Janne Kataja ja Aku Hirviniemi: suhde??
Noiden kahden välillä on jotain epämääräistä. Luulen, että heidän ns. oikeas parisuhteet naisen kanssa ovat ehkä osin todellisiakin, mutta kyllähän nuo kaksi ihan selvästi ovat enemmän kuin pelkkiä ystäviä keskenään. Tekevät kahdestaan kaiken maailman juttuja, omistavat jonkin teatteriravintolan jne. Janne Kataja on selvästi kallellaan miehiin päin. Jotenkin niin terhakan oloinen.
Aku Hirviniemellä on ihan rasvaiset jutut. Jos ajattelee noita sketsihahmoja. Taitavat olla tietyllä tapaa Akun aliaksia. Lisäksi molemmat ajavat niin innokkaasti homojen oikeuksia. Tulisivat yhdessä kaapista ulos! Minulla ei siis ole mitään homoja vastaan, vaan tahdon noille kahdelle parasta.
Kommentit (52)
Ei tässä ole nyt mitään ihmeellistä. Kautta aikain miehillä on ollut myös "mieskavereita". Hirviniemi nyt ainakin on hyvin rento seksuaalisuutensa suhteen, hänen alter egonsa on Pastori Luttinen.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:52"]
Kyllä AV tietää. Tsiisus:)
[/quote]
Höh, no pitääkö suuttua?
Minusta teemme palveluksen, jos pojat uskaltavat olla omia itsejään julkisestikin.
-ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:52"]
Kyllä AV tietää. Tsiisus:)
[/quote]
Höh, no pitääkö suuttua?
Minusta teemme palveluksen, jos pojat uskaltavat olla omia itsejään julkisestikin.
-ap
Siis aikuinen mies ei saa viettää liikaa aikaa miespuolisen kaverin kanssa, tai muuten on takuuvarmasti homo tai bi?? Ei huhhuh...
Ootsä ap vähän tyhmä? Jotkut vaan löytää sen hengenheimolaisen. Sä sitten roudit heistä homoja.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:56"]
Siis aikuinen mies ei saa viettää liikaa aikaa miespuolisen kaverin kanssa, tai muuten on takuuvarmasti homo tai bi?? Ei huhhuh...
[/quote]
En kyllä ole sanonut ettei saisi viettää aikaa kaverinsa kanssa, mutta oikeasti totuus on että näillä on jotain vispilän kauppaa keskenään. Enemmän kuin pelkästään kaveruus... Siksi tämä selkeni minulle. Kaveruutta voi pitää myös kulissina yllä. VAstahan Janne pussasi miehen kanssa (ei tosin ollut Aku) Ajankohtaisessa kakkosessa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 16:01"]
Ootsä ap vähän tyhmä? Jotkut vaan löytää sen hengenheimolaisen. Sä sitten roudit heistä homoja.
[/quote]
Myöskin Janne kertoi, kuinka ajaa Seinäjoen ja Riihimäen väliä, kun on jossain kesäteatterissa siellä. Miksi ei asu siellä kesää? Onko ikävä jotain, kun pitää ajella edes takaisin? ;) No ehkä lapsiansa, mut mut...
Eihän lapset asu enää Riihimäellä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 16:01"]
[/quote]
Myöskin Janne kertoi, kuinka ajaa Seinäjoen ja Riihimäen väliä, kun on jossain kesäteatterissa siellä. Miksi ei asu siellä kesää? Onko ikävä jotain, kun pitää ajella edes takaisin? ;) No ehkä lapsiansa, mut mut...
[/quote]
Janne Kataja kismaili Sami Hintsasen (Tartu dickiin -juontaja) kanssa julkisesti.
Janne Kataja, Aku Hirviniemi ja Sami Hintsanen... Pojat voisivat ottaa mittaa toisistaan kolmestaan... Ilkosillaan. Jani Toivola juontamaan.
Mä oon aina ajatellut Katajasta, että sen on pakko olla vähintään bi. Hirviniemikin tuntuu jatkuvasti Putouksessa tai Vedetään hatusta -ohjelmassa pussailevan miespuolisia kollegoitaan. Enpä silti usko, että näiden kahden välillä on mitään muuta kuin ystävyyttä. :D
Janne Kataja Twitterissä linkkasi tämän keskustelun ja kommentoi "keskustellaankohan Vauva.fi-palstalla koskaan ihan vauvoista?"
No mun täytyy sanoa, että kumpikin noista on kyl niin heteron oloisia , että en usko. Nuoret miehet vaan nykyään uskaltaa olla sellaisia kuin ovat, eivät enää pelkää näyttää kaikkia puolia itsestään. Ihanaa että on näitä hyvällä itsetunnolla varustettuja ei-tosikkomiehiä.
Ja toisaalta , jos on bi, sitten on .Homoja noista ei saa tekemälläkään.
Kun on kotona vauva ja mies, niistä saa niin tarpeekseen , ettei kyllä jaksa miettiä saati keskustella mistään vauva -tai heterosuhde-asioista.
AV-palstalla etsin virkistystä kotiäidin aivotoimintaan ( tekisikö jauhelihakastiketta tai kanakastiketta , lähtiskö pihalle vai puistoon...) enkä todellakaan mitään arkijuttuja. Tää ketju virkisti kyllä, vaiken uskokaan mihinkään muuhun kuin kaveruuteen noiden kahden kohdalla.
Se Jannehan meikkaakin, ei se kyllä ihan normaali hetero ole
Siis tää on hauska ketju !
Kertokaa , mikä on normaali hetero ?
Mä olen varmaan sit lesbo, kun en meikkaa koskaan ja tukkakin on ihan lyhyt...
37 mut sä olet nainen, Janne on mies (kai)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:42"]Ovat BI-miehiä. Varma tieto.[/quote]
nonni, näkeehän sen jo (Akun) nenänpäästä