Kysy ihan mitä vaan STRIPPARILTA!
Kommentit (94)
Miks provosoidut näistä jutuista ja vastaat ala-arvoisesti? Maku meni.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 20:25"]
Miks provosoidut näistä jutuista ja vastaat ala-arvoisesti? Maku meni.
[/quote]
pyydän ystävällisesti lopettamaan. Turhaan kinastelette. Siirtykää toiseen palstaan molemmat. Kiitos!
-ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:24"]
Voiko olla typerämpää ammattia kuin ketkutella alasti kuolaavien äijien edessä.
Juoksisin järveen, jos täytyisi tehdä tuollaista. Oletko ihan varma, että sinulla ei ole rahkeita mihinkään muuhun hommaan?
[/quote]
niin minäkin ajattelin noin, nyt tulee jo 4 vuotta täyteen. Työn ohella opiskelen ja on minulla on olemassa ammatti.
[/quote]
Ymmärrätkö, että suurin osa ihmisistä säälii sinua? Ehkä on oma valintasi tehdä tuota. Mutta ei sitä tavallinen ihminen mitenkään tajua, miten tuota haluaisi vapaaehtoisesti tehdä. Halveerata itseään rahasta.
[/quote]
Mitä halventavaa siinä on? Paljon halventavaa on siivota toisten paskoja
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 20:02"]
Ex stripparina voin sanoa että strippiklubeilla ei kyllä ole mitään asiaa ihmiskauppaan!
[/quote]Kyllä niillä on. Strippareina in useissa paikoissa ihmiskaupan uhreja. Tietysti te kiistätte. Se on ihan ymmärrettävää.
[/quote]
Miksi puhut asiasta mistä et tiedä mitään? Kaikissa länsimaissa on strippareita. Se on ihan tavallinen ammatti.
Sinun kaltaiset ihmiset selittävät että prostituoidut on kaikki pakotettuja töihinsä ja prostituoitujen käyttö on raiskausta. Se on ihan yhtä naurettavaa kuin väitteesi siitä että stripparit on ihmiskaupan uhreja.
:) älkää välittäkö kiukkusista kommenteista, olen vastannut asiallisiin kysymyksiin totuudenmukaisesti ja jos joku vihamielinen ja ei ole samaa mieltä. Toivon hänen vaihtavansa palstaa. Kaksi edellistä stripparin puolustajaa kiitän ja olet mukavaa, mutta kaikki eivät ole älykkäitä kuin me:)
eihän aasia voi pakottaa ymmärtämään vai voiko?!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:06"]
:) älkää välittäkö kiukkusista kommenteista, olen vastannut asiallisiin kysymyksiin totuudenmukaisesti ja jos joku vihamielinen ja ei ole samaa mieltä. Toivon hänen vaihtavansa palstaa. Kaksi edellistä stripparin puolustajaa kiitän ja olet mukavaa, mutta kaikki eivät ole älykkäitä kuin me:)
eihän aasia voi pakottaa ymmärtämään vai voiko?!
[/quote]
-ap
Tämä taisi paljastaa provoksi. "Kysy mitä vaan" mutta ei kuitenkaan kerro yhtään tulotasostaan!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 19:56"]
Paljonko tienaat keskimäärin kuukaudessa? Ja minkä verran teet töitä keskimäärin kuukaudessa?
[/quote]
saman verran kuin sinä, mutta työajat erottuvat. Palkka on vaihtelevainen ja riippuu ihan tehdystä työstä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:22"]
Tämä taisi paljastaa provoksi. "Kysy mitä vaan" mutta ei kuitenkaan kerro yhtään tulotasostaan!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 19:56"]
Paljonko tienaat keskimäärin kuukaudessa? Ja minkä verran teet töitä keskimäärin kuukaudessa?
[/quote]
saman verran kuin sinä, mutta työajat erottuvat. Palkka on vaihtelevainen ja riippuu ihan tehdystä työstä.
[/quote]
[/quote]
olen kertonut palkan suunnilleen. Luetun ymmärtämiseen siirrytäessään jos ongelmia tulee voit myöntää hankaluuksiasi. Palkka on vaihtelevainen ja riippuu ihan tehdystä työstä, en voi valehdella ja heittää jonkun summan vaan. Yrittäjillä voi olla tappio, investointi, kulutukset jne
pieni lisäys. Palkat vaihtelee tytön kohtia. Juomat, esitykset, private-show, tilaisuudet. Ulkonäkö on merkittävä tekijä eli siis miltä näytät siitäkin maksetaan. Toki löytyy fetissi asiakkaita, jotka ovat ihania ja anteliaita. He saavat juuri sitä mitä kysynnässä on:)
Tankotanssitko esityksen aikana? Kävitkö tunneilla vai hetkutatko muuten vain?
Terv. Tankotanssija muttei strippari :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:19"]
Onko suhteesi miehiin kieroutunut? Toivoisitko, että sinua arvostettaisiin muutenkin kuin ulkonäkösi/tissien & perseen perusteella?
Itse kokeilin strippaamista joskus aikanaan, ja ei kyllä ollut useimmilla niistä suomalaisista naisista kaikki asiat ihan mallillaan. Joko taustalla oli rankka lapsuus, hyväksikäyttöä tai raiskauksia, tai sitten muusta syystä normaali, terve itsetunto puuttui ihan täysin. Virolaisnaiset sen sijaan vaikuttivat enemmän tavallisilta tapauksilta, vaikka kyllä selvästi huomasi kuinka olivat alan kovettamia. Mutta tää oli joskus 15 vuotta sitten, en tiedä miten nykyään.
[/quote]
ei ole kieroutunut. Päinvastoin opin koko ajan enemmän miehistä ja näen mitä oikeasti ajattelevat. Juu Suomalais stripparit vähän herkkiä. Viro venäläis naiset eivät sorru huumeisiin tai viinan paljon. Osaavat priorisoida työn aikana vaiheet ja palkka.
Kyllä toivoisin ihmisien arvostavan enemmän strippareita, ennen kuin aloitin työt niin minun mielestäni strippi työ oli halveksittavaa ja kun näin mitämse oikeasti on olen ihan hämmästynyt.
[/quote]
Kun sanot oppivasi miehistä enemmän, niin luuletko oppivasi yleisesti miehistä enemmän, vai etköhän kummiskin tarkoita oppivasi enemmän sellaisista miehistä, jotka käyttävät stripparaiden palveluita.
Jotenkin vain omasta kokemuksestani päätellen tälläiset miehet ovat yleensä hieman... noh... erilaisia.
Olen itse siis mies, enkä ole (ainakaan vielä) tälläisiä palveluita kokeillut, eikä se tosiaankaan ole siellä 'To-Do' listalla, vaikken sitä puuhaa mitenkään vastustakaan.
Tosin tämäkin voi johtua siitä, että pyörin kai sitten sellaisissa piireissä, joissa ei näitä strippipalveluja oikein porukat käyttele.
Haha! Eikä oo ku se on joku paksu kela täti tai kotiäiti