Mika ja Marketa Cannesissa
Mikähän tässä naisessa on luonnollista?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 10:42"]
Eikös noi rinnat ole ton puvun avulla laitettu esille? Että onko välttämättä edes silikonit?
[/quote]
Juu onkohan silikonit... ihan luomut vissiin..
Empä oo koskaan nähnyt luomuja jotka olis tuolla lailla kurkussa asti vaikka olis minkälaiset korsetit alla.
Silikonit on ja vielä harvinaisen tökeröt. Muuten mun mielestä kaunis nainen.
Joka ikisessä kuvassa takana olevat valokuvaaja tähyilee ihan muualle kuin tämän pariskunnan suuntaan, taitavat ihmetellä mikä nobody-pariskunta siinä patsastelee. Onneksi yksi suomalainen kuvaaja on osunut paikalle, että hekin pääsivät poseeraamaan! Pariskuntahan on tosi söpö, näyttä tismalleen toisilleen luoduilta. Strippari ja autonasentaja.
Mekin tallennuimme Cannesissa valokuvaan ja filmille. Meilla juuri vahan samanlainen tilanne, mutta lisaksi mukana ylta paalta likainen 1-vuotias, takkuinen tukka.
Luonnollista oli Marketan kommentti ennen limusiinista ulos astumista, että sitten hymyilet tai muuten ei hyvä heilu.
Marketa on aina niin halvan näköinen, siitä ei taida saada eleganttia tekemälläkään. Luulisi että olisi varaa palkata joku asiansa osaava stylisti?
Enkä väitä, että olisin yhtään sen paremman näköinen itse, mutta en olekaan julkkis enkä naimisissa miljönäärin kanssa, eikä minun myöskään (onneksi!) tarvitse esitellä karmeaa lookiani missään punaisella matolla.