Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En millään laihdu :(

Vierailija
06.06.2013 |

Olen normaalipainoinen 170cm 64kg, bmi 22 mutta pyllyssä ja reisissä silkkaa hyllyvää läskiä. Mikä olisi sopiva kalorimäärä pv kohden minulle joka hyötykävelen noin 6 km päivässä +lenkki n.2km mutta ei mitään muuta liikuntaa tällähetkellä?? Haluan syödä aamiaiseksi muroja mansikoilla ja maidolla..saa antaa koko pv ateria ehdotuksia. Kasvis ja kana ruokavalio..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 1500 kaloria ok? Ko,me ateriaa päivässä? Aamiainen, lounas ja päivällinen?

Vierailija
2/18 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettet laihdu jos mätät 1500 kaloria päivässä - ihan hirveä määrä laihduttajalle! Unohda ne murot ja mansikat joksikin aikaa. Jos olet n. 30-kymppinen, niin riittää kun vedät hiilarit minimiin - tai aluksi jätä kokonaan pois - laihdut ihan väkisinkin. Jos olet 40+ niin hommasta tulee huomattavasti vaikeampaa.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin 1500 paljon? Mikä sitten on oikea kalorimäärä? Olen vajaa 30v

Vierailija
4/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille! Nosta rautaa, niin muuttuu hyllyvä lihakseksi

Vierailija
5/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 on ihan ok mutta eihän sillä laihdu. Jokin tuollainen 1000-1200 olisi paikallaan.

Omasta kokemuksesta sanoisin, että unohda ne kalorit. Tsekkaa hiilihydraattipitoisuudet ja tulet hämmästymään. Vertaa esim. saman tuotteen normaalin sekä kevytversion hiilaripitoisuudet 100gr kohden. Kevyttuotteissa ne on lähes joka kerta korkeammat. Niitä ei kannata ostaa.

Peruna, pasta, riisi sekä leipä kokonaan pois. Maissi on myös pahasta. Aluksi ei myöskään porkkanaa. Myöhemmin, kun painoa on saatu pudotettua, näitä voi hiljalleen lisätä ruokavalioon.

Kokeile edes 2-3 viikkoa. Takaan, että huomaat eron... :)

Nro 3

Vierailija
6/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut aivan liian vähän ja aivan liian tylsästi. Kehoa pitää liikunnan suhteen enemmän järkyttää, koska kroppa tottuu nopeasti samanlaiseen tekemiseen. Tuota määrää liikuntaa vartalosi ei edes huomaa, ja muutenkin vaikuttaa kovin yksipuoliselta. Et kehity mukavuusalueella, valitettavasti.

Aerobista vähintään puoli tuntia päivässä niin, että oikeasti hengästyttää ja lihaskuntoa muutaman kerran viikossa - molempien suoritustapoja, tehokkuuksia jne. vaihdellen.

Vierailija
7/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorimäärää ei kukaan pysty sanomaan täällä noilla tiedoilla.. Noilla mitoilla kalorimäärä on mun mielestä ok, jos ollu pidemmän aikaa. Tartteisit kiinteyttävää treeniä mielestäsi oleviin ongelmakohtiin. En tiiä onnistuuko pelkällä lenkkeilyllä.. Täytys varmaan mäkiä vetää ja askelkyykkyä ym. matkalla. Salitreenillä tulis tuloksia. Voi olla et noi ongelmakohdat kuuluu tähän ihanaan naiseuteen..;/ Mut tsemppiä kiinteytysurakkaan! Se ei viikos korjaannu. Sitkeyttä ja kärsivällisyyttä se vaatii... :)

t. Mamma

Vierailija
8/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täälläkin. Olen ylipainoinen ja seuraan Ruotsin painonvartijoiden nettiohjelmaa, mutta paino ei tipu! Käyn salilla 1-2 krt viikossa ja 10km reippaalla kävelylenkillä 3krt viikossa. Normaali ruoka on viili/125g rahkaa ja pähkinöitä aamuksi, Stockan tonnikala-papusalaatti/puolikas vähärasvainen Sub (ei kastiketta) lounaaksi, omena tai päärynä välipalaksi, 125g lohta/paahtopaistia/kanaa ja lämpimiä kasviksia (ei kastiketta) illaksi.

Miksi paino ei tipu? Aloitin laihduttamisen vappuna. Juon vain vähän alkoholia enkä ollenkaan muita sokeripitoisia juomia. Painoa on kuukauden aikana kertynyt +300g. Ärsyttää! 

Vierailija
9/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 04:09"]

Sama ongelma täälläkin. Olen ylipainoinen ja seuraan Ruotsin painonvartijoiden nettiohjelmaa, mutta paino ei tipu! Käyn salilla 1-2 krt viikossa ja 10km reippaalla kävelylenkillä 3krt viikossa. Normaali ruoka on viili/125g rahkaa ja pähkinöitä aamuksi, Stockan tonnikala-papusalaatti/puolikas vähärasvainen Sub (ei kastiketta) lounaaksi, omena tai päärynä välipalaksi, 125g lohta/paahtopaistia/kanaa ja lämpimiä kasviksia (ei kastiketta) illaksi.

Miksi paino ei tipu? Aloitin laihduttamisen vappuna. Juon vain vähän alkoholia enkä ollenkaan muita sokeripitoisia juomia. Painoa on kuukauden aikana kertynyt +300g. Ärsyttää! 

[/quote]

Jospas tuossa on ylipainoiselle liian vähän energiaa, eli kroppa on säästöliekillä ja siksi ei kuluta riittävästi laihtuakseen?

Vierailija
10/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olen ollut pari viikkoa varsin tiukalla dieetillä, mutta paino ei tipu. Painoindeksi on 24, ehkä normaalipainoisen on vain tooodella vaikea laihduttaa, pitää olla varmaan paastolla että laihtuisi.

Vierailija
11/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos BMI on 22, ei todellakaan tarvi laihduttaa. Ongelmakohdat tarvitsee vaan jumppaa, ei mitään kitukuuria.

Vierailija
12/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos olet n. 30-kymppinen" - Älä höpötä. Ei kukaan elä kolmesataavuotiaaksi.

Vierailija
13/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaksi kuukautta salilla 5-6krt viikossa spinningissä, bodypumpissa, salitreenissä jopa 2krt päivässä ilman ruokavalio muutoksia niin huomasin pientä kiinteytymistä ei muuta.. Nyt en pääse salille tai uimaan muutamaan kuukauteen joten ainoa vaihtoehto on kävely ja iltalenkki.. Olen nyt kahdessa viikossa treenien lopettamisesta lihonut ja löllistynyt lisää :( ei tässä voi ilmeisesti syödä juuri mitään.

Vierailija
14/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaksi kuukautta salilla 5-6krt viikossa spinningissä, bodypumpissa, salitreenissä jopa 2krt päivässä ilman ruokavalio muutoksia niin huomasin pientä kiinteytymistä ei muuta.. Nyt en pääse salille tai uimaan muutamaan kuukauteen joten ainoa vaihtoehto on kävely ja iltalenkki.. Olen nyt kahdessa viikossa treenien lopettamisesta lihonut ja löllistynyt lisää :( ei tässä voi ilmeisesti syödä juuri mitään.

Vierailija
15/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo nelikymppishöpötys on ihan tuulesta temmattu. Mutta tiputa kalaorit 1200kcl jos et juurikaan liiku ja 1500kcal on ok, jos käyt esim. 3 kertaa vkossa bodypumpissa/salilla ja 1-2 kertaa vkossa 5-10km lenkillä.

N42

Vierailija
16/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö mitään! Taatusti laihdut.

Vierailija
17/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 10:30"]

No tuo nelikymppishöpötys on ihan tuulesta temmattu. Mutta tiputa kalaorit 1200kcl jos et juurikaan liiku ja 1500kcal on ok, jos käyt esim. 3 kertaa vkossa bodypumpissa/salilla ja 1-2 kertaa vkossa 5-10km lenkillä.

N42

[/quote]

Minä ainakin laihdun mainiosti 1500 kcal päivässäkin, vaikka olen nelikymppinen, istumatyötä tekevä ja liikuntaa harrastamaton nainen joka olen normaalipainon ylärajoilla. Puolisen kiloa viikossa lähtee keskimäärin.

Joten kyllä voi kokeilla hyvinkin että jos 1500 kcal toimisi itsellä, ja sitten jos tosiaan ei ala yhtään laihtua niin kiristää. 

Vierailija
18/18 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen aivan varma siitä, että syömällä mahdollisimman puhtaista raaka-aineista itsetehtyä ruokaa, laihtuu varmemmin. jos syö vaan kaupasta ostettuja prosessoituja annoksia, ei laihdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi