Kaverin vaimo ei halua, että miehensä järjestää varpajaiset
Synnytys oli normaali, kaikki meni hyvin.
Miten vuonna 2013 voi Suomessa olla tuollaisia vaimoja?
Kommentit (121)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:03"]
miehet haluavat yleensä välittömäst suhteen minun kanssa, että jättäisivätt vaimon siis näitäkin löytyy. En lähde sellaiseen. Kivempi hoitaa useita.
[/quote]
Ja sinä uskot? :D Ei hitto, päivän parhaimmat naurut!
[/quote]
ymmärrän mulle saa olla vihainen, mutta en lopeta ja tarvittaessa otan myöhemmin jonkun heistä. Uskon koska et tiedä miltä näytän ja hei halooo olen silti tanssija eli erittäin hyvässä kunnossa. Fresh meat!
[/quote]Et sä kyllä mikään fresh meat ole- useimmat miehet karsastavat prosteja, entisiäkin sellaisia- niiden mielestä sä olet enemmänkin pilaantunutta lihaa, mutta voithan sä elää mielikuvitusmaailmassas (pretty woman) ihan vapaasti.
Nooh, nooh "tanssija"! Pi***u se on pullasorsallakin, joten älähän leijaile suotta siellä omissa pilvilinnoissasi. ;) En menis kehumaan tuolla ammatilla itteeni kovin "tuoreeksi lihaksi, ehei.
Uuu huomaa palstassa NAISET suuttuu tanssijasta. Tulen panemaan aina miehiänne kaiken lisäksi mulle maksetaan siitä:) Oli lähellä laittaa itsestäni sexy kuvan. En viitti, ettehän kestäisi! Ihana saan erilaisia kyrpiä ja mietin tuokin on varattu, on sillä vaimolla kaamea alapää. Miehet kertovat minulle teidänlaisista vaimosta me nauramme teille yhdessä. Voiii ja sormus on näkyvillä, ihana aviomies ja uusi ISUKKI!
Miten niin monelle naiselle ei tulisi mieleenkään juhlia uuden elämän syntymää vetämällä viinaa kaksin käsin baarissa ja kotiutua aamuyöstä räkä poskella? En sylje lasiin ja olen sitä mieltä, että alkoholin suhteen kieltoja ja rajoituksia on Suomessa jo ihan tarpeeksi, mutta kertoohan se jo jotain miehestä, joka ei osaa muuta kuin vetää perseitä - juhlassa kuin juhlassa. Minä jätin yhden tällaisen miehen, en vain jaksanut sitä "minulla on oikeus rentoutua rankan työillan jälkeen" meininkiä ja kun kyse ei ollut mistään muutamasta, vaan aina kun oli viihteellä, kanto kaverit kotiin.
Eihän siinä mitään pahaa ole, jos mies kutsuu vauvan syntymän kunniaksi ystäviään saunomaan ja siinä muutama olut menisikin, mutta perseiden vetäminen on minusta todella mautonta uuden elämän synnyn kunniaksi. Mautonta ja junttimaista. En tämmöistä miestä huolisi lasteni isäksi ja tuleva aviomieheni ei onneksi ole mikään viinamies. Ei voi itsekään käsittää tuota suomalaisten miesten suoranaista tarvetta vetää perseitä tilanteessa kuin tilanteessa. Ja ennen kuin haukutte nipoksi, jokainen valitkoon puolisokseen sellaisen ihmisen, joka vastaa omaa arvomaailmaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:37"]
Nooh, nooh "tanssija"! Pi***u se on pullasorsallakin, joten älähän leijaile suotta siellä omissa pilvilinnoissasi. ;) En menis kehumaan tuolla ammatilla itteeni kovin "tuoreeksi lihaksi, ehei.
[/quote]
miltä näytät? En lähtis arvailemaan, koska tiedän miltä näytät.
Siinäpä sitä on sinulla mietittävää yön pimeinä tunteina, kun uni ei tule silmään >;)
Näistä monista vastauksista kyllä tulee mieleen, että naiset haluavat lapsia miehen kanssa, että saavat kiristyskeinon millä pitää mies tiukasti narussa kiinni ja se itse lapsi on ihan toisarvoinen asia.
Koko elämän pitäisi pysähtyä, kaverit unohtaa, oma itsensä unohtaa, kun lapsi syntyy. Luultavasti nämä samat naiset ovat niitä, jotka eivät sitten kuitenkaan luota miehen kykyyn hoitaa omaa lastaan vaan sulkevat tämän kaiken ulkopuolelle, ovat symbioosissa lapsen kanssa. Ja kun lapsi on pari vuotias, nämä samat naiset ihmettelevät, että miksi mies on etäinen ja miksi miehellä on suhde ja miksi mies lähti.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:15"]
Näistä monista vastauksista kyllä tulee mieleen, että naiset haluavat lapsia miehen kanssa, että saavat kiristyskeinon millä pitää mies tiukasti narussa kiinni ja se itse lapsi on ihan toisarvoinen asia.
Koko elämän pitäisi pysähtyä, kaverit unohtaa, oma itsensä unohtaa, kun lapsi syntyy. Luultavasti nämä samat naiset ovat niitä, jotka eivät sitten kuitenkaan luota miehen kykyyn hoitaa omaa lastaan vaan sulkevat tämän kaiken ulkopuolelle, ovat symbioosissa lapsen kanssa. Ja kun lapsi on pari vuotias, nämä samat naiset ihmettelevät, että miksi mies on etäinen ja miksi miehellä on suhde ja miksi mies lähti.
[/quote]
Kerro nyt koko elämä kuolemaan asti, kun kerran tiedät.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:15"]
[/quote]
Mun miehellä ei juuri läheisiä kavereita ole, kaikkiin tapaamisiin tulisi liittyä aina alkoholi ja ryyppääminen, eikä mieheni innostu näistä enää ollenkaan. Saan oikein houkuttelemalla houkutella häntä kanssani edes terassille kerran vuodessa. Onneksi on harrastuksia, joihin ei kuulu alkolla läträäminen, saa mies tavata muitakin kuin minua. En ole koskaan rajoittanut hänen menemisiään, ihan itse on valintansa tehnyt. Jotain kertoo kyllä suomalaisesta alkoholikulttuuristakin se, että jos mies ei vedä perseitä=mies on tossun alla. Onko se niin käsittämätöntä, ettei suomalainen mies ihan omasta vapaasta tahdosta halua vetää viinaa? Ei haluaisi meidän häihinkään mitään alkoholitarjoilua, mutta minä haluan ruokaviinit ja alkumaljan.
Mun mielestä taas mä en ymmärrä että miten on enää edes olemassa miehiä ketkä HALUAA järjestää varpajaiset. :DD Siis ihan oikeesti huh huh, jos on niin kova tarve myrkyttää elimistöään etanolilla heti kun vauva on syntynyt, niin ois kyllä ollut parempi jättää mukulat tekemättä. Tuen ja komppaan täysin kaikkia niitä naisia jotka eivät varpajaisia hyväksy, se kertoo vaan siitä että edes joku siinä perheessä priorisoi asiat. Suomessa on ihan naurettavan teinimäinen tyyli ryypätä joka hemmetin asian kunniaksi, ja sitten sitä viinalla läträämistä kutsutaan JUHLIMISEKSI? :DD Ne ketkä ei osaa juhlia ilman hirveitä perseitä ei ole koskaan oikeissa juhlissa olleetkaan. Mun lapseni isä ainakin oli kaikki illat sairaalassa ihastelemassa pienokaista, ei sille olisi tullut mieleenkään lähteä tainnuttamaan itseään viinalla ?? Ihan ihme juoppoja Suomi täynnä, ne naiset ketkä varpajaisia kannattaa on itsekin niitä jotka ryntää kuppilaan heti kun tissit antaa myöden. Kun ei kato mielikuvitus riitä muunlaiseen ilonpitoon kun alkoholin avulla tanssimiseen. :D
Onneksi olen nainen ja pidän miehistä. Tämä keskustelu osoittaa taas kerran sen, miten kontrolloivia ja omistushaluisia naiset usein ovatkaan.
Ja mieshän ei myöskään osaa ottaa koskaan sivistyneesti vaan ne on aina holhottavia pikkupoikia, jotka heti, kun silmä välttää ovat vetämässä perseitä ja huoria perseeseen.
Kannattais arvon mammojen vähän hommata itseluottamusta ja ennen kaikkea tehdä ne lapset aikuisten miesten kanssa eikä sellaisten, joita joutuu kyttäämään ja kasvattamaan ettei vaan pikkuinen juo liikaa ja mitä vielä...
Huhhuh, puistattavaa.
Mä en yleisesti ymmärrä asioiden kieltämistä parisuhteissa
Miehen kaveri myös tällaisella ryyppyreissulla eli varpajaisissa kävi huorissa kun vaimo oli vauvan kans sairaalassa. Kun ei ollut pitkään aikaan saanu ja kun miehillä on kuulemma oikeus. Voi ihania varpajaisia:(
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:45"]
Kokemus: olimme varpajais juhlissa ja esiinnyin siellä. Mies oli erittäin komeaa ja kaverit pyysivät minulta private shown n. 30-40 minuuttia ja siellä mies otti sylitanssin aikana heti minut lähemmäs suuteli rintojani ja riisui itse kaikki poijes. Ei mennyt kuin 10 minuuttia olimme jo asialla. Siis harrastimme seksiä ja pyysi minua olemaan hiljaa asiasta ettei vaimo suuttuisi ja siinäpäs oli varpajais juhlat! Tämä tapahtui 2013.
[/quote]
Miksi se sua harmittaa? Voithan sä silti ryypätä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:19"]
Voi myöskin johtua siitä että vaimo tietää juomatavat ja itse ainakin joudun "vahtimaan" hiukan kun ukko tulee baarista kotiin et esim perheen koirat on sisällä eikä pihalla kun ukko on tullu sisään...
Ison miehen huojumisen kunniaksi on lasivitriinikin kerran kaadettu....
Että voihan se huoli joskus olla ihan aiheellistakin.
[/quote]Ja kuitenkin tämän tyylisen miehen kanssa on lisäännytty! Huhhuh... Eipä tulisi mieleenikään kieltää omalta mieheltäni mitään. Ei ole tarvis, kun on rinnalla aikuinen, vastuullinen mies. Saa ottaa olutta (tai vaikka 'tiukkaa' hui kauhistus) jos haluaa tai olla ottamatta. Kun ei ikinä ole ollut 'asiattomasti'. Osaa ottaa kohtuudella. Toki joskus harvoin on ottanut yhden, kaksi 'liikaa', jolloin aamusella pientä päänsärkyä, muttei ikinä haise viinalle tai ota tasoittavia... Millaisten miesten kanssa te oikein lisäännytte, en voi kun ihmetellä. Alkoholin jatkuva kännäyskäyttö kun ei voi tulla yllätyksenä enää silloin, kun aletaan lapsia vääntämään. Vai luuletteko, että se tapa muuttuu sillä sekunnilla kun testi plussaa? Vai keskustellaanko täällä nyt sitten kuitenkin siitä, että mies ei saisi tavata ystäviään, juhlistaa vauvaa tai tehdä mitään, mikä ei liity puolisoon ja lapseen?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:52"]
Uuu huomaa palstassa NAISET suuttuu tanssijasta. Tulen panemaan aina miehiänne kaiken lisäksi mulle maksetaan siitä:) Oli lähellä laittaa itsestäni sexy kuvan. En viitti, ettehän kestäisi! Ihana saan erilaisia kyrpiä ja mietin tuokin on varattu, on sillä vaimolla kaamea alapää. Miehet kertovat minulle teidänlaisista vaimosta me nauramme teille yhdessä. Voiii ja sormus on näkyvillä, ihana aviomies ja uusi ISUKKI!
[/quote]
:D :D :D Sä olet aika hauska, luuletko ihan oikeasti että susta kukaan nainenkaan jaksaa kiihtyä? Lätise tarinoitasi, kouluttamattomuus paistaa läpi ;)
Siitä lähtien kun lapsi syntyy, se sitoo molempia vanhempia. Kumpikaan ei voi enää mennä mielensä mukaan, vaan menot on käytävä läpi yhdessä. Mikään muu ei olisi tasa-arvoa.
Tietenkään toista ei saa kontrolloida tai kahlita kotiin, mutta tietty kohtuus menoihin on paikallaan!
Itse olen muuten useasti yöelämässä törmännyt kännisiin varpajaisseurueisiin, jotka avoimesti etsivät panoseuraa tuoreelle isukille. Ilmeisesti joku junttipiirien juttu? En kyllä ymmärrä, kuka horo tuollaiseen ällötykseenkin lankeaa. Hyi.
Myös ystäviltä olen kuullut näistä pöksyihin pyrkivistä isukeista.
Mm tuosta syystä koko varpajaisajatus ällöttää, ja miellän sen junttien/sikojen touhuksi.
Oma mies ei onneksi varpajaisista ollut kiinnostunut.
Aika pikkusieluista kieltää mieheltä ja ystäviltä elämän suurimman asian juhliminen. Vaimon ja lapsen kanssa ollaan sitten koko loppu elämä elämä. Yksi tai kaiksi juhlapäivää ei ole heiltä pois.
Samassa synnyttäneiden huoneessa oli kanssani nainen, jonka mies kävi parin päivän aikana ehkä kaksi kertaa vartin ajan paikalla. Kauheassa krapulassa näytti olevan, esikoinen oli isovanhemmilla hoidossa ja äiti hoiti huutavaa lasta sairaalassa rajun synnytyksen jälkeen. Kyllä puistatti.