jotkut ihmiset käyttäytyvät tällä tavalla? Itseäni on vähän alkanut mietityttämään, että kannattaako tuollaisen kanssa edes viettää aikaa. Joskus tulee tunne, että hän voi sepittää minusta jotain perättömiä juoruja joillekin toisille. Olen nimittäin huomannut, että hänen muutamat ystävät suhtautuvat minuun jotenkin todella oudosti... 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme