Kysy ihan mitä vaan STRIPPARILTA!
Kommentit (94)
Jotkut tuolla huutelee, että hiekkap#lluiset läskit kotiäidit ovat vaan katkeria kauniille stripparille, kun pitävät hommaa vastenmielisenä. Hyväksyisittekö te sen, että tyttärenne työskentelisi stripparina väistellen humalaisten äijien lääppimistä? Minä en, enkä toivo kenellekään sellaista elämää, että elanto olisi ansaittava tuollaisella työllä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 18:39"]
Jotkut tuolla huutelee, että hiekkap#lluiset läskit kotiäidit ovat vaan katkeria kauniille stripparille, kun pitävät hommaa vastenmielisenä. Hyväksyisittekö te sen, että tyttärenne työskentelisi stripparina väistellen humalaisten äijien lääppimistä? Minä en, enkä toivo kenellekään sellaista elämää, että elanto olisi ansaittava tuollaisella työllä.
[/quote]
hyväksyn kyllä, koska jokainen täysi-ikäinen päättää omasta tulevaisuudesta kuten minä. Eikä toi pidä paikkaansa, itse voit valita asiakkaat kun istut seuralaisena ja voit tarvittaessa heittää miehen ulos koko paikasta.
Millainen olo sinulla on lavalla? Tuntuuko tanssi miellyttävältä, siltä että sinulla on valtaa vai ujostuttaako koskaan? Oletko sinut oman kroppasi kanssa? Mitä haluaisit tehdä työsesi jos sinulla olisi mahdollisuus valita toisin? Mitä luulet tekeväsi viiden vuoden päästä? Miltä se tuntuu että katsotaan? Oletko lavalla itsenäsi vai jonkun roolin takana? Inhottaako sinua koskaan olla ns. huono nainen?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 18:56"]
Millainen olo sinulla on lavalla? Tuntuuko tanssi miellyttävältä, siltä että sinulla on valtaa vai ujostuttaako koskaan? Oletko sinut oman kroppasi kanssa? Mitä haluaisit tehdä työsesi jos sinulla olisi mahdollisuus valita toisin? Mitä luulet tekeväsi viiden vuoden päästä? Miltä se tuntuu että katsotaan? Oletko lavalla itsenäsi vai jonkun roolin takana? Inhottaako sinua koskaan olla ns. huono nainen?
[/quote]
lavalla olo on mahtavaa! Joo valta on pääasia lavalla. Olen iloinen vartalostani. En muuttaisi työssä mitään vain sen että ettei tarvitsisi riisuntua. Riisumisella taas on vaikutusta siis tarkoitan rahaa heruu paljon enemmän niin. Viiden vuoden päästä olen valmistunut janolen uudessa työssä. Kun muut katsovat tuntuu hyvältä koska saan yleisön mukaan ja nauttimaan. Lavalla olen yleensä ihan itseni kanssa. En ole huono olen hyvä ja muidenkin mielestä tosi hyvä nainen.
Miksi strippaus ei oikeataan ole edes kiihottavaa vaan lähinnä vaivaannuttavaa katsottavaa, kun strippari yrittää saada porukkaa innostumaan? Kuitenkin näkee, että tässä ollaan vaan työssä. Toinen koominen juttu on 90-luvun tissibaarit. Maitorauhaset siinä oluenlaskijalla ei olleet kovin eroottinen kokemus.
T: 37 v perheenisä joka kerran on ollut strippauspaikassa työporukalla
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 19:26"]
Miksi strippaus ei oikeataan ole edes kiihottavaa vaan lähinnä vaivaannuttavaa katsottavaa, kun strippari yrittää saada porukkaa innostumaan? Kuitenkin näkee, että tässä ollaan vaan työssä. Toinen koominen juttu on 90-luvun tissibaarit. Maitorauhaset siinä oluenlaskijalla ei olleet kovin eroottinen kokemus.
T: 37 v perheenisä joka kerran on ollut strippauspaikassa työporukalla
[/quote]
riippuu miehestä ja kuinka vaivautunut olo hänellä on, välillä miehet ovat vaivautuneet siihen että ei harrasteta seksiä. Tai lavalla ei näytetä pillua vain rintsikoita. Miehet ovat erilaisia ja ajttelvat eri tavalla sinä ehkä kuulut vaikempaan tasoon siis sinua kohtaan pitäisi löytyä se oikea piste tai tapa miten innostuisit. Voisin veikata sinulla on käyntiä siellä kerran ja se ei kerro paljon koska joudut huomioimaan mm. tyttöjä on erilaisia ja kaikki naiset eivät vaan tyydytä kaikki miehiä et vielä ole kohdannut sitä "oikea" innostajaa flikkaa. Tissibaareista en tiedä siitä, koska olen silloin ollut lapsi. Unohdin mainita jotkut miehet ovat erittäin helppoja innostaa jotkut ovat mahdottomia. Vaikeustaso on olemassa tässä alalla eli taitolajia.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 18:00"]
Tein sulle kysymyksen, se ei tarkoita että olisit jotenkin erityisen kiinnostava :) Ja kuten todettu, et osaa vastata
[/quote]
sinä kysyit ja minä vastoin.
jos en ole vastannut mielestäsi kiinnostavalla tavalla niin ongelma taitaa olla ihan kysyjästä ,koska et ole esittänyt kysymystä oikein tai tarkkaan.
olenhan kiinnostava kun olet aktiivisesti kirjoittamassa.
[/quote]
jepjep ja lässynlää, sorry kun ei vaan uppoa :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 19:21"]
uskontosi?
[/quote]
kristitty
www,vero.fi on kiinnostunut siitä, että kaikista tuloistasi tulisi maksaa vero. Paljonko menee siis parittajille ja paljonko verottajalle? Sillä kyllähän sä annat rahasta ihan mitä vaan? Eiks niin? Sun palvelimen pystyy kyllä jäljittämään täältä.
Toinen asia johon haluaisin kanssaihmisten kiinnittävän huomiota on se, että usein ja miltei aina tuollaiset strippibaarit pyörittävät prostituutiota oheistuotteena ja kaikkihan me tiedämme, että siihen liittyy ihmiskauppaa. Ilman tuollaisia alhaisia rahantienaus konsteja maailma olisi turvallisempi paikka myös kaikille niille siepatuille/ myydyille pikkutytöille ja pojille- Raha kiertää näissä, samoin paha. Kyse ei ole siitä kuka siellä omasta halustaan persettään keikuttaa, kyse on siitä että se luo laitonta toimintaa ja sitä aloista alhaisinta, eli ihmiskauppaa ympäri maailmaa. Älkää olko sinisilmäisiä, kun joku "strippari" haluaa teille "vastailla".
Paljonko tienaat keskimäärin kuukaudessa? Ja minkä verran teet töitä keskimäärin kuukaudessa?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 19:48"]
www,vero.fi on kiinnostunut siitä, että kaikista tuloistasi tulisi maksaa vero. Paljonko menee siis parittajille ja paljonko verottajalle? Sillä kyllähän sä annat rahasta ihan mitä vaan? Eiks niin? Sun palvelimen pystyy kyllä jäljittämään täältä.
Toinen asia johon haluaisin kanssaihmisten kiinnittävän huomiota on se, että usein ja miltei aina tuollaiset strippibaarit pyörittävät prostituutiota oheistuotteena ja kaikkihan me tiedämme, että siihen liittyy ihmiskauppaa. Ilman tuollaisia alhaisia rahantienaus konsteja maailma olisi turvallisempi paikka myös kaikille niille siepatuille/ myydyille pikkutytöille ja pojille- Raha kiertää näissä, samoin paha. Kyse ei ole siitä kuka siellä omasta halustaan persettään keikuttaa, kyse on siitä että se luo laitonta toimintaa ja sitä aloista alhaisinta, eli ihmiskauppaa ympäri maailmaa. Älkää olko sinisilmäisiä, kun joku "strippari" haluaa teille "vastailla".
[/quotest]
strippari ei myy itseään ja strippari on ihan itsenäinen yrittäjä. Toki löytyy poikkeuksia, varmasti on niitäkin jotka myyvät itseään mm. alaston suomi kaltaisten ihmisien tapaisia:) Eikä siinä ole ihmiskauppaa siis strippi alalla, kokemusten kautta on paljon poliisi asiakkaita ja jatkuvaa tarkastuta. Se on hienoa!
jos itse myyt ihmisiä ei sinun tarvitse änkeä itseäsi tähän sivustoon. En salli ihmiskauppaa, enkä prostituutiota!
Kuka sinä luulet olevasi? henkilö joka istuu kotona ja on kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 19:56"]
Paljonko tienaat keskimäärin kuukaudessa? Ja minkä verran teet töitä keskimäärin kuukaudessa?
[/quote]
saman verran kuin sinä, mutta työajat erottuvat. Palkka on vaihtelevainen ja riippuu ihan tehdystä työstä.
Ex stripparina voin sanoa että strippiklubeilla ei kyllä ole mitään asiaa ihmiskauppaan!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 20:02"]
Ex stripparina voin sanoa että strippiklubeilla ei kyllä ole mitään asiaa ihmiskauppaan!
[/quote]Kyllä niillä on. Strippareina in useissa paikoissa ihmiskaupan uhreja. Tietysti te kiistätte. Se on ihan ymmärrettävää.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 20:02"]
[/quote]Kyllä niillä on. Strippareina in useissa paikoissa ihmiskaupan uhreja. Tietysti te kiistätte. Se on ihan ymmärrettävää.
[/quote]
Ei ole. haters roskikseen vaan. Joku kade olet, mene urheilemaan niin ehkäpä miehet alkaisi suakin vähän katsomaan!
JOS olisikin ihmiskauppaa mitä vittua se sua liikuttaa, keskity oman naamasi ja laihduta vaikka. Ymmärrettävää on se että olet seksi asiassa arka, koska sulle ei heru mistään seksiä. Naama raja ja alapää raja please!
Jo toi on joku taas ding dont munaton/impotenssi tyyppi tai kohdu pulpahtanut ulos? Siis tämä joka väittää ois ihmiskauppa!
Sä et ole muuten stripparia nähnytkään - paitsi ehkä telkkarissa.