Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies heitti minua kohti täysinäisen mukin, ei ollu eka kerta!!

Vierailija
08.06.2013 |

Aiemmin on hajoittanut kaukosäätimen, tehosekoittimen, tuttipullon, nyt lensi lasten muovinen retkimuki joka oli täysillään vettä, ja tällä kertaa heitti sen minua kohti!! (aiemmat tavarat lentäneet lattiaan) Heitin jonku läpän josta mies raivostui (en viitsi mennää yksityiskohtiin) ja lähdin karkuun mies perässä (luulin ensin että mies vitsailee, ois tajunnu vitsin) mutta kuulin vaan ison kolinan takaantani ja tunsin kun vedet lens nilkkoihin. Oli menny puol metrii ohi ja muki tuhannen pillun päreinä mun jaloissa. Miehellä 1,5vuotias lapsi sylissä.

Pyysi 5 minuutin jälkeen anteeksi monta kertaa, sanoi että ei heittänyt täysiä ja ei ollu tarkoituksena osua, ei kuulema mukin ois tommosesta vauhdista voinu mennä rikki, mutta niin vaan meni.

Eniten mua ottaa päähän se että meidän lapsi tosiaan näki tämän, ja ehkei ihan tajunnu mistä kyse mutta silti!!!! Tein viime kesänä selväksi (kun nuo edellä mainitut esineet meni rikki miehen käsittelyssä) että mä en kestä tällästä tavaroiden heittelyä ja jo silloin mainitsin eron, mutta saatiin asiat selvitettyä, mutta eihän tää voi jatkua näin että mies ei kunnioita mun ja lapsen tavaroita ja saattaa niitä heitellä. Mä en ikinä vois hajottaa mitään tavaraa meidän kodista, vaikka Luoja tietää olen joskus minäkin ollut järjettömän raivoissani.. Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä?! Mies ei ole ikinä ennen ollut väkivaltainen mua kohtaan (on tunnettu 5 v.)..siis ennen tätä... :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun harjoittamasi henkinen väkivalta ei ole yhtään hyväksyttävämpää. 

Ehkä lopettamalla sen mieskin lopettaa tavaroiden viskomisen. 

Vierailija
2/3 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä takaisin toisella mukilla. Naisilta tavaroiden heittely on muutenkin hyväksyttävämpää kuin miehiltä. Koska nainen on heikompi osapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompa sulla fiksu mies....!

"Nokun ei mun pitäny ja ei olis pitäny hajottaa..."

Sano sille, että ostaa nyrkkeilysäkin autotalliin ja hakkaa sitä siellä aina välillä keskenänsä, jos patoumia pitää purkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi