Ei tästä tuu mitään.
Taas tappelu miehen kanssa samasta asiasta. Mä olen kotiäiti ja mies töissä ja kuvittelee, että joka asiassa mennään hänen pillin mukaan, tai siis töiden mukaan.
Mulla olisi illalla menoa, noin viiden aikaan, mutta mies ei suostu lähtemään töistä kotiin niin, että ehtisin tuohon menoon. Mä en saa lapsia mihinkään hoitoon ja miehenkin kommentti on, että miten mun menot voivat olla niin tärkeitä, olenhan vain kotiäiti ja hän tuo taloon rahaa ja ruokaa.
Miten mä voisin saada miehen ymmärtämään ja lopettamaan tappelut asiasta?
Kommentit (46)
Menosi oli etukäteen tiedossa, joten mies olisi voinut järjestää asian.
Tuntuu tekevän kiusaa ja estää menosi.
Eikö hän halua sinun olevan kotona, kun noin öykkäröi? Pitäisikö sinun mennä töihin hänen mielestään? Olisitteko sitten tasa-arvoisessa asemassa?
Tosi ikävää toimintaa. Mä vaatisin hoitajan tai miehen kotiin. Ei voi kahlita sua kotiin ja määrätä yksin sun menoista. Sä oot aikuinen nainen!!! Älä suostu tuollaiseen!!!
Älkää naiset suostuko tuollaiseen henkiseen väkivaltaan! Ei perheessä toista saa kontrolloida. Tasa-arvoiset oikeudet molemmille. Laittakaa ne ukkonne ruotuun.
Kivaa iltaa, ap! Ja jätät nämä päivän hankaluudet taaksesi ennen kuin astut ystäviesi joukkoon ja nautit täysollä vapaahetkestä!
Aikuisen naisen ei pidä joutua anelemaan mieheltään, että "voisinko mä mitenkään pliiiiis päästä menoilleni"...!
Miehesi kuulostaa hieman itsekkäälle. Jos sinulla on oikeasti joku kiva ja mukava meno, on silkkaa itsekkyyttä, ettei miehesi saa sinäkään aamuna itseään töihin tarpeeksi ajoissa, että voisi lähteä 16 kotiin.
Meillä tuollainen tilanne olisi itsestään selvä asia. Jos ilmoittaisin, että minulla olisi kiva meno tiedossa 17, mies tulisi ilman erikseen pyytämistä ja anelemista kotiin jos siis työkuvioiltaan siihen pystyy.
Ihmettelen suuresti tämän ketjun kommentteja. Eikö parisuhteen nimenomaan pitäisi perustua siihen, että haluaa toiselle osapuolelle kaikkea hyvää? Että on valmis joustamaan, tekemän kompromisseja ja joskus jopa "kärsimään" ja "uhrautumaan" toisen vuoksi esimerkiksi nousemalla ajoissa aamulla?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 13:23"]
Ap tässä taas linjoilla.
Mä soitin töihin miehelle ja yritin ystävällisen rakentavasti puhua vielä asiasta. No lopputulos on, että se lupasi lähteä töistä kotiin ajoissa niin, että pääsen lähtemään kutsuille.
Aika marttyyri hän kuitenkin oli siinä puhelimessa, mutta ehkä tämä taas tästä lutviutuu.
Kiitos keskustelijoille. Niinkuin jotkut sanoivatkin, miehen liukuma on aamulla 8-10 ja hän meneekin töihin juuri kymmeneksi kun ei viitsi nousta sängystä ja perustelee sillä, että hänen pitää hoitaa koiran aamulenkitys. Hänellä on mahdollisuus korvata tunteja tekemällä niitä myöhemmin tällä viikolla. Kokouksia ei tälle päivälle ole. Mun mies on It- alalla
Ap
[/quote]
Kiva että asia järjestyi ja pääset kavereitasi näkemään! Jospa järjestelyt jatkossa sujuvat paremmin; juttelette menoista etukäteen ja mies varmistaa ettei juuri sille päivälle ole myöhäisiä palavereja tms. Hauskaa iltaa sinulle! Ja myös miehellesi lasten kanssa. ;)