Mikä auto saa pöksynne märiksi?
Omani on Porche Boxster. Ihan sama miten vanha vm, aaahh.
Kommentit (37)
Semmoinen mikä menee liian lähellä jalkakäytävää ja siinä on syvä lätäkkö. Kaikki kusipäät ei osaa välttää niitä.
Sellainen jossa on penkki märkä enkä ehdi huomata ennen kuin istun.
Sellainen, jossa kattoikkuna vuotaa
Oma.
Boxter on kyllä kiva kans. Naminaminami.
kunhan kundilla on auto:) se jo riittää. eikä pyydä multa bensarahaa.....kerran treffeillä yksi (ja emme olleet missään suhteessa, ihan vaan oli treffit) niin pyysi multa ostamaan tupakat (mä en polta) ja antamaan sille bensarahat. annoin rahat ja kaduttaa mutta onpa se sen häpeä.
Ihan sama joku auto! Moottoripyörät mua kiinnostaa. Tykkään uusista GS-sarjan Bemareista, vanhoista pystyistä peruspyöristä (esim. 80-luvun Honda CB:t ja Suzuki GS:t) ja niin muodoin vanhoista matkapyöristä (esim. 80-luvun Yamaha FJ). Myös K-pyörä on grauh!
(Terkkuja tutuille! Mulla on nimittäin sellainen pyörämaku, ettei monella...)
Ainoa, joka tulee mieleen, olisi auto joka ei pysähdy viiden tunnin päästäkään huoltikselle.
Suurin osa naisista ei edes osaa nimetä näkemiensä autojen merkkiä saati mallia.
Haha, ja miksi pitäisi? Värin muistaminenkin on jo haastavaa, kun kaikki autot on joko mustia tai epämääräisen hopeanharmaansinertävänhaaleita.
Dodge Charger -69, ehdottomasti. Toisaalta taas jotkut Mitsubishin Evot on hyvän näköisiä. Vanhat muskelijenkit ja uudet drifterit sytyttää.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 10:20"]
Suurin osa naisista ei edes osaa nimetä näkemiensä autojen merkkiä saati mallia.
[/quote]
Juuri näin. Mulla ei ole edes ajokorttia, en osaa katsoa autoja sillä silmällä, että ne olisi kiinnostavia.
Joku vanha auto voisi kyllä saada kulmakarvat kohoamaan, tyyliin
No ei todellakaan mikään! Kummallista tuollainen.
Sehän onkin ihan järjettömän tärkeä taito :D
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 10:20"]
[/quote]
Varmaan joku kaahariauto, joka ajaa kuralätäkköön täysillä