Kotivakuutus on turha
Asun vuokrayksiössä ja irtaimistoni arvo on arviolta 4000 euroa. Rahaa on sen verran säästössä että pystyisin katastrofin sattuessa (worst case = talo palaa) korvaamaan kaiken ilman ongelmia. Mielestäni minun ei kannata ottaa kotivakuutusta. Olenko oikeassa?
Kommentit (46)
Jos on kännissä ja sattuu yhtään mitään, niin ei takuulla vakuutukseen mene :D
Pelle joka väittää "tiedän tapauksen, jossa mies nukahti kännissä suihkuun" Pelle prkle
Tämä on fakta tietoa ja lapset opetelkaa lukemaan ne vakuutusehdot! Se lukee siellä..
Vierailija kirjoitti:
Asun vuokrayksiössä ja irtaimistoni arvo on arviolta 4000 euroa. Rahaa on sen verran säästössä että pystyisin katastrofin sattuessa (worst case = talo palaa) korvaamaan kaiken ilman ongelmia. Mielestäni minun ei kannata ottaa kotivakuutusta. Olenko oikeassa?
Olet oikeassa. Mullakaan ei ollut vuokrayksiössä kotivakuutusta. Irtaimisto vanhaa ja periaatteessa arvotonta.
Meillä POP-vakuutusyhtiön kotivakuutus.
Minulta varastettiin reppu ravintolassa. Tein rikosilmoituksen ja ilmoitin vakuutusyhtiöön.
Sain korvauksen parin viikon kuluttua.
Onneksi oli vakuutus.
Olemme kilpailuttaneet vakuutukset ja POP- vakuutus oli selvästi halvin niin auto- kuin kotivakuutuskin.
Lisäksi siihen saa 25€ alennuksen kun käyttää tätä koodia:
www.popvakuutus.fi/ref/OEHORS
Koodi: OEHORS
Kotivakuutuksen hankinnassa on myös hyötyjä ja haittoja, jos tarvitset apua kotivakuutuksen hankintaan tai haluatko selvittää tarkemmat hinnat? https://kodinplaza.fi/ avulla tavoitat helposti yhdellä tarjouspyynnöllä alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet palveluntarjoajat.
Minulla on Ifin kotivakuutus 108 euroa normaalihinnaltaan pieneen kaksioon, rivitalo, vuokralla.
Koska tilaan nettilaskuna, saa siitä alennusta ja loppuhinta on 95 euroa vuodessa. Perusvakuutus johon kuuluu kaikki tarpeellinen. Omavastuu on 250 euroa, jos omavastuu olisi 150 euroa, vakuutus maksaisi 120 euroa ja alennusten jälkeen 108 euroa. En näe tarpeellisena maksaa alemmasta omavastuusta kun if kerryttää vahingottomista vuosista omavastuuta 20 euroa vuodelle maks. 200 euroon asti.