Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup : Kuinka moni on tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta

Vierailija
22.05.2013 |

Kertokaahan miten ja miksi ehkäisy on pettänyt. Onko monikin tullut raskaaksi vaikka on esim. hormonikierukka ja miten olette toimineet. Olen raskaana vaikka minulla on hormonikierukka ja lapsen pitäminen ei ole ollenkaan huono vaihtoehto. Pelkään vain että kierukka on tehnyt sikiölle jotain ja saa kärsiä sitten jatkossa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottakoon vielä että tulin raskaaksi myös alle parikymppisenä vaikka söin pillereitä ja tunnollisesti söinkin. Harmonet oli merkki. Se meni siis kesken. Meillä on lapsia kuitenkin nyt yksi joka on alle kaksi ja toinen olisi ihan tervetullut. Mietin vaan miten minulla on ollut tällainen onni ehkäisyn kanssa.

AP

Vierailija
2/5 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin. Kerran 16 vuotiaana, ihan ensimmäisistä seksikokeiluistani poikaystäväni kanssa. Käytimme kondomia. Kondomi hajosi, hain jälkiehkäisypillerit ja silti vaan olin edelleen raskaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lapsemme sai alkunsa säännöllisestä pillerin syömisestä huolimatta (diane nova). Toinen heti ehkäisyn lopetuksen jälkeen ja nyt 3. sai pari kk odotella. 

Vierailija
4/5 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muita joilla on hormonikierukka pettänyt. Onko se siis asennettu väärin. Mieheni on aina kuukautisten jälkeen kokeillut löytääkö narut ja on jokainen kerta nämä löytänytkin. ja mikä hemmetin tarve mun kropalla on tulla raskaaksi. Menen lääkäriin tänään ja kuulen tuomion että miten toimitaan. Onko kukaan saanut "normaalia" lasta näin.

AP

Vierailija
5/5 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muita joilla on hormonikierukka pettänyt. Onko se siis asennettu väärin. Mieheni on aina kuukautisten jälkeen kokeillut löytääkö narut ja on jokainen kerta nämä löytänytkin. ja mikä hemmetin tarve mun kropalla on tulla raskaaksi. Menen lääkäriin tänään ja kuulen tuomion että miten toimitaan. Onko kukaan saanut "normaalia" lasta näin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi