Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin vaimo ei halua, että miehensä järjestää varpajaiset

Vierailija
24.05.2013 |

Synnytys oli normaali, kaikki meni hyvin.

Miten vuonna 2013 voi Suomessa olla tuollaisia vaimoja?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei halunnut pitää varpajaisia. Kun esikoinen syntyi, hän halusi olla mieluummin minun ja vauvan (ja varsinkin jälkimmäisen kanssa). Kuopuksen kohdalla taas mies oli luonnollisesti vanhemman kanssa kotona ja toisaalta, minä en muutoinkaan ollut kuin vuorokauden sairaalassa.

Jos mies olisi halunnut pitää varpajaiset, en tietenkään niitä olisi voinut kieltää (miten kieltää aikuista ihmistä tekemästä jotakin) mutta en todellakaan olisi tykännyt asiasta. Mutta ei siitä mitään mykkäkoulua olisi tullut. Luultavasti olisin sitten itse pitänyt omat varpajaiseni myöhemmin ystävieni kanssa.

Vierailija
42/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sais mennä, itse asiassa oon potkinut sitä perseelle, että menis edes grillaamaan, saunaan ja juomaan kaljat kavereiden kanssa. Oli kuitenkin raskausaikana niin paljon kotona, olin pitkälti liikuntakiellossa enkä pärjännyt esikoisen kanssa yksin. Mä olisin iloinen, jos mies pääsisi kavereidensa kanssa viettää varpajaisiaan!

Meillä ei kahlita toista kotiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:45"]

Kokemus: olimme varpajais juhlissa ja esiinnyin siellä. Mies oli erittäin komeaa ja kaverit  pyysivät minulta private shown n. 30-40 minuuttia ja siellä mies otti sylitanssin aikana heti minut lähemmäs suuteli rintojani ja riisui itse kaikki poijes. Ei mennyt kuin 10 minuuttia olimme jo asialla. Siis harrastimme seksiä ja pyysi minua olemaan hiljaa asiasta ettei vaimo suuttuisi  ja siinäpäs oli varpajais juhlat! Tämä tapahtui 2013.

[/quote]

Kiva että oot löytänyt maailman perinteikkäimmän ammatin itsellesi. Onnittelut siitä. Mutta tollanen mies nyt haluaa sen aktin vieraan kanssa vaikka huoltoaseman vessassa, ei sillä nyt varmastikaan ole mitään tekemistä, onko varpajaiset, polttarit, kumminkaiman synttärit tai mitä muuta. 

[/quote]

hyvin koulutettu kolmekymppinen, pitkä ja siisti. Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta koska teen kuukausittain samaa homma ja niitä miehiä riittää. Miehet ovat todella iloisia kun pääsevät minun lähelle. Kiva kun tulee koko ajan "uusia" komeita miehiä ja välillä käyvät uudestaan:)

Vierailija
44/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet haluavat yleensä välittömäst suhteen minun kanssa, että jättäisivätt vaimon siis näitäkin löytyy. En lähde sellaiseen. Kivempi hoitaa useita.

Vierailija
45/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta lapsesta mies meni ryyppäämään melkein kk synnytyksen jälkeen just ennen ristiäisiä minä ja vauva olimme porukoillani. Seuraavana päivänä piti sitten järjestää ristiäisjuttuja eipä miehestä mitään apua ollut minä siis leivoin ja järjestelin juhlapaikkaa lainasin sitten siskolta mekon kun en kaupasta pystynyt hakemaan. Vieläkin kun ajattelen niin se oli kamalaa ja arvostus meni anoppiin kun hän puolusteli kultapoikaansa... Nyt vauvan syntymästä pari viikkoa ja mies ei kyllä lähde tälläkertaa mihinkään... Olen kamala :D juhlikoot sitten 18 vuoden päästä jos on toivottavasti aihetta.... 

Vierailija
46/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus: olimme varpajais juhlissa ja esiinnyin siellä. Mies oli erittäin komeaa ja kaverit  pyysivät minulta private shown n. 30-40 minuuttia ja siellä mies otti sylitanssin aikana heti minut lähemmäs suuteli rintojani ja riisui itse kaikki poijes. Ei mennyt kuin 10 minuuttia olimme jo asialla. Siis harrastimme seksiä ja pyysi minua olemaan hiljaa asiasta ettei vaimo suuttuisi  ja siinäpäs oli varpajais juhlat! Tämä tapahtui 2013.

[/quote]Tuo ei liene mikään saavutus. Miehen kiihoittamiseen ei paljoa tarvita..(: Sulla taitaa olla vain näitä, jotka nylkyttäisivät lammastakin paremman puutteessa. Mut hei, kivat sulle- kai sä sait kunnon korvauksen edes? Niin ja onhan sillä koulutustasolla tuossa asiassa just merkitystä. Eikös siinä ole niinkuin joku työhaastattelu ensin?Heko,heko

Vierailija
47/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että olet löytänyt kutsumuksesi!

Vierailija
48/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:03"]

miehet haluavat yleensä välittömäst suhteen minun kanssa, että jättäisivätt vaimon siis näitäkin löytyy. En lähde sellaiseen. Kivempi hoitaa useita.

[/quote]

Ja sinä uskot? :D Ei hitto, päivän parhaimmat naurut!

Vierailija
49/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juhliminen ystävien kanssa on miehelle tärkeää, juhlikoon. Samalla tulee jotenkin osallistettua myös näitä ystäviä toisin kuin jos vetäydyttäisiin heti perhekuplaan moneksi kuukaudeksi. En ylipäätään ymmärrä, miten juhlat ovat vaimolta pois. En kuuna päivänä tekisi lapsia sellaiselle kumppanille, joka ei luottaisi arvostelukykyyni tuota vertaa. 

Vierailija
50/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:09"]

[/quote]

[/quote]

ymmärrän mulle saa olla vihainen, mutta en lopeta ja tarvittaessa otan myöhemmin jonkun heistä. Uskon koska et tiedä miltä näytän ja hei halooo olen silti tanssija eli erittäin hyvässä kunnossa. Fresh meat!

Vierailija
51/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:07"]

Elääkö kaikkien  av-mammojen miehet tossun alla? Siltä vaikuttaa.

Todellakin järjestin varpajaiset itse. Ja olen takuulla hyvä aviomies ja isä ollut. Juon alkoholia hyvin harvoin, parit-kolme ryyppyreissua vuodessa, arjessa yleensä 0 annosta per viikko. En tee tyhmyyksiä tai petä. Varpajaisten jättäminen pitämättä ei olisi tullut kyseenkään, jos synnytys tai lapsi eivät erikoisen hankala tms. ikävää. Ero olisi tullut, jos vaimolle olisi ollut kynnyskysymys.

[/quote]

Ai että olisit jättänyt vaimon ja vastasyntyneen lapsesi, jos vaimosi ei olisi tykännyt varpajaisista? Vau. Sun vaimollasi on ihana mies, sitoutunut ja selvästi arvot kohdallaan...

[/quote]

Varpajaiskielto olisi jotakin sellaista, joka kertoisi laajemminkin siitä, että on tullut tehtyä virhe. Vaimon luonteesta ja ajatuksista. Siis virhe siinä, että hänen kanssaan naimisissa ja lapsi tehty.

Vierailija
52/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:07"]

[/quote]Tuo ei liene mikään saavutus. Miehen kiihoittamiseen ei paljoa tarvita..(: Sulla taitaa olla vain näitä, jotka nylkyttäisivät lammastakin paremman puutteessa. Mut hei, kivat sulle- kai sä sait kunnon korvauksen edes? Niin ja onhan sillä koulutustasolla tuossa asiassa just merkitystä. Eikös siinä ole niinkuin joku työhaastattelu ensin?Heko,heko

[/quote]

baby, kyse ei ole yhdestä miehestä, monesta! Välillä ihmettelen mistä nämä miehet tulevat?! 

korvaus oli koko 650 euroa illasta.

Vierailija
53/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:09"]

[/quote]

[/quote]

ymmärrän mulle saa olla vihainen, mutta en lopeta ja tarvittaessa otan myöhemmin jonkun heistä. Uskon koska et tiedä miltä näytän ja hei halooo olen silti tanssija eli erittäin hyvässä kunnossa. Fresh meat!

[/quote]

Hohhoijaa, aika väsynyttä juttua. Tanssija ja blaablaa, ketä kiinnostaa?

Vierailija
54/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaushan on selvä: siksi, että vaimo tietää parhaiten, kuka, mitä ja miten miehen tulee olla.

Vierailija
55/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei "tanssija", voisitko avata oman ketjun jutuillesi, täällä ei puhuta sinusta ja sun tansseistasi vaan varpajaisista ja niiden pitämisestä

Vierailija
56/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:12"]

Tää on jännä, että mies ei saa mennä, koska nainenkaan ei pääse.

On sitä oltava alkoholisti, kun ei kestä olla selvinpäin, jos joku toinen ottaa viinaa :-o

Lapsi-parat.

No eipä siinä tuosta kysymys olekaan. Huoh...

[/quote]

Vierailija
57/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:52"]

Meillä mies ei halunnut pitää varpajaisia. Kun esikoinen syntyi, hän halusi olla mieluummin minun ja vauvan (ja varsinkin jälkimmäisen kanssa). Kuopuksen kohdalla taas mies oli luonnollisesti vanhemman kanssa kotona ja toisaalta, minä en muutoinkaan ollut kuin vuorokauden sairaalassa.

Jos mies olisi halunnut pitää varpajaiset, en tietenkään niitä olisi voinut kieltää (miten kieltää aikuista ihmistä tekemästä jotakin) mutta en todellakaan olisi tykännyt asiasta. Mutta ei siitä mitään mykkäkoulua olisi tullut. Luultavasti olisin sitten itse pitänyt omat varpajaiseni myöhemmin ystävieni kanssa.

[/quote]

Meillä on kolme lasta ja mies kavereineen on aina pitänyt varpajaiset. On ollut hyvää ruokaa ja kakku ja sikareita ja konjakkia, kaverit on tuoneet tietyt lahjat ekalle, tokalle ja kolmannelle, ovat saunoneet ja viettäneet mukavan illan yhdessä. Vanhemmat lapset ovat olleet kotona ja tulleet hoidetuiksi siinä ohessa.  Miksi sitä ei isille kavereineen voisi suoda, kun ovat fiksuja ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä?

Onko toisaalta kaatokannit vetäviä stripparientilaajia tosiaan noin paljon kuin täällä väitetään tai pelätään?

Vierailija
58/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:20"]

Hei "tanssija", voisitko avata oman ketjun jutuillesi, täällä ei puhuta sinusta ja sun tansseistasi vaan varpajaisista ja niiden pitämisestä

[/quote]

etkö kestä totuutta? kerron miten asiat on. Minä tiedän mistä puhun jos haluat miehesi pettävän sinua, anna mennä vaan.

Vierailija
59/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:25"]

[/quote]

etkö kestä totuutta? kerron miten asiat on. Minä tiedän mistä puhun jos haluat miehesi pettävän sinua, anna mennä vaan.

[/quote]

Pitäiskö sun korkeakoulutettuna opetella vielä lauserakenteet ja pilkun käyttö? Myös ison kirjaimen käyttö lauseen alussa olisi suotavaa.

Vierailija
60/121 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:25"]

[/quote]

[/quote]

Voi sua. Kuule, jotkut meistä ovat sitä mieltä että jos tekee mieli pettää, niin siitä vaan. Ei se mun elämää kaataisi, ihan oma olisi häpeänsä, ei minun. Mun elämäni on jotain muuta kuin miehen perässä roikkumista ja sen tekemisien kyttäämistä. Jos tekee jotain niin sitten tekee, ei se kyttääminen sitä estä millään muotoa. Pettää voi vaikka kauppareissulla ja luuletko minun tuhlaavan tällaisten miettimiseen sekutniakaan ajastani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän