Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy ihan mitä vaan STRIPPARILTA!

Vierailija
24.05.2013 |

Muista käytöstapoja. Kiitos!

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:05"]

Mutta oikeesti ootkin lökäpöksyinen kotiäiti, jolla on nyt vähän tylsä hetki. Strippari, my ass...

[/quote]

siis en oikeasti ole kotiäiti, olen ihan strippari. 

[/quote]

Aijaa! No nyt kun sä kerran SANOIT noin niin meidän on kaikkien vain uskottava.

[/quote]

kuka sitten uskoo mihin. Et usko, ei ole ainakaan minun ongelma jos muiden :) suosittelen sinulle toinen palsta. Vastailen ammattini liittyviä kysymyksiin. Sinulle en vasta enää. Kiitos!

[/quote]

Sehän täällä on niin jännää kun kukaan ei tiedä kuka kukin on. Säkään et tiedä jos mä kohta kysyn jotain ja luulet vastaavas jollekin toiselle. Kjäh kjäh...X)

Vierailija
22/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla typerämpää ammattia kuin ketkutella alasti kuolaavien äijien edessä.

Juoksisin järveen, jos täytyisi tehdä tuollaista. Oletko ihan varma, että sinulla ei ole rahkeita mihinkään muuhun hommaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:19"]

Onko suhteesi miehiin kieroutunut? Toivoisitko, että sinua arvostettaisiin muutenkin kuin ulkonäkösi/tissien & perseen perusteella?

Itse kokeilin strippaamista joskus aikanaan, ja ei kyllä ollut useimmilla niistä suomalaisista naisista kaikki asiat ihan mallillaan. Joko taustalla oli rankka lapsuus, hyväksikäyttöä tai raiskauksia, tai sitten muusta syystä normaali, terve itsetunto puuttui ihan täysin. Virolaisnaiset sen sijaan vaikuttivat enemmän tavallisilta tapauksilta, vaikka kyllä selvästi huomasi kuinka olivat alan kovettamia. Mutta tää oli joskus 15 vuotta sitten, en tiedä miten nykyään.

[/quote]

ei ole kieroutunut. Päinvastoin opin koko ajan enemmän miehistä ja näen mitä oikeasti ajattelevat. Juu Suomalais stripparit vähän herkkiä. Viro venäläis naiset eivät sorru huumeisiin tai viinan paljon. Osaavat priorisoida työn aikana vaiheet ja palkka. 

Kyllä toivoisin ihmisien arvostavan enemmän strippareita, ennen kuin aloitin työt niin minun mielestäni strippi työ oli halveksittavaa ja kun näin mitämse oikeasti on olen ihan hämmästynyt. 

Vierailija
24/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis virolainen?

Vierailija
25/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:20"]

Miksi jotkut miehet menee kuin pässit narussa, jos osaa pyörittää pyllyään oikealla tavalla? Onko ne ihan tyhmiä jopa?

[/quote]

kyse ei ole pyllyn pyörittämisesta. Tunnen joitakin naisia siis eivät edes tanssi kunnolla ja tienaavat hyvin. Pitää olla puhetaitoakin ja olla suht. nätti. Ei se vaan ole tanssista. Tanssi tietenkin vaikuttaa omalla tavalla.

Vierailija
26/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:30"]

Oletko siis virolainen?

[/quote]

armenialainen. 

Vierailija
27/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai stripparina näet mitä miehet oikeasti ajattelevat? Anna mun kaikki kestää. Ensinnäkin kaikki miehet eivät todellakaan pidä strippareista. Monen mielestä se on mautonta, naista alentavaa ja ennen kaikkea kiusallista tuijottaa ja huudella mieslaumassa kun joku riisuu itseään. 

Joka tapauksesa lykkyä tykö, toivottavasti löydät joskus jotain muutakin työtä.

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:19"]

Onko suhteesi miehiin kieroutunut? Toivoisitko, että sinua arvostettaisiin muutenkin kuin ulkonäkösi/tissien & perseen perusteella?

Itse kokeilin strippaamista joskus aikanaan, ja ei kyllä ollut useimmilla niistä suomalaisista naisista kaikki asiat ihan mallillaan. Joko taustalla oli rankka lapsuus, hyväksikäyttöä tai raiskauksia, tai sitten muusta syystä normaali, terve itsetunto puuttui ihan täysin. Virolaisnaiset sen sijaan vaikuttivat enemmän tavallisilta tapauksilta, vaikka kyllä selvästi huomasi kuinka olivat alan kovettamia. Mutta tää oli joskus 15 vuotta sitten, en tiedä miten nykyään.

[/quote]

ei ole kieroutunut. Päinvastoin opin koko ajan enemmän miehistä ja näen mitä oikeasti ajattelevat. Juu Suomalais stripparit vähän herkkiä. Viro venäläis naiset eivät sorru huumeisiin tai viinan paljon. Osaavat priorisoida työn aikana vaiheet ja palkka. 

Kyllä toivoisin ihmisien arvostavan enemmän strippareita, ennen kuin aloitin työt niin minun mielestäni strippi työ oli halveksittavaa ja kun näin mitämse oikeasti on olen ihan hämmästynyt. 

[/quote]

Vierailija
28/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:31"]

Oletko siis virolainen?

[/quote]

armenialainen. 

[/quote]

Kätevästi siis valitsit sellaisen maan, jonka kieltä kukaan tuskin osaa :D Ihan fiksu veto!

En siis epäile, etteikö joku strippari voisi tänne kirkoitella, mutta tuo sun "ulkomaalaisen suomi" ei oikein vaikuta oikealta. Miksi ihmeessä et esiintyisi ihan suomalaisena? Vai onko tää sama tyyppi "venakko Milannan" ja "Eestlanna Savannan" takana?

Vierailija
29/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:24"]

Juoksisin järveen, jos täytyisi tehdä tuollaista. Oletko ihan varma, että sinulla ei ole rahkeita mihinkään muuhun hommaan?

[/quote]

niin minäkin ajattelin noin, nyt tulee jo 4 vuotta täyteen. Työn ohella opiskelen ja on minulla on olemassa ammatti. 

Vierailija
30/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:31"]

Oletko siis virolainen?

[/quote]

armenialainen. 

[/quote]

Kätevästi siis valitsit sellaisen maan, jonka kieltä kukaan tuskin osaa :D Ihan fiksu veto!

En siis epäile, etteikö joku strippari voisi tänne kirkoitella, mutta tuo sun "ulkomaalaisen suomi" ei oikein vaikuta oikealta. Miksi ihmeessä et esiintyisi ihan suomalaisena? Vai onko tää sama tyyppi "venakko Milannan" ja "Eestlanna Savannan" takana?

[/quote]

koita rauhoittua ja voit kysyä lisää tarvittaessa käytöstavoilla. Armeniassa puhutaan omaa kieltä ja silti meistä kaikki osaamme venäjän kieltä. En ole Suomalainen eikä minun tarvitse valehdella maastani. 

Vierailija
31/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoonuht eench e?

Vierailija
32/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:36"]

[/quote]

niin minäkin ajattelin noin, nyt tulee jo 4 vuotta täyteen. Työn ohella opiskelen ja on minulla on olemassa ammatti. 

[/quote]

Ymmärrätkö, että suurin osa ihmisistä säälii sinua? Ehkä on oma valintasi tehdä tuota. Mutta ei sitä tavallinen ihminen mitenkään tajua, miten tuota haluaisi vapaaehtoisesti tehdä. Halveerata itseään rahasta.

Vierailija
33/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:44"]

Anoonuht eench e?

[/quote]

Իմ անունն է    ...Judit

Vierailija
34/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:36"]

[/quote]

[/quote]

Ymmärrätkö, että suurin osa ihmisistä säälii sinua? Ehkä on oma valintasi tehdä tuota. Mutta ei sitä tavallinen ihminen mitenkään tajua, miten tuota haluaisi vapaaehtoisesti tehdä. Halveerata itseään rahasta.

[/quote]

sinun mielestäsi:) tähän asti töissä kaikki maksavat seurastani ja tykkäävät. Sinä pidät omasta työstäsi ja minä oman. Tavallinen niin kuin silloin minäkin olin en ymmärtänyt mutta kokeilemalla kaikkihan ymmärtää. 

Vierailija
35/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä joku vaikuttaa kiukkuselta. Isopoksyinen kotiäiti mene juoksemaan.

Vierailija
36/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:51"]

täällä joku vaikuttaa kiukkuselta. Isopoksyinen kotiäiti mene juoksemaan.

[/quote]

onhan se kiukkunen minulle. En ihmettele.  

t.ap

Vierailija
37/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku vai varattu?

Vierailija
38/94 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:44"]