OSAAN HOITAA ITSEKIN OMAT ASIANI!!!
En tarvitse kenenkään "apua" siihen että kaikki menee entistä enemmän solmuun. Että kiitos vaan niille jotka "pitävät puoliani" vaikeassa elämäntilnteessa. Ette osaa edes hävetä kun ette suostu näkemään kuinka paljon onnistutte saamaan vahinkoa aikaan "auttamisellanne"!
Kommentit (3)
Hieman vaikea uskoa ainakaan otsikon perusteella. Mutta kovasti jaksamista sinulle. Koeta kestää se että joku haluaisi auttaa sinua. Ehkä voisit kertoa heille miten he voisivat auttaa ?
Tavallaan ei ole kyse edes minun asioistani, mutta kuitenkin on. Tuli tuosta laittomista huostaanotoista mieleen vaan...
Osa lähipiiristä sekosi kun lapset otettiin huostaan ja nyt he tekvät kaikkens jotta minä saisin lapseni takaisin... Paskanmarjat sanon minä. Tekevät vain kaikesta vielä hankalempaa kun puuttuvat asioihin joista eivät tiedä ja kuvittelevat että valehtelu, sossujen haukkuminen, kriisiperheen mustamaalaminen ja asianajan hankkiminen on se jolla lapset saa takaisin. On kuulemma päasia että lapset palaavat kotiin.
Minäkin tahdon lapset kotiin, mutta ensin on saatava asiat kuntoon ja sitten vasta miettiä kotiin paluuta, eikä vanhemmuus siihen lopu kun lapset asuvat jossain muualla
T: Ap
okei