Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ylipainoiset naiset pukeutuvat mustiin leggingseihin ja

Vierailija
23.05.2013 |

farkkuhameeseen? Siis miksi ei voi laittaa sukkahousuja jos jotain täytyy laittaa eikä paljailla säärillä voi olla. Tuo on niin kamala yhdistelmä, en tajua että eivätkö itse näe sitä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:29"]

Sukkahousut kesällä??? Kuumat ja varpaita hiostaa. Minä ainakin mielummin kuljen varpaat paljaina sandaaleissa, kuin pidän tunkkasia sukkahousuja. 

[/quote]

No ota sitten ne tunkkaiset leggaritkin pois, ne on vaan niin rumat.

Vierailija
42/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä farkkuminejä talvella, vaan kesällä, ja siksi en luonnollisestikaan käytä villasukkahousuja... Uskomatonta, että tämäkin asia on niin vaikea käsittää.

En myöskään muokkaa pukeutumistani toisten ihmisten mielipiteiden tai toiveiden mukaan, enkä oleta, että kaikkien ihmisten maku olisi yhteneväinen.

Minusta leggarit + hame näyttää hyvältä -> käytän niitä, sinusta ne näyttävät kamalalta -> et käytä niitä. Helppoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en voi ymmärtää leggingsejä, en minkään painoisella. Ainoa, kelle ne jostain syystä sopii, on alle kouluikäiset pikkutytöt.

On sääli, kun on huolella mietitty yläosa tai nätti mekko, mutta sitten sinne alle laitettu leggingsit - miksi ihmeessä? Pilaavat koko asukokonaisuuden.

Vierailija
44/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy selvisi tuolta toisesta ketjusta: lihavat käyttää legginsejä, ettei sisäreisien iho hankaudu. Ällöä!

Vierailija
45/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tossa katselin, että näytänpä ylipainoineni päivineni yllättävän siedettävältä mustissa kokopitkissä leggareissa ja minimekkomittaisessa myötäisessä trikootopissa, jonka päällä oli lyhyempi löysä, isokaula-aukkoinen paita. Vissiin olin sitten ihan karsea ilmestys.

Ihan tosissani mietin, että tämäpä onkin niin kivannäköinen asu, että taidan mennä ostamaan muutamat kappaleet lisää samaa tyyliä. Onneksi ehdit pysäyttää minut!

Vierailija
46/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:22"]

Minulla on yhdistelmä treenitrikoot+farkkushortsit, enkä välitä vaikka kuinka katsoisitte kieroon. Ne ovat melkein sama kuin paksut sukkahousut, lämmittävät vain paremmin. Olen nimittäin ulkona niin paljon, että aurinko ehtii usein laskea, ja silloin arvostan enemmän lämmintä vaatetusta kuin muiden mielipiteitä.  

[/quote]

Arvostat lämmintä vaatetusta, mutta jalkaan on pakko vetää farkkushortsit? Ja niiden kaveriksi sitten jotkut lämpötrikoot? Mikset käytä saman tien vaikka farkkuja tai verkkareita?

Vierailija
47/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:34"]

Syy selvisi tuolta toisesta ketjusta: lihavat käyttää legginsejä, ettei sisäreisien iho hankaudu. Ällöä!

[/quote]

Mikä siinä on ällöä? Mä en ole lihava tai ylipainoinen, mutta mullakin ottaa reidet ylhäältä yhteen. Tosin mulla auttaa talkki.

Luulenpa, että suurin osa ihmisistä käyttää leggingsejä siksi, että ne ovat heistä kiva vaate.

Vierailija
48/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:22"]

Minulla on yhdistelmä treenitrikoot+farkkushortsit, enkä välitä vaikka kuinka katsoisitte kieroon. Ne ovat melkein sama kuin paksut sukkahousut, lämmittävät vain paremmin. Olen nimittäin ulkona niin paljon, että aurinko ehtii usein laskea, ja silloin arvostan enemmän lämmintä vaatetusta kuin muiden mielipiteitä.  

[/quote]

Arvostat lämmintä vaatetusta, mutta jalkaan on pakko vetää farkkushortsit? Ja niiden kaveriksi sitten jotkut lämpötrikoot? Mikset käytä saman tien vaikka farkkuja tai verkkareita?

[/quote]

Koska päivällä on kuuma, illalla kylmä. Ja nämä treenitrikoot hengittävät sen verran, ettei kuumallakaan tule hiki, mutta illan pimetessä on jaloilla lämmin. Siitä syystä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän