Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olemme reilu 3-kymmpinen pariskunta. Suhde voi hyvin, lapsia, kaikki on hyvin kohdillaan...elämänkokemuksen myötä rohkeus ja avoimmuus suhteessamme on lisääntynyt, fantasioissamme on pitkään pyörinyt ryhmäseksi, eri kokoopanoilla nainen/mies/pari. Tänä kesä aiomme tåmän haaveemme toteuttaa tavalla tai toisella, ehkä useammallakin :). Olisi hienoa kuulla muiden mielipiteitä ja kokemuksia, ehkä vinkkejäkin mm. siihen, mistä olisi paras seuraa hakea?

nimim. elämänkesä

• ylös 23
  • alas 15

Sivut

Kommentit (45)

Avioliittoni hajosi ryhmäseksin takia. Mieheni tuli sairaan mustasukkaiseksi ja oli suhteemme loppuaikoina lähes impotentti, koska hänelle oli ryhmäseksisessioissamme tullut sellainen kuva, että hänellä on pieni penis eikä kykene tyydyttämään minua, koska sain aina kimppakivassa muiden miesten kanssa, mutta en mieheni kanssa.

• ylös 53
  • alas 5

Moi

Me ollaan tällainen vähän yli neljäkymppinen pariskunta ja oltu yhdessä vuodestä käpy... Oltiin pitkään (vuosia) puhuttu ja vähän haaveiltu ryhmäseksistä, kun siihen tarjoutui tilaisuus vähän kuin yllättäin. Molemmat pidettiin siitä, vaikka ei oikein pidettykään siitä toisesta parista. Tämän jälkeen pistettiin ilmoitusta nettiin deittisivuille ja tavattiinkin sieltä yksi mukava pariskunta, joiden kanssa ollaan käyty "harrastelemassa". Meille ei ole tästä tullut mitään mustasukkaisuutta tai muutakaan. Ollaan yhdessä luotu pelisäännöt, että hommaa hoidetaan aina kimpassa ja silloin on kaikki luvallista.

Kannattaa olla oma parisuhde kunnossa ennen kun aloittaa kippakivat, muuten siitä ei tule kuin harmia. Ollaan tavattu myös toinen pariskunta, jotka harrastavat kimppaa säännöllisesti. Heidän kanssaan ei olla oltu sillai, mutta ollaan monesti keskusteltu kokemuksista ja he allekirjoittavat tämän saman: oma pesä kunnossa ja säännöt  olemassa = kimppakivaa ;)

Yhden pariskunnan kanssa ollaan juteltu netissä, mutta heistä näkee selvästi, että rouva ei ole oikein mukana ja herra on erittäin innokas. Ei olla lähdetty heidän kansaan mihinkään pidemmälle, koska heillä ei näytä olevan homma balanssissa.

• ylös 33
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nimenomaan, näin se pitää olla; oma suhde lujalla pohjalla, asiat ja luottamus kunnossa, yhteinen halu hommaan, tasapuoliset "säännöt" ja selvillä mikä on ok ja mikä ei!

t. ketjun aloittaja

• ylös 19
  • alas 1

Olemme + 50 pari ja olemme harrastaneet ryhmäseksiä jo yli 10-vuotta.   Tärkeintä koko jutussa on löytää toinen pari, keillä sama tahtotila ja tavoitteet.   Jostakin viestiketjusta jäänyt mieleemme osuva kommentti "Ystäväpariskunnasta ei tule hyvää ryhmäseksipariskuntaa, mutta ryhmäseksipariskunnasta voi tulla hyvät ystävät".   Mustasukkaisuus ei ole harmina, kun yhteiset pelisäännöt ovat voimassa ja kaikki niitä noudattavat.  

• ylös 23
  • alas 0

Käykää kokeilemassa ulkomailla jossain swingersklubilla, esim. Unkarissa tosi kivoja paikkoja. Ei ole mikään pakko ryhtyä touhuihin siellä, mutta asia tulee tutuksi. Meillä kävi juuri niin, että mentiin ihan mielenkiinnosta katsomaan, mutta parin tunnin kuluttua oltiin muiden mukana kuin kala vedessä! Upea viikonloppu!!

M45

• ylös 20
  • alas 2

Moi me ollaan myös mietitty ryhmäseksiä naisen/miehen kanssa ollaan alle m-19 n-20 pari:) olisi kyllä kiva kokeilla myös:)

Me ollaan 4-kymppinen pari ja fantasioitu erilaisista ryhmäkokoonpanoista pitkään.tähän kevääseen asti fantasiat on rajoittuneet rakastellessa korvaan kuiskutteluun minun puoleltani.Vaimo on selvästi nauttinut fantasioinnista vaikka ei sitä jälkeenpäin ole myöntänytkään (ei muka kuule kunnolla mitä kuiskuttelen) No tässä kerran kuiskailin sitten niin että varmasti kuulee erään kaverini nimellä ja vaimo tuli salamana ja pitkään mutta kun makailtiin vielä sängyllä sanoi että älä fantasioi mua yököttää ja koskaan ei suostu mihinkään ryhmäjuttuihin.Asiasta oikeastaan ensimmäisen kerran puhuttiin ja tietenkin lupasin lopettaa jos hän ei tykkää,mutta heti seuraavan kerran kun rakasteltiin niin vaimo pyysi että fantasioisin ja kertoi vaan hävenneensä ja ujostelleensa.

siitä lähtien fantasiat on ollut aina vaan härskimpiä ja tuttujen nimillä ja huomasin että erityisesti 2N1M on sytyttänyt vaimoni liekkeihin.arkipäivän flirttiä,kosketteluja,hyväilyä mitä ennen ei juurikaan ollut on nyt lähes päivittäistä ja pisteenä ii:n päälle pääsiäisen aikaan ravintolassa vaimo vei käteni housuihinsa ja vielä vessassa antoi suuhoidon .Lievästi sanottuna yllätys ja olinko innoissani OLIN.                                                    

Nyt on juteltu ja kiusattu itseämme ilman seksiäkin tyyliin oiskohan tuolla minkälainen patukka tai onkohan tuo nainen poslari ym ym .Ja seksielämä kukoistaa ja samalla suhdekin on syventynyt.Nyt kun tätä kirjoitan on perhosia mahassa aika lailla koska eilen selvisi että vaimo on pyytänyt erään toisen naisen josta olemme fantasioineet mukaamme juhannuksen viettoon eräälle mökille (yhdeksi yöksi) ja olen aika varma että vaimolla on selvä     

suunnitelma tehtynä mutta en oikein itse tiedä haluanko kuitenkaan edetä fantasioista toteukseen ja vielä enempi hirvittää seikka mitä vaimoni ei tiedä eli tämä kyseinen nainen kerran eräissä juhlissa kertoi olevansa vähän ihastunut minuun. En todella tiedä mitä tekisin?ehkä vedän tahallaan itseni tiedottomaksi viinalla ja annan vaimon toteuttaa Bi-ajatuksia.Mitä mieltä olette mitä kannattaisi tehdä? 

Olemme olleet yhdessä melkein 20v,koskaan en ole pettänyt ja rakastan vaimoani yli kaiken.mustasukkaisuus ei ole koskaan ollut ongelma,mutta tuleekohan tästä tiedä häntä. 

• ylös 12
  • alas 12
Cobalt

Lukaisimme kihlattuni kanssa joitakin vuosien takaisia "Kimppakiva-kirjoituksia"  Nyt olemme jo molemmat 46 v. täyttäneet. Mutta kahdesta parista oltaisiin edelleen kiinnostuneita parinvaihdon ja ryhmäseksin "iloisen riehunnan" puitteissa:) Paikaksi voisi valikoitua vaikkapa kaksikin saunaa omaava kesämökkikiinteistö Pohjois-Pirkanmaalta. Sieltä pääsee noin rontissa tunnissa joko Parkanon tai Tampereen rautatieasemalle... Mutta siellä ei kyllä ole sitten niin ristin sieula ikkunoista tirkistelemässä - siellä ei ole ketään.  Mutta jos tähän kirjoitelmaan jotkut (hetero) parit saavat impulssin vastata, niin bueno!!  Siis parit. Ajankohdasta riippuen sitten varustus katellaan. Mutta siis hirmuista saunomista, hyvää syömistä ja jotakin hrmm.. muutakin ilman vaatteita olisi mielikuvituksessamme...

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Me ollaan seurusteltu vasta vajaa vuosi, kimppakivaa (2m+1n) harrastettu nyt joku about 10 kertaa. Ihan suhteen alussa mies toi esille kiinnostuksensa hommaan ja olin hyvällä tavalla yllättynyt, hänellä siis jo aikaisemmin kokemusta ja mulla yks kimppakiva takana ennen tätä suhdetta.

Meillä toiminut tosi hyvin ja molemmat nauttii. Ainoana sääntönä on suutelukielto, josta oltiin heti ihan samaa mieltä. Erityisesti yritetään etsiä miestä, jolla on iso ja jolta tulis paljon. Loppujen lopuks aika vaikeeta löytää sopiva mies varustukseltaan, luonteeltaan ja siltä, että se ymmärtää tän kimppahomman jujun (miehelle erityisen tärkeää, että mies kunnioittaa mua eikä pidä ns. riistana). Ollaan kimppahommia varioitu ihan erilaisiin tilanteisiin ja tuo kyllä ehdottomasti säpinää seksielämään! Suosittelen, jos hommat suhteessa kunnossa.

Me ollaan löydetty petikumppaneita mm. Alastonsuomesta, baarista, miehen kaveriporukasta, jatkoilta jne. :)

N20&M35

• ylös 12
  • alas 9
Cobalt

MOI!

Mikä ihmeen suutelukieilto?? Mutta jos niin on oltava, niin sitten silleen on oltava! Kolmen pariskunnan kesäpanoa oltaisiin järkkäämässä Pirkanmaalle.  Kiinnostaisiko yhtään sivistynyt (=brutaali saunominen ja parinvaihto..?

• ylös 3
  • alas 10
Vierailija

Meillä suutelukielto eli tän kolmannen osapuolen kans ei saa suudella, koska toisemme huulet on vain meitä varten. Kaikki muu kuin suutelu on siis ok. Me haluttu päättää niin. :)

N20

• ylös 4
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me ollaan 4-kymppinen pari ja fantasioitu erilaisista ryhmäkokoonpanoista pitkään.tähän kevääseen asti fantasiat on rajoittuneet rakastellessa korvaan kuiskutteluun minun puoleltani.Vaimo on selvästi nauttinut fantasioinnista vaikka ei sitä jälkeenpäin ole myöntänytkään (ei muka kuule kunnolla mitä kuiskuttelen) No tässä kerran kuiskailin sitten niin että varmasti kuulee erään kaverini nimellä ja vaimo tuli salamana ja pitkään mutta kun makailtiin vielä sängyllä sanoi että älä fantasioi mua yököttää ja koskaan ei suostu mihinkään ryhmäjuttuihin.Asiasta oikeastaan ensimmäisen kerran puhuttiin ja tietenkin lupasin lopettaa jos hän ei tykkää,mutta heti seuraavan kerran kun rakasteltiin niin vaimo pyysi että fantasioisin ja kertoi vaan hävenneensä ja ujostelleensa.
siitä lähtien fantasiat on ollut aina vaan härskimpiä ja tuttujen nimillä ja huomasin että erityisesti 2N1M on sytyttänyt vaimoni liekkeihin.arkipäivän flirttiä,kosketteluja,hyväilyä mitä ennen ei juurikaan ollut on nyt lähes päivittäistä ja pisteenä ii:n päälle pääsiäisen aikaan ravintolassa vaimo vei käteni housuihinsa ja vielä vessassa antoi suuhoidon .Lievästi sanottuna yllätys ja olinko innoissani OLIN.
Nyt on juteltu ja kiusattu itseämme ilman seksiäkin tyyliin oiskohan tuolla minkälainen patukka tai onkohan tuo nainen poslari ym ym .Ja seksielämä kukoistaa ja samalla suhdekin on syventynyt.Nyt kun tätä kirjoitan on perhosia mahassa aika lailla koska eilen selvisi että vaimo on pyytänyt erään toisen naisen josta olemme fantasioineet mukaamme juhannuksen viettoon eräälle mökille (yhdeksi yöksi) ja olen aika varma että vaimolla on selvä
 suunnitelma tehtynä mutta en oikein itse tiedä haluanko kuitenkaan edetä fantasioista toteukseen ja vielä enempi hirvittää seikka mitä vaimoni ei tiedä eli tämä kyseinen nainen kerran eräissä juhlissa kertoi olevansa vähän ihastunut minuun. En todella tiedä mitä tekisin?ehkä vedän tahallaan itseni tiedottomaksi viinalla ja annan vaimon toteuttaa Bi-ajatuksia.Mitä mieltä olette mitä kannattaisi tehdä?
Olemme olleet yhdessä melkein 20v,koskaan en ole pettänyt ja rakastan vaimoani yli kaiken.mustasukkaisuus ei ole koskaan ollut ongelma,mutta tuleekohan tästä tiedä häntä. 

Tämä kuulostaa fantasioinnilta koko teksti ;-)

• ylös 22
  • alas 2
Puutteessa

Hienoja kokemuksia on joillain!

Itselläni (mies) olisi haaveena kimppakiva, jossa olisi mukana joku miespuolinen kaveri, sekä vaimoni, joka kiihottuukin aina kimppa puheistani rakastellessamme, mutta hän ei halua kuitenkaan toteuttaa tuota fantasiaa.
Eikä vaimoani kiinnosta parinvaihtokaan, mutta itse olisin siihen enemmänkin kuin halukas osallistumaan, sekä kimppaan myös jonkun mukavan pariskunnan kanssa.
Pääsääntöisesti kännissä ja pimeässä peiton alla meillä kotona hoituu "hommat" peräti jopa muutaman kerran vuodessa siten,että vaimo makaa selällään ja minä nuolen hänelle orgasmin ja jos hyvä tuuri käy, saan myös naida häntä. Ei puhettakaan, että saisin itse suuhoitoa, tai yleensäkään juuri mitään huomiota.
Tämä on reilun parinkymmenen vuoden yhteisen vuoden aikana niin nähty juttu jo, ettei nykyisin juuri edes kiinnosta.

• ylös 6
  • alas 10
Biimanni

Olen mies ja haaveilen 2m/1n kimpasta, jossa nainen olisi huomion keskipiste. Itse haluaisin toteuttaa salaisen haaveeni ja olla alta nuolemassa kumpaakin, kun toinen mies nussii naista.
Haluaisin myös nuolla toisen miehen kalulla ratsastavan naisen peppua... ja jos nainen haluaisi tuplat, voisin naida häntä peppuun.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Puutteessa kirjoitti:
Hienoja kokemuksia on joillain!

Itselläni (mies) olisi haaveena kimppakiva, jossa olisi mukana joku miespuolinen kaveri, sekä vaimoni, joka kiihottuukin aina kimppa puheistani rakastellessamme, mutta hän ei halua kuitenkaan toteuttaa tuota fantasiaa.
Eikä vaimoani kiinnosta parinvaihtokaan, mutta itse olisin siihen enemmänkin kuin halukas osallistumaan, sekä kimppaan myös jonkun mukavan pariskunnan kanssa.
Pääsääntöisesti kännissä ja pimeässä peiton alla meillä kotona hoituu "hommat" peräti jopa muutaman kerran vuodessa siten,että vaimo makaa selällään ja minä nuolen hänelle orgasmin ja jos hyvä tuuri käy, saan myös naida häntä. Ei puhettakaan, että saisin itse suuhoitoa, tai yleensäkään juuri mitään huomiota.
Tämä on reilun parinkymmenen vuoden yhteisen vuoden aikana niin nähty juttu jo, ettei nykyisin juuri edes kiinnosta.

hitto, ihan kuin itse olisin kirjoittanut tuon. No, tunnustan että meillä vaimolla "halukkuutta" löytyy noin kerran kuudessaviikossa, mutta ihan aina samalla lailla. Minä haluaisin viritellä ja värittää parisuheseksiä, mutta vaimo haluaa aina perinteisesti lähetyssaarnaajaa. Joskus olen tähän aikas rikki, mutta tällä mennään =)

Vierailija

Haluisin, mutta mies ei suostu.
Mä en pysty saamaan orkkua, ellen hiljaa mielessäni pyöritä sellaista fantasiaa, mutta taitaa jäädä ikuisesti kokematta :(

herra utelias

Meillä molemmat fantasioi kimppa asiasta ja rouvakin käy silloin ihan kuumana mutta hänestä ei ole toteuttamaan. Taitaa jäädä kokemus kokematta.. ehkä pienet mahdollisuudet olisi jos löytyisi joku kiva nainen joka haluaisi myös ekan kerran kokeilla ennakkoluulottomasti. Olisi hienoa jos löytyisi joka fiksu ja kiva n 30-50v. Herra voisi teitysti joskus liittyä itsekin johonkin uteliaden porukkaan nautiskelemaan

Vierailija

Meillä vaan piristyi seksi, vanha koulukaveri ja sen kaveri ollu mukana. Ite kiihotun kun katon vaimon ratsastamista. Se liukkaille pääsy on kyllä kiihottavaa.

Vierailija

Meitä innostaa todella paljon. Olimme fantasioineet asiasta pitkään ja selailtu netistä näitä keskusteluja. Rohkaisimme mielemme ja menimme tällaisiin bileisiin, joissa oli muita pareja toisiinsa tutustumassa. Emme kokeilleet noissa bileissä vielä vieraita, mutta todella kiihottava kokemus. Muutama viikko tämän jälkeen treffasimme bileissä tapaamamme parin hotellissa ja ensi kokemus oli mahtava.

Siitä lähtien ollaan oltu parinvaihtajia ja meillä on ollut kolmansia pyöriä ja pareja. 

Sivut