Mikä auto saa pöksynne märiksi?
Omani on Porche Boxster. Ihan sama miten vanha vm, aaahh.
Kommentit (37)
Totta, autolla ei juuri naisten huomiota saa, miesten huomiota kyllä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 11:39"]
Sehän onkin ihan järjettömän tärkeä taito :D
[/quote]
Tarkoitinkin juuri, että valtaosaa tuskin kiinnostaa niin paljoa kuin miesten keskuudessa yleisesti luullaan.
Olen todistanut kuinka Ferrari ajoi pyöräilevän tytön ohi eikä tyttö näyttänyt reagoivan asiaan mitenkään. Jokaisen miehen päät tosin pyöri.
[/quote]
En voi kuvitella tilannetta, jossa kiihottuisin seksuaalisesti autosta.
Bemarin 550 GT, tai se kuski taitaa olla tällä hetkellä SE, kuka saa mun pöksyt märiksi! ;)
Ei tarvitse olla kallis. Pitää olla hopean tai kermanvärinen, avomahdollisuus ja mielellään puinen ratti.
1962 Alfa Romeo Giuletta Spyder Convertible
http://www.classiccar.com/images/carpict/00017358/Silver-Alfa-Romeo--17358.jpg
Porsche Boxster S.
http://auto.indiamart.com/autoblog/wp-content/uploads/2012/11/Porsche-Boxster-S.jpg
Porsche 959
http://www.shorey.net/Auto/German/Porsche/959/1986%20Porsche%20959-silver-fVl=mx=.jpg
Ei sellaista autoa ole vielä keksitty, mua kiinnostaa enemmän motskat ja niistäkin vain harvat.
Pöksyni saa hiestä märäksi auto, jossa on nahkapenkit, muttei ilmastointia.
Nooh, vanhoissa amerikkalaisissa autoissa on tyyliä. Tykkään eniten 60-70-luvun Mustangeista ja Camaroista. Kyllä vanhat Minitkin on omalla tavallaan viehättäviä.
Ei niinkään se, mikä auto, mut kyllä mua viehättää, että miehellä on omaan persoonaansa sopiva auto, ei mitään peruspassattia. tai siis, on niilläkin paikkansa, mut enemmän munaa on ajaa autolla, jossa on sitä jotakin.
Tänään viimeksi pöksyni tulivat märiksi paikallisessa linja-autossa, jonka ilmastointi ei toiminut.
Ei mikään auto, mutta moottoripyörät saa. Ainakin oma mieheni pyöränsä kanssa...
Mutta tosiaan, autoilla ei mitään vaikutusta. Ne on arkisia kapineita ja niitä osaa ajaa jokainen.
Ei mikään, en ymmärrä autoista yhtään mitään, ei vois vähempää kiinostaa. En katsele ikinä autoja "sillä silmällä".
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 12:28"]
Tarkoitinkin juuri, että valtaosaa tuskin kiinnostaa niin paljoa kuin miesten keskuudessa yleisesti luullaan.
Olen todistanut kuinka Ferrari ajoi pyöräilevän tytön ohi eikä tyttö näyttänyt reagoivan asiaan mitenkään. Jokaisen miehen päät tosin pyöri.
[/quote]
Miksi sen olisi pitänyt reagoida?? Aina kun nään jonku "hienon" auton, siis semmosen millä joku mies oikein machoilee ja yrittää olla cool ja saada naisia, niin en ikinä katso siihen autoon kuin ehkä vilkaisen yhesti, en ainakaan käännä päätä! :Dd
PS. Ei Ferrari mikään ihmeellinen auto ole, niitähän on aika paljonkin suomessa, tai sitten oon vaan aina nähny sen saman.
PPS. Kuka ihme kiihottuu autoista???????????
PPPS. Vastaus kysymykseen, semmonen auto, jossa kaatuu juomat päälle, kun on pomppivaa kyytiä.
Joskus lapsena meillä oli vähän aikaa Polski-Fiat, jossa oli keinonahkapenkit. Sen jälkeen ei yksikään auto ole saanut pöksyjäni kastumaan.
Meillä kaksi mersua, mutta ne ei pöksyjäni kastele. Trampoliinilla hyppelinnlasten kanssa taas tänään ja se saa pikkarit kastuun :( tiedän lantionpohjan lihaksia pitää treenata..
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 11:39"]
Sehän onkin ihan järjettömän tärkeä taito :D
[/quote]