Hei vaan teille jotka yritätte kovasti lannistaa mut
Pipsa tässä terve!
Olen ohjelmallani huomannut että täältä tulee aivan valtoimenaan porukkaa, jotkut hyvässä mielessä ja jotkut taas, no ei niin hyvässä. Pyytäisinkin että jättäisitte blogini rauhaan. Te joilla ei ole mitään muuta tekemistä kun keksiä joka tunti hulluja keskusteluja tänne minun tekosistani tai tekemättäjättämisistä, niin lopettakaa herran tähden! Asia on tullut selväksi, te ette pidä minusta mutta helvetti soikoon mä en teitä pakota lukemaan blogiani! Tehkää itsellenne palvelus ja helpottakaa olotilaanne ihan sillä simppelillä jutulla ettette kirjoita sinne osoiteriville mun blogiosoitettani. Mä silti kaikesta huolimatta toivon teille kaikkea hyvää kaikesta tästä ilkeilystä huolimatta. Toivon että jonakin päivänä te löydätte jotain ihanaa elämästänne ja viimeistään silloin lakkaatte kiusaamasta mua. Haluan silti kiittää teitä jotka olette kiusanneet minua sillä olen saanut kyllä niistä loistavat naurut ja niillä nauruilla mä elän ikuisesti!
Terveisin,
Värikäs Pipsa
Ps. Elämä on ihanampaa kunnei ole noin katkerana tekemässä jostain blogista vittuilukeskusteluita ja tämä pätee kaikkiin jotka valittaa bloggaajista. Astukaapa hetkeksi meidän, jotka omalla naamalla ja nimellä bloggaamme, saappaisiin niin siihen varmaan loppuu kiukuttelut. Uskaltakaapa edes sitten omalla nimellä ja naamallanne sanoa vittuiltavanne. Silloin minäkin annan kunnioitukseni sille keskustelulle.
Kommentit (6)
En ole lukenut blogia tai huomannut avauksi siitä, mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että blogit on julkisia. Monet nettimielipiteet voisi sanoa hiukan fiksumminkin. Miksi blogeja kirjoitetaan, jos niitä ei saa lukea, kommentoida tai ihmetellä, jopa kritisoida?? En ymmärrä. Mutta kuten asnoin, en ole blogiasiantuntuja.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 16:31"]
En ole lukenut blogia tai huomannut avauksi siitä, mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että blogit on julkisia. Monet nettimielipiteet voisi sanoa hiukan fiksumminkin. Miksi blogeja kirjoitetaan, jos niitä ei saa lukea, kommentoida tai ihmetellä, jopa kritisoida?? En ymmärrä. Mutta kuten asnoin, en ole blogiasiantuntuja.
[/quote]
Kyse ei ole mistään kritiikistä, vaan ihan haukkumisesta ja pakkomielteestä.
Terve vaan, Pipsa.
Olen törmännyt nimeesi tällä palstalla, ja joskus käynyt _kuohuttavassa_ blogissasikin.
Muakin ihmetyttää, miksi olet joidenkuiden tai jonkun hampaissa niin usein. Voit ajatella tehneesi vaikutuksen joihinkuihin, herätät suuria tunteita.
hyvä vierailija 16.31. Itse en ole kieltänyt keskustelemasta blogistani mutta ainakin ne keskustelut jotka korviini ovat tulleet niin ovat olleet kaukana ns. hyvänmaun keskustelusta. Ja suoranainen floodaamine palstoilla on ärsyttävää. Olen itse aikoinaan palstoilla liikkunut niin tiedän toki jotain ja floodaaminen jos mikä oli ärsyttävää! Otetaan nyt hyvänä esimerkkinä vaikka minun kissani josta oli kova vääntö jonakin päivänä täällä ettei siiri olisi oikeasti rotukissa ja että kohtelemme kissaamme kaltoin niin tuollaiset keskustelut heti pois! Ja pitäytykään yhden ja saman keskustelun alla. Laittakaa joku värikäs pipsa keskustelu ja keskustelkaa siellä jos ihan pakko on. Mutta monen turhan keskustelun aloittaminen on niin turhaa.
Hei ap,
olet varmastikin hyvällä asialla, mutta silti toisen nimissä esiintyminen ei ole ok. Voisitkohan siis lopettaa Pipsana esiintymisen? Tiedämme kumpikin, että et ole Pipsa. Ja mistäkö tiedän? Siitä, että keskustelen parhaillani Pipsan kanssa, ja hänen luvallaan tätä kirjoitan. Voisitko, ap, ystävällisesti lopettaa? Kiitos.
Hyvin sanottu! Sivullistakin vituttaa nähdä noita avauksia.