Mä ihastuin täysillä tuohon Chrisiin!
Siitä aiemmin saatu kuva oli tyly ja vähän neandertalmainen, mutta vaikuttaahan se tosi symppikseltä ja ilmiselvästi rakastuneelta Maddeen!
Kommentit (6)
Ei Chrsiä koskaan kolkon komeaksi ole voinut sanoa. Enemmänkin on hyvissä oloissa eläneen sliipatun amerikkalaisen liikemiehen näköinen. Kun 10 v kulunut, niin jo posket roikkuu. Suusta näkee, että heikko kohta on alkoholi ja naiset
Mun mielestä hän on samalla tavalla komea kuin esim Meryl Streep on kaunis. Persoonallisuus ja itsevarmuus on kaunista tai komeaa. Ainakin minulta veisi jalat alta.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 18:22"]
Ei Chrsiä koskaan kolkon komeaksi ole voinut sanoa. Enemmänkin on hyvissä oloissa eläneen sliipatun amerikkalaisen liikemiehen näköinen. Kun 10 v kulunut, niin jo posket roikkuu. Suusta näkee, että heikko kohta on alkoholi ja naiset
[/quote]
makuasioista ei voi kiistellä
Aivan valloittava tämä Madelinen mies. Hurmaava. Kosmopoliitti. Täysin eri kaliberia mitä Daniel. Hän ei halunnut rinssiksi, haluaa itse elättää Madden ja itsensä ja jakaa rahaa hyväntekeväisyyteen.
Mun mielestä se on äärettömän komea. Sellainen "ruman tai kolkon komea". Ei mikään kiiltokuva tai pepsodent-poika, vaan ihan oikea mies.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 18:13"]
Mun mielestä se on äärettömän komea. Sellainen "ruman tai kolkon komea". Ei mikään kiiltokuva tai pepsodent-poika, vaan ihan oikea mies.
[/quote]
"kolkon komea" on hyvin sanottu! Musta oli herttasta, miten liikuttunut hän oli kun morsian tuli... Ja välähtihän siinä hymykin!