Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janne Kataja ja Aku Hirviniemi: suhde??

Vierailija
24.05.2013 |

Noiden kahden välillä on jotain epämääräistä. Luulen, että heidän ns. oikeas parisuhteet naisen kanssa ovat ehkä osin todellisiakin, mutta kyllähän nuo kaksi ihan selvästi ovat enemmän kuin pelkkiä ystäviä keskenään. Tekevät kahdestaan kaiken maailman juttuja, omistavat jonkin teatteriravintolan jne. Janne Kataja on selvästi kallellaan miehiin päin. Jotenkin niin terhakan oloinen. 

Aku Hirviniemellä on ihan rasvaiset jutut. Jos ajattelee noita sketsihahmoja. Taitavat olla tietyllä tapaa Akun aliaksia. Lisäksi molemmat ajavat niin innokkaasti homojen oikeuksia. Tulisivat yhdessä kaapista ulos! Minulla ei siis ole mitään homoja vastaan, vaan tahdon noille kahdelle parasta. 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lolz

Vierailija
2/52 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jollain lisää vinkkejä näistä miehistä?

Nyt tämä juttu pengotaan juuria myöten.

Akun suunnaton mielenkiinto heittää rasvaista juttua sketseissään saattaa kertoa jostain patoutuneesta tunteesta tai unelmasta. Ja muistakaa; vaikka olisis perhe ja lapset, se voi olla vain kulissia. Vaikka näillä kahdella ei nyt keskenään suhdetta, niin herättävät epäilyksiä. Pakko olla ainakin bi molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on ihan söpö pari. Kataja tosin ei ole yhtä söpö kuin Aku, mutta ehkä Kataja onkin niiden suhteessa se 'mies'? 

Mun mielestä ihan ok. Menee varmaan aikaa ennen kuin tulevat ulos kaapista, jos tulevat.

Vierailija
4/52 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww seiskan sivuilla oli pätkä, jossa vauva.fi muistettiin Akun ja Katajan toimesta :D Tulivat kaapista ulos.

Vierailija
5/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, Janne K. twiittasi aiheesta :)

Vierailija
6/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 07:39"]

Janne Kataja Twitterissä linkkasi tämän keskustelun ja kommentoi "keskustellaankohan Vauva.fi-palstalla koskaan ihan vauvoista?"

[/quote]Yritti "pelastaa nahkansa"...

Vierailija
7/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riksusta oon.. samaa ikäluokkaa noitten kanssa. Voipi olla perääkin teiän aatoksissa..

Vierailija
8/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää Hirviniemen vaimo kerto että Kataja on hänenkin kaveri lapsuudesta...
Voi hyvää päivää... Let it just bee...
Muuten se bussi 666 Tuonelaan lähtee täältä Skinnarilasta älä missaa sitä AP.

Vierailija
9/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään suhteeseen usko. Enkä ihan siihenkään et kun ikiaikaisia ystäviä ovat niin siksi käytös on mitä on. Mut se bi-teoria vois pitää paikkansa.

Vierailija
10/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään hinttareita ole. Te tosikkomammat vaan ette ymmärrä huumoria.

Vierailija
11/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävyys on kaunis asia. Sitä ei naiset saa ikinä kokea!

Vierailija
12/52 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps :D

Vierailija
13/52 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:27"]

Reps :D

[/quote]

Tunnen molemmat ja yhdyn repsutteluun:)

Vierailija
14/52 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähnyt kun Marja Tyrni suutelee erään perheellisen julkkismiehen kanssa!!!

Vierailija
15/52 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen teoria ja kieltämättä aika hauska ajatus.

Mutta eikös pojat ole ihan lapsuudenkavereita? Enemmän varmaan kysymys siitä, etteivät koskaa ole kasvaneet aikuisiksi, vaan koko ajan pitää toilailla yhdessä. Ei siinä vaimot ja perheet pitkään jaksa keskenkasvuisia katsella.

Vierailija
16/52 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää asia kirkastu yhtäkkiä työn touhussa. Mistä lie putkahtanut mieleen. Nuo palaset loksahtivat kohdalleen. Nyt vain odotellaan milloin asia tulee julki, ennemmin tai myöhemmin.

Noissa molemissa on jotain yliterhakkuutta ja heidän välillä todellakin säkenöi. Kyllä ihastuneen ihmisen erottaa jollain tavalla. Niin ja molemmat ovat olleet esiintyjinä jossain homojuhlassa, joka järjestetään Riihimäellä. Hei haloo, daa! Ihan selvää pässinlihaa.

- ap

Vierailija
17/52 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi sun homotutka kyllä ihan kunnossa ole.

Vierailija
18/52 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vitonen puhuu asiaa. On noita nähty joilla kaverimeininki ja se mitä tehtiin teini-iässä ajaa mennen tullen perheen ohi. Ei sillä ettei kavereita voisi olla, mutta kyllähän kaikki ystävyyssuhteet muuttuvat iän ja elämäntilanteiden myötä ja ne pitää osata yhdistää muihin asioihin, suhteellisuudentajua unohtamatta. Mutta eihän se hirviniemi vielä oo eronnu?

Vierailija
19/52 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat BI-miehiä. Varma tieto.

Vierailija
20/52 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä trendi menee jo niin yli ja se on saanut ihan liian isot mittasuhteet. BOOOORING...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi