Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverisynttäreiden lahjoista

Vierailija
24.05.2013 |

Minkä arvoisia kaverisynttärilahjoja lapsenne vie ja toisaalta saa?

Olen aina ajatellut, että kaverisynttärilahja on noin 10eur arvoinen. Käytännössä tuntuu, ettei tuolla summalla ole saanut juuri mitään ja lahjojen arvo on ollut noin 13-15eur mitä lapseni ovat synttäreille vieneet. Nyt juhlimme oman lapseni synttäreitä ja hämmästyin kovasti, koska kaikki toivat noin 20eur arvoisia lahjoja!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan n. 8-12 euron arvoisia lahjoja, joiden normaalihinta 10-25 €. Esimerkiksi lekmer ja br-lelut alepoistoista näitä saa. Sellaisia aika geneerisiä. Meillä lapset ovat jo tottuneet että mennään äidin kaapille valitsemaan sopiva lahja ja vasta jos sieltä ei löydy, ostetaan sellainen mistä saaja voisi tykätä.

Minun mielestäni ei kannata ottaa stressiä lahjan arvosta, pääasia että saaja tykkää. 

Vierailija
2/2 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina vähän jemmaan asioita. Ja just tuolla noin 10 eurolla. Lahjat ovat kyllä kalliimman oloisia kuin tuo 10 euroa. Mutta on 20 e iso raha. Liian iso, jos puhutaan jostain 4-6 vuotiaista.

Erikseen ovat tietenkin läheisten ystäväperheiden lapset (joissa aikuiset tapaavat muutenkin), joiden lahjat ovat toki sitä kahtakymppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi