Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaas keksimään tälle häiskälle jokin ovela vastaus!

12.07.2006 |

Kaikkea nuo miehet ehdottelee ;)))

" Minulla on tällainenlainen ehkä kiintoisa ajatus..

Olen itse 40nen, pitkä ja hoikka katseenkestävä herrasmies, joka kuitenkin yksityisesti on hyvin nöyrä ja alistuva.

Minulla on pitkään ollut ajatuksena, että tehtäväni elämässä on olla kaltaisesi UPEAN LADYN palvelija ja orja.

Ajattelen, että olisi ihana olla " salainen" orjasi, orja hoitaisi siivouksen, tiskauksen, toimisi autonkuljettajana, shoppaillessasi kantajana ja maksajana.

Jos ajatus omasta salaisesta orjasta ei ole sinulle aivan vieras ajatus, niin mieti rauhassa ja mailaa ajatuksia,kysymyksiä ja määräyksiä. Voimme rakentaa orjasuhteesta juuri sinulle sopivan variaation, minä olen onnellinen jos saan nöyränä palvella kauneutesi edessä.

En siis hae/kaipaa seksiseuraa vaan aitoa orjuutta.

Orjasi?"

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän hullu tuo oikein on?

Vierailija
2/12 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ajatus sinällään... mutta... en halua niin sitovaan hommaan mukaan ollenkaan. Yleensä orjat eivät tahdo vapautusta lainkaan. Tai sitten kuoleman kautta tms. :-S Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös siivoava ja autoa ajava orja ja heti.

Vierailija
4/12 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vähän liian rankkaa... Ei kiinnosta. :D

Vierailija
5/12 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko orjatyövoimaan, mutta laiton yhteystietosi jakoon sadalle parhaimmalle kaverilleni aihe vapaalle palstalle.

Ehkä heitä joku innostuu.

Vierailija
6/12 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö ole enää yhdessä?

Vierailija
7/12 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihanainen ilmestys vielä kuvioissa mukana... <3 <3 <3

Lähinnä ystäviä etsin treffeistä ja niitä olen sieltä saanutkin. :) Profiili ollut siellä niin kauan, etten jaksa sitä poistaakaan. Välillä tulee näitä vaippaehdotuksia tai jotain muuta...

Vierailija
8/12 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en jaksa tollasiin vastata. Sano sille et alottaa sillä että vetää ittensä narun jatkoks..

Vierailija
9/12 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minua ovat lähestyneet kunnollisetkin miehet tuolla. Siis vakavaraisia miehiä, jotka ovat liikkeellä ihan tosi mielellä. Harmi vaan, ettei mua kiinnosta sellaset ;) Joo, mutta siis, jos oma profiili on tarpeeksi erilainen, kyllä sieltä saa fiksujakin vastauksia.

Vierailija
10/12 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan siihen laittaa, että valokuvan saa pyytäessä tms...

Hyvää metsästysonnea! Minulle Afrodite jo namupalan antoi ;)

Lähden tästä kauneusunille, josko ulkonäkö nousisi kutoseen :D

Vierailija
11/12 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois vaan istua tietsikalla ja huudella että siivoo vessa, vaatehuone, jne. jne. jne. Ja kun kaikki hommat on tehty, kahlita se kellariin ettei häiritse meidän illanviettoa.

Kuinkahan pian toi heppu muuten tulisi toisiin aatoksiin, jos joku oikeasti tarttuisi sen tarjoukseen?

Vierailija
12/12 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vastas mun vastaukseen sille. xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän