Miten oppia hyväksymään oma vartalonsa?
Olen periaatteessa kai ihan hyvännäköinen, ylipainoa ei ole, olen sopusuhtainen ja vaatteet päällä yleisesti ottaen ihan tyytyväinen itseeni.
Mutta alastonta itseäni en siedä!! Pienet rinnat, imetys löystyttänyt ne, pömppömaha, rumat reidet, pyllyssä raskausarpia.....
Ja arvatkaapa miten meidän seksielämä voi..?? niinpä! nauttia en voi hetkeäkään kun koko ajan mietin että miltä näytän. miten helvetissä pääsen tästä eteenpäin?
Kommentit (4)
Eli tiedän tasan tarkkaan mitä tunnet. Mulle ainakin auttoi kun aloin panostamaan itseeni. Eli ihan pienillä jutuilla voi vaikuttaa omaan oloon ja sitä kautta se peilikuva näyttää paremmalta (vaikkei muut sitä muutosta huomaisikaan).
Itse aloin ostamaan hyviä rasvoja jolloin ihosta tuli paremman tuntuinen ja siten alkoi se peilikuvakin näyttää " hoikemmalta" . Rinnoille ei oikein voi muuta kuin oppia hyväksymään se että ne on mitä on, toki niihinkin voi laittaa rasvaa jotta saa kiinteytymään. Aloin myös panostamaan itseni hoitoon, eli suihkussa harjaan koko vartalon ja rasvaan huolella sen jälkeen. Aloin myös juomaan vettä ja minusta ainakin tuntuu että kaikki nämä yhteensä on vaikuttanut siihen että ihoni tuntuu paremmalta. En usko että olen laihtunut mutta sisäisesti voin paremmin. Eli hoida itseäsi, käy vaikka kasvohoidossa. Pääasia on että uskot siihen että jotain tapahtuu. Eli kun vika on omassa ajattelussa niin voi koittaa " huijata" sitä sillä että tekee asioita joiden uskoo auttavan :-)
Näyttää ilman vaatteitakin kivalta, vaikka pikkuvikoja on. Liikunta sinällään jo tuo niin paljon hyvää oloa, että ulkonäön murehtimiseen ei viitsi tuhlata aikaa.
mieti sitä, että sinulla menee elämässä paljon ihanaa ohi tuota murehtiessasi. koeta edes yhden kerran millaista on hässiä miehen kera koko asiaa ajattelematta! saatat yllättyä, kun huomaat että koko ongelma on todella vain oman pääsi sisällä ja loppupeleissä olemuksellasi ei ole lainkaan niin suurta merkitystä.
muista, että tuollainen sinä olet joka tapauksessa. voit kuitenkin itse valita, oletko siihen päälle onnellinen vai onneton! se jos mikä vaikuttaa kokonaisuuteen.
been there, done that ;)