Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin joskus jostain, että imurointitavan perusteella

Vierailija
10.06.2013 |

voi nähdä viitteitä siitä, millainen henkilö on sängyssä. Tämä tuli mieleen eilen, kun olin imuroimassa, koska mun kohdalla se pitää paikkansa: olen paska imuroinnissa ja sängyssä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, pakko kyllä myöntää että mun mies on todella tarkka imuroidessaan. Muistaa monta sellasta paikkaa ottaa mitkä itseltä aina meinaa unohtua kokonaan. Ja kyllähän tuo mies on hyvä ja perusteellinen sängyssäkin, että että...

Vierailija
2/12 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imuroin tosi harvoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas olemme ulkoistaneet imuroinnin siivoojalle, koska molemmilla on parempaakin tekemistä.

Vierailija
4/12 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, numerot 3 ja 4, korreloiko teillä imurointi ja seksielämä keskenään?

Ap

Vierailija
5/12 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kertoo minusta se, että ajattelen aina et pitäis imuroida, mutta en meinaa saada aloitettua. Sitten kun imuroin, teen sen nopeasti, yritän kyllä ottaa joka nurkan, mutta en ihan viitsi kuitenkaan supertarkka olla, ja lopuksi imuri jää niille sijoilleen, en millään viittis laittaa sitä takas kaappiin.

Mies taas ei imuroi ellei ole ihan pakko. ;)

Vierailija
6/12 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kertoo minusta se, että ajattelen aina et pitäis imuroida, mutta en meinaa saada aloitettua. Sitten kun imuroin, teen sen nopeasti, yritän kyllä ottaa joka nurkan, mutta en ihan viitsi kuitenkaan supertarkka olla, ja lopuksi imuri jää niille sijoilleen, en millään viittis laittaa sitä takas kaappiin.

Mies taas ei imuroi ellei ole ihan pakko. ;)

Vierailija
7/12 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä on mies ihan yhtä nopea imuroimisessa kuin petihommissa. Harvoin se imuroi, mutta kun imuroi, niin pikaisesti vain keskeltä lattiaa näkyvät roskat. Eipä sillä sängyssäkään pääse hiki yllättään.

Vierailija
8/12 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää kummastakaan. Ennen tykkäsin, kumma juttu.

Vierailija
9/12 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä se olen lähes jatkuvasti sen imurin letkun kanssa hääräämässä. Heti kun roskaa ilmestyy näkyviin, niin tartun reippaasti imuriin.

Vierailija
10/12 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä imuroin kerran viikon, huolellisesti ja olen tosi tyytyväinen imuroituani. 

Vierailija
11/12 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvä sängyssä mutta en pidä imuroinnista yhtään.

Vierailija
12/12 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaminen on vaikeinta, suorituksen aikana huomaa, että ei tämä nyt niin paha ollutkaan. Lopuksi on hyvä mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä