Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ylipainoiset naiset pukeutuvat mustiin leggingseihin ja

Vierailija
23.05.2013 |

farkkuhameeseen? Siis miksi ei voi laittaa sukkahousuja jos jotain täytyy laittaa eikä paljailla säärillä voi olla. Tuo on niin kamala yhdistelmä, en tajua että eivätkö itse näe sitä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:17"]

Lihava tai laiha, niin leggingsit ei sovi kenellekään. Leggingsit=kalsarit. Miten kukaan haluaa/viitsii/kykenee kulkemaan kalsareissa pitkin vuotta ja vieläpä julkisesti?

[/quote]

Kyllä minusta nuorille tytöille leggarit sopii, tosi kiva vaate heille. Mutta ylipainoisella aikuisella näky on aivan älytön, kun nilkasta saati pohheesta menee sääri "poikki". Tekee vielä lihavamman näköisen ja lyhentää jalkoja.  

Vierailija
22/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:17"]

Lihava tai laiha, niin leggingsit ei sovi kenellekään. Leggingsit=kalsarit. Miten kukaan haluaa/viitsii/kykenee kulkemaan kalsareissa pitkin vuotta ja vieläpä julkisesti?

[/quote]

Vitsi, tässäpä raikas mielipide, jota ei ole esitetty yhdessäkään leggingsejä käsittelevässä keskusteluketjussa koskaan! Hitto, oot kyl nero!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:18"]

Mun tuttava käyttää leggareita sen vuoksi, ettei iho kuulla läpi ollenkaan kuten sukkiksissa, siksi.

[/quote]

Kyllä niin paksuja sukkahousuja on, että iho ei kuulla läpi. Se ei ole mikään selitys.

Vierailija
24/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän siksi, että raskausaikana tulleet suonikohjut ovat ihan keskellä säärtä ja niin isoja ja näkyvi', että niitä ei sukkahousuilla saa peitettyä. Muista en osaa sanoa.

Olisi ihanaa kulkea pelkällä hameella, mutta sääret eivät tosiaan ole enää valitettavasti näyttelykunnossa ja leikkaukseen en uskalla mennä.

Vierailija
25/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:20"]

Mun tuttava käyttää leggareita sen vuoksi, ettei iho kuulla läpi ollenkaan kuten sukkiksissa, siksi.

[/quote]

Kyllä niin paksuja sukkahousuja on, että iho ei kuulla läpi. Se ei ole mikään selitys.

[/quote]

Paksuissa sukkahousuissa tulee kuuma.

Vierailija
26/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:19"]

Ne sukkahousutko ei paljasta sääriä sitten, mitä? ;) Jospa lakkaisit ajattelemasta, että muut ihmiset ovat tässä maailmassa sinua varten, vaan elävät ihan omaa elämäänsä. Vois helpottaa ahdistusta yhdestä jos toisestakin asiasta.

[/quote]

Ei voi olla ajattelematta kun näitä tulee vastaan kaupungilla =) Legginsit pätkäisee säären ikään kuin poikki ja ylipainoisella ihmisellä lyhentää entisestään sääriä ja tekee entistä paksumman vaikutelman. Mieluummin siis sukkahousut =)

Vierailija
27/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhdistelmä treenitrikoot+farkkushortsit, enkä välitä vaikka kuinka katsoisitte kieroon. Ne ovat melkein sama kuin paksut sukkahousut, lämmittävät vain paremmin. Olen nimittäin ulkona niin paljon, että aurinko ehtii usein laskea, ja silloin arvostan enemmän lämmintä vaatetusta kuin muiden mielipiteitä.  

Vierailija
28/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mutta kesällä ei halua mitään paksuja sukkiksia käyttää, ymmärtänet itsekin, leggarithan eivät ole samalla tavoin kuumat...

Vierailija
29/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen joka päivä työmatkalla nuorehkon mutta pullean naisen, jolla vaatetuksena on legginsit ja telttamainen paita, yleensä joku iso paitapusero/kauluspaita. Kiinnostaisi tietää, missä työssä voi pukuetua noin mauttomasti.

Vierailija
30/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:21"]

Minä käytän siksi, että raskausaikana tulleet suonikohjut ovat ihan keskellä säärtä ja niin isoja ja näkyvi', että niitä ei sukkahousuilla saa peitettyä. Muista en osaa sanoa.

Olisi ihanaa kulkea pelkällä hameella, mutta sääret eivät tosiaan ole enää valitettavasti näyttelykunnossa ja leikkaukseen en uskalla mennä.

[/quote]

Miksi sukkahousut eivät niitä peitä? Ihan yhtä paksuja sukkahousuja on mitä leggingsejä, itselläni talvisin villaiset sukkahousut eikä näy mitään läpi

Vierailija
31/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä leggingsit sopii monillekin. Hoikille ja kun yhdistää sopiviin kenkiin ja vaikka hameeseen tai pitkään tunikaan, niin tosi kivan näköistä.

Vierailija
32/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:22"]

[/quote]

[/quote]

Mutta kesällä ei halua mitään paksuja sukkiksia käyttää, ymmärtänet itsekin, leggarithan eivät ole samalla tavoin kuumat...

[/quote]

No sitten varmasti valitaan pidempi helmainen hame tai housut jos ei sukkahousuja voi käyttää. Ihan yhtä tyhmältä näyttää mustat leggarit kesällä +30° helteessä eikä ole mukavat nekään.

Vierailija
33/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä siksi, etteivät välitä sinun mielipiteestäsi?

Vierailija
34/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No sitten varmasti valitaan pidempi helmainen hame tai housut jos ei sukkahousuja voi käyttää. Ihan yhtä tyhmältä näyttää mustat leggarit kesällä +30° helteessä eikä ole mukavat nekään.

[/quote]

Mutta se, joka tykkää käyttää leggareita, valitsee sitten ne! Suomessa on aika vähän 30 asteen helteitä.

Vierailija
35/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:25"]

[/quote]

Pitäisi kyllä peiliin katsoa kun ulos lähtee, kenekään silmiä tuollainen ei hivele.

Vierailija
36/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki tykkään leggareista, olen pitänyt niitä viime kesänä painaessani 105kg ja aion pitää niitä tänäkin kesänä kun painoa on 70kg. Ei vois kyl vähempää kiinnostaa mitä muut niistä ajattelee.

Mulla on kuitenkin niin rumat jalat että ilman legginsei en viitsi olla (esim. just hameen tai mekon kanssa) mutta sukkahousut on jo "liikaa"  :) 

LEGGINSIT ON PARAS KESÄVAATE RUMAJALKAISILLE :)

Vierailija
37/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole pelkästään lihavat kun tuota yhdistelmää käyttää.

Vierailija
38/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mun tuttava saa ihan huoletta valita ne leggarinsa... Kolmenkympin helteissä ei hän lie koskaan ole ollutkaan...

Vierailija
39/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut kesällä??? Kuumat ja varpaita hiostaa. Minä ainakin mielummin kuljen varpaat paljaina sandaaleissa, kuin pidän tunkkasia sukkahousuja. 

Vierailija
40/48 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 13:25"]

[/quote]

Pitäisi kyllä peiliin katsoa kun ulos lähtee, kenekään silmiä tuollainen ei hivele.

[/quote]

Voisitko puhua vain itsesi puolesta? Mä en ainakaan tykkää siitä, että sä esiinnyt täällä kaikkien muiden ihmisten äänitorvena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme