Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapsesi on oppinut kiroilemaan?

Vierailija
11.06.2013 |

Minkä ikäisenä lapsesi on sanonut ensimmäisen kirosanan ja mikä se sana oli?

Epäilen vahvasti, että lapseni 1 v 10 kk osaa sanoa "perkele", koska siltä se vähän kuulostaa, vaikka selvä sanavarasto on vielä suhteellisen pieni. On kuullut sen aika monta kertaa minun suustani - valitettavasti. Luulen, että "vittu" tulee hyvänä kakkosena, ellei sekin ole jo tullut... Välillä pitää oikein pysähtyä kuuntelemaan, että mitähän sanaa se yrittää nyt hokea...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla just 2v kyllä toistaa sanaa vittu ja paska kun isommat sisaret niitä kylvää puheessaan. Kamalaa se on mutta ei hän niitä itse ala (vielä) laukomaan muuta kuin apinoidessaan..

Vierailija
2/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän alle 2v hokee "heevettiä" jos leikeissä ei kaikki oikein suju... Ei todellakaan mikään ylpeyden aihe, pitäisi vieläkin enemmän siistiä omaa kielenkäyttöä vaikka kaikki vitut, paskat perseet olenkin onnistunut puheistani karsimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5v "voi vittu"....

Vierailija
4/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ja 6 vuotiaat ei osaa yhtään kirosanaa kun ei niitä tule itse käytettyä ja asumme ulkomailla. Joskus harmittaa kun jossain suomalaisessa ohjelmassa kiroillaan että koska ne bongaa jonkun kirosanan :) No eipä se niin vakavaa ole ja mielenkiinnolla seuraan mikä on eka kirosana.

Vierailija
5/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teini-ikäinen eikä ole koskaan kiroillut. Me vanhemmatkaan emme kiroile.

Vierailija
6/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli noin 2-vuotias kuin oppi sanomaan "voi vittu." Ja siitä lähtien on jatkanut.

Kuopus ei osaa vielä 17-vuotiaanakaan kiroilla.

(Mieheni kiroilee aina, ja paljon. Itse en kiroile koskaan.)

Vierailija
7/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi lapsi 9 ja tietää kyllä kirosanat muttei ole koskaan sanonut. Ei ainakaan kotona.

Vierailija
8/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 1,5-vuotias on oppinut ilmeisesti isänsä nykyiseltä "vittusaatana". Isänsä ei tietääkseni ikinä kiroile, eikä ainakaan suomeksi, kun ei juuri suomea puhukaan, enkä keksi keneltä muulta olisi tuon oppinut. Syytän siis ainakin omassa päässäni exän nyxää :D Viljelee tota siis vain tietyssä tilanteessa: kun laitan illalla nukkumaan, eikä poika halua nukkua. Tuli yksi sunnuntai ensimmäisen kerran suusta, kun oli viikonlopun viettänyt isällänsä.

Vierailija
9/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 16:19"]

On teini-ikäinen eikä ole koskaan kiroillut. Me vanhemmatkaan emme kiroile.

[/quote]

Komppi!!!!

Vierailija
10/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ittuaatana kuului kaksivuotiaana selkäni takaa kun itse olin ensin mokoman livauttanut. Nyt on 6, ei kiroile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä