Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auto saa pöksynne märiksi?

Vierailija
08.06.2013 |

Omani on Porche Boxster. Ihan sama miten vanha vm, aaahh.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 11:39"]

Sehän onkin ihan järjettömän tärkeä taito :D

[/quote]

Tarkoitinkin juuri, että valtaosaa tuskin kiinnostaa niin paljoa kuin miesten keskuudessa yleisesti luullaan. 

Olen todistanut kuinka Ferrari ajoi pyöräilevän tytön ohi eikä tyttö näyttänyt reagoivan asiaan mitenkään. Jokaisen miehen päät tosin pyöri. 

Vierailija
22/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, autolla ei juuri naisten huomiota saa, miesten huomiota kyllä.

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 11:39"]

Sehän onkin ihan järjettömän tärkeä taito :D

[/quote]

Tarkoitinkin juuri, että valtaosaa tuskin kiinnostaa niin paljoa kuin miesten keskuudessa yleisesti luullaan. 

Olen todistanut kuinka Ferrari ajoi pyöräilevän tytön ohi eikä tyttö näyttänyt reagoivan asiaan mitenkään. Jokaisen miehen päät tosin pyöri. 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella tilannetta, jossa kiihottuisin seksuaalisesti autosta. 

Vierailija
24/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemarin 550 GT, tai se kuski taitaa olla tällä hetkellä SE, kuka saa mun pöksyt märiksi! ;)

Vierailija
25/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kallis. Pitää olla hopean tai kermanvärinen, avomahdollisuus ja mielellään puinen ratti.

1962 Alfa Romeo Giuletta Spyder Convertible

http://www.classiccar.com/images/carpict/00017358/Silver-Alfa-Romeo--17358.jpg

Porsche Boxster S.

http://auto.indiamart.com/autoblog/wp-content/uploads/2012/11/Porsche-Boxster-S.jpg

Porsche 959

http://www.shorey.net/Auto/German/Porsche/959/1986%20Porsche%20959-silver-fVl=mx=.jpg

Vierailija
26/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiakki avoautot Suomen kesässä.

Vierailija
27/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista autoa ole vielä keksitty, mua kiinnostaa enemmän motskat ja niistäkin vain harvat.

Vierailija
28/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöksyni saa hiestä märäksi auto, jossa on nahkapenkit, muttei ilmastointia.

Nooh, vanhoissa amerikkalaisissa autoissa on tyyliä. Tykkään eniten 60-70-luvun Mustangeista ja Camaroista. Kyllä vanhat Minitkin on omalla tavallaan viehättäviä.

Vierailija
29/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään se, mikä auto, mut kyllä mua viehättää, että miehellä on omaan persoonaansa sopiva auto, ei mitään peruspassattia. tai siis, on niilläkin paikkansa, mut enemmän munaa on ajaa autolla, jossa on sitä jotakin. 

Vierailija
30/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat Jagget on hienoja!

Vierailija
31/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi pöksyni tulivat märiksi paikallisessa linja-autossa, jonka ilmastointi ei toiminut.

Vierailija
32/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään auto, mutta moottoripyörät saa. Ainakin oma mieheni pyöränsä kanssa...

Mutta tosiaan, autoilla ei mitään vaikutusta. Ne on arkisia kapineita ja niitä osaa ajaa jokainen.

Vierailija
33/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, en ymmärrä autoista yhtään mitään, ei vois vähempää kiinostaa. En katsele ikinä autoja "sillä silmällä".

Vierailija
34/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 12:28"]

[/quote]

Miksi sen olisi pitänyt reagoida?? Aina kun nään jonku "hienon" auton, siis semmosen millä joku mies oikein machoilee ja yrittää olla cool ja saada naisia, niin en ikinä katso siihen autoon kuin ehkä vilkaisen yhesti, en ainakaan käännä päätä! :Dd

PS. Ei Ferrari mikään ihmeellinen auto ole, niitähän on aika paljonkin suomessa, tai sitten oon vaan aina nähny sen saman.

PPS. Kuka ihme kiihottuu autoista???????????

PPPS. Vastaus kysymykseen, semmonen auto, jossa kaatuu juomat päälle, kun on pomppivaa kyytiä.

Vierailija
35/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena meillä oli vähän aikaa Polski-Fiat, jossa oli keinonahkapenkit. Sen jälkeen ei yksikään auto ole saanut pöksyjäni kastumaan.

Vierailija
36/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi mersua, mutta ne ei pöksyjäni kastele. Trampoliinilla hyppelinnlasten kanssa taas tänään ja se saa pikkarit kastuun :( tiedän lantionpohjan lihaksia pitää treenata..

Vierailija
37/37 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloautot ja Hummerit... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän