Lue keskustelun säännöt.
Kaverin vaimo ei halua, että miehensä järjestää varpajaiset
24.05.2013 |
Synnytys oli normaali, kaikki meni hyvin.
Miten vuonna 2013 voi Suomessa olla tuollaisia vaimoja?
Kommentit (121)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:00"]
Miksei mies voi kutsua kavereitaan katsomaan vauvaa ja ihastelemaan hänen suuremmoista isyyttään kotiinsa, kun olisi kaikki juhlittavatkin paikalla..? Vai näytteleekö päihteet niin suurta osaa teidän perheellistymisessä, että olisi aivan älytön idea?
Kai te varpajaistenkannattajat saatte jo babyshowereissanne lahjaksi paljon viinaa ja sikareita, että pääsette heti synnytyksen jälkeen ainoalla oikealla tavalla "juhlimaan uuden elämän syntymistä", kuten täällä joku juhlavasti muotoili? :)
Mun mielestä tossa ei ole mitään normaalia tai kannatettavaa. Mies kävi kyllä kavereineen hyvin syömässä ja seuraavana iltana pelaamassa pesäpalloa, kun olin esikoisen kanssa sairaalassa. Mutta varpajaisiksi ei kumpikaan toimintaa mieltänyt, sen verran paska kaiku sanalla jo on, kiitos teidän junttimiestenne :)
[/quote]
Viinaa, perseet, viinaa, perseet.
Hyvä ihme. Millaisessa daijuporukassa suurin osa suomalaisista elääkään... Kaikkea juhlitaan viinaa kaksin käsin kiskomalla. Tulee elävästi mieleen Turkkiin matkustava tatskajengi, joka ostaa feikkilaukkuja torilta, kärtsää nahkansa hotlan altaalla ja laulaa kaljakaraokea paikallisessa räkälässä.
On ihan oikeasti ihmisiä, jotka osaavat jättää "juhlimisensa" kahteen konjakkiin. Mutta eihän se voi pitää paikkansa, kun mun Nico ja sen kaverit ei tee niin.
[/quote]
Täällähän se yksi mamma kertoikin miehestään, joka kävi hyvin syömässä ja pelaamassa pesistä, muttei kutsunut tapahtumaa "varpajaisiksi", koska käsite on nykyään vähän epämääräinen. Ehkä sinun miehesi varpajaiset menevät samaan kategoriaan?
Lyön vaikka vetoa (omastakin kokemuksestani), että suurin osa varpajaisista on edelleen niitä viinanhuuruisia ördäjäisiä, joista ei todellakaan jää äidille mitään lahjoja ja kauniita muistoja.
Olkaa te onnekkaita, joita odotti siisti koti, lahjoja varpajaisporukalta jne. Kaikilla ei valitettavasti ole tuollaisia ystäviä.