Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ilkeys muita kohtaan

Vierailija
18.07.2020 |

Olen seurustellut miesystäväni kanssa nyt 3 vuotta. Hän on minua kohtaan aivan ihana ja huomaavainen, mutta hänessä on muita ihmisiä kohtaan hyvinkin ilkeitä piirteitä. Tämä ilkeys ja kostonhaluisuus ym ylittää jo lapsellisuudenkin rajat (olemme siis kolmissakymmenissä). Esimerkiksi hän kertoo kerskuen miten joku opettaja joka joskus lukiossa reputti hänet kurssilla sairastui syöpään eikä ikinä voinut saada lapsia ym. Siis ihan älyttömiä avautumisia ja empatiakyvyttömyyden puutetta muita kohtaan. Kuitenkaan minua kohtaan tätä ei ole tapahtunut, ja olenkin ollut viimeaikoina tuntosarvet pystyssä, jos en ole vain rekisteröinyt tms huomannut kyseistä käytöstä. Mutta ei, puhuu julmasti ja ilkeästi vain muista ja aina joku kosto tai "oikeudenmukaisuuden" toteutuminen suhteettoman ilkeällä tavalla. Ja siis nämä avautumiset tai paasaukset tulevat aina ihan puskista ja saattavat olla juuri jotain 15v sitten sitä ja tätä... narsistin ensimmäisiä tunnuspiirteitä ? Fiilis että jos en tee jotain, olen seuraava ilkeilyn kohde.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies kuulostaa täysin normaalille... skorpioni-miehelle.

Vierailija
22/26 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:n mies on avautunut menneisyydessään kokemista vääryyksistään ja ajatuksistaan. Hän ei ap:n aloituksen mukaan ole käyttäytynyt ketään kohtaan väärällä tavalla tai edes kertonut muille ajatuksistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös isoin osa pohjois-karjalaisia ole tuollaisia kuin miehesi? Tosin siellä tapana haukkua vain ne henkilöt, jotka ei ole paikalla. Jos joku menee vaikka juhlissa keittiöön tai vessaan, niin heti alkaa solvaus.

Vierailija
24/26 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInun on vaikea ymmärtää, että joku iloitsee kenenkään syövästä.

3 vuotta, kyllä arki olisi jo normaalia, olisiko mahdollista, että yrittää saada sinut koukkuun ja vaikkapa lapsentekoon.

Tiedätkö suhteistaan vanhempiin, sisaruksiin eksiin?

Jokin on pahasti vialla, jos haluat hänen kanssaan jatkaa, ehdota vaikka parisuhdeterapeuttia.

IHminen yhdelle ihana..muille ilkä, ei ole normijuttua.

Mies on yksinhuoltajaäidin ainoa lapsi, pitkäaikaisia lapsuuden läheisiä ystäviä muutama. On katkaissut välejä ystäviinsä loukkaantuessaan hetkessä. Olen huomauttanut miten suhteetonta nämä loukkaantumiset ovat olleet. Ei välitä mielipiteestäni, muttei väitä vastaankaan.

Mies on kertonut miten olen parempaa mitä hän on ikinä toivonut. Mies on itse korkeakoulutettu ja hyvin arvostetussa ammatissa ym. Olen itsekin korkeakoulutettu ja ihan nätti, mutten ole niin uran perään ym. Mies pitää minua jotenkin erityisen "korkeatasoisena" jota en aina itse ihan ymmärrä, tavallisia olemme

Vierailija
25/26 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInun on vaikea ymmärtää, että joku iloitsee kenenkään syövästä.

3 vuotta, kyllä arki olisi jo normaalia, olisiko mahdollista, että yrittää saada sinut koukkuun ja vaikkapa lapsentekoon.

Tiedätkö suhteistaan vanhempiin, sisaruksiin eksiin?

Jokin on pahasti vialla, jos haluat hänen kanssaan jatkaa, ehdota vaikka parisuhdeterapeuttia.

IHminen yhdelle ihana..muille ilkä, ei ole normijuttua.

Mies on yksinhuoltajaäidin ainoa lapsi, pitkäaikaisia lapsuuden läheisiä ystäviä muutama. On katkaissut välejä ystäviinsä loukkaantuessaan hetkessä. Olen huomauttanut miten suhteetonta nämä loukkaantumiset ovat olleet. Ei välitä mielipiteestäni, muttei väitä vastaankaan.

Mies on kertonut miten olen parempaa mitä hän on ikinä toivonut. Mies on itse korkeakoulutettu ja hyvin arvostetussa ammatissa ym. Olen itsekin korkeakoulutettu ja ihan nätti, mutten ole niin uran perään ym. Mies pitää minua jotenkin erityisen "korkeatasoisena" jota en aina itse ihan ymmärrä, tavallisia olemme

24 siis ap

Vierailija
26/26 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono esimerkki aloituksessa.

Mäkin kirjoitan täällä ilkeille ihmisille, että toivottavasti saa syövän ja oppii olemaan. Ne on vaan sanoja ja sen ilkeyden jatkumo, jonka se toinen aloitti. En osaa vielä kääntää toistakin poskea.

Miehen pitäisi käydä käsittelemässä asiat. Stressaantuneena mäkin muistan vuosien takaiset vääryydet ja saatan niistä kertoa. Eräs myös aiheutti vaurioit, joista ollut vuosia fyysisiä kipuja....

Juttele sille miehelle. Vaikuttaa stressaantuneelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän