Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janne Kataja ja Aku Hirviniemi: suhde??

Vierailija
24.05.2013 |

Noiden kahden välillä on jotain epämääräistä. Luulen, että heidän ns. oikeas parisuhteet naisen kanssa ovat ehkä osin todellisiakin, mutta kyllähän nuo kaksi ihan selvästi ovat enemmän kuin pelkkiä ystäviä keskenään. Tekevät kahdestaan kaiken maailman juttuja, omistavat jonkin teatteriravintolan jne. Janne Kataja on selvästi kallellaan miehiin päin. Jotenkin niin terhakan oloinen. 

Aku Hirviniemellä on ihan rasvaiset jutut. Jos ajattelee noita sketsihahmoja. Taitavat olla tietyllä tapaa Akun aliaksia. Lisäksi molemmat ajavat niin innokkaasti homojen oikeuksia. Tulisivat yhdessä kaapista ulos! Minulla ei siis ole mitään homoja vastaan, vaan tahdon noille kahdelle parasta. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on todella sairasta porukkaa. Teidät pitäisi roudata kuorma-autolla kaatopaikalle ja upottaa paskaan. 

Vierailija
42/52 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on todella sairasta porukkaa. Teidät pitäisi roudata kuorma-autolla kaatopaikalle ja upottaa paskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustelut Ontuvat. siis lapsesta kavereita ollet miehet eivät saa omistaakaan yhdessä mitään?

Jannen avioero juuri raukesi ja jos Niina Lahtisen juttuja hyvissä ja huonoissa jutuissa kuuntelee, niin on vakka kantensa löytänyt. Aku ja Niina ovat jutuiltaan yhtä rasvaisia ja muutenkin saman henkisiä.

Putouksessa on suudellut myös esim Kristaa usein kunnolla.. 

Vierailija
44/52 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin, ja pahasti XDD

Vierailija
45/52 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämäkin ketju. :D :D

Vierailija
46/52 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma hinttitutkani piippasi heti kun ekoja kertoja näin Katajan jossain juontamassa. Hirviniemikään ei yllättäisi vaikkei tutka heti piipannutkaan... ;)

Vierailija
47/52 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän myöskin Iittalan astioista. Ostin...niijoo mä tykkään Janne Katajasta niiin, että uuuh aaaah uuuuuuuh..

Vierailija
48/52 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 16:07"]

Itse pidän myöskin Iittalan astioista. Ostin...niijoo mä tykkään Janne Katajasta niiin, että uuuh aaaah uuuuuuuh..

[/quote]

Vierailija
49/52 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, ovatko vielä yhdessä?

Vierailija
50/52 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju putkahti jostain mieleeni ja oli pakko nostaa, kun huvitti niin paljon. :D

Vierailija
51/52 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt joku työtön AV-mamma vois alkaa tehdä tiedusteluoperaatiota onko tässä mitään perää??? Riihimäeltä ketään?

Vierailija
52/52 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt joku työtön AV-mamma vois alkaa tehdä tiedusteluoperaatiota onko tässä mitään perää??? Riihimäeltä ketään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän