Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nonni, nyt purkauden sivistyneesti tänne enkä eksälle!

Vierailija
21.05.2013 |

Saatoin jo hieman hänelle vittuilla, joten parasta lopettaa nyt.

Taustoista: lapsemme on kipeä eikä mies suostu olemaan töistä pois. Minä olen ollut jo kaksi päivää enkä _oikeasti_ millään voisi olla enempää.

Kysyin mieheltä, että eikö hän aio käyttää lakisääteistä oikeutta hoitaa sairasta lasta kotona, niin hän tuumasi, että ei ole tapana. Mulla paloin vähän käämi ja vittuilin takas, että "hyvä, johan sä kaikkes yritit :* "

Ilmoitin vaan, että lapsen voi sit hakea perjantaina klo 16. Sit sain kuulla olevani vitun katkera lehmä ja mun pitäis hankkia elämä. Olin jälleen vähän ilkeä ja tuumasin vaan, että "eiköhän yritetä olla haukkumatta toisiamme".

PERKELE, VITTU, JUMALAUTA, JOUTUU TÄSSÄ KAIKKI MUUTKIN SOVITTAMAAN TYÖNSÄ ELÄMÄNTILANTEESEEN EIKÄ TOISINPÄIN.

SAATANA, että tässä on pompittu jo vuosikausia täysin miehen työn aikataulujen mukaan ja se ei perkele enää vaan käy!! Mies uhkasi jo välien katkaisemisella lapseen. Vittu että vituttaa koko paska, just tän takia minä haluaisin pilkuntarkan tapaamissopimuksen, mutta semmosta ei saada aikaiseksi. Perkele että ottaa päähän, että heti uhkaillaan käräjillä tai välien katkaisemisella, jos ei lapsen isälle itselleen käy minun aikataulut.

HUOM. Mies itse todellakin aina vastaavasti vaan ilmoittanut (yleensä päivää ennen) viikonlopun aikataulun. Jos minä teen samoin, niin olen vitun katkera lehmä, jota uhkaillaan. Helvetti.

Pliis, saanko laittaa miehelle viestin, että "mitäs jos hankkisit elämäntilanteeseen sopivan työpaikan, niin ne muutkin joutuu tekemään."???

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on kuumetta n. 37,5. Ei voi viedä hoitoon vielä huomenna (eikä ehkä vielä torstainakaan) mutta kuitenkaan lapsi ei ole todella pahasti kipeä. Jos olisi, niin silloin en miettisikään lapsen viemistä muualle. On tässä joku järki kuitenkin tässä hommassa vielä.

ap

Vierailija
22/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 21:08"]

No kuule kiitos. Sä oot varmaan ihan kauheen mukava ihminen ja sulle käy aina ihan kaikki!

ap

[/quote]

Tän mä tarkotin ekalle vastaajalle.

Mä en ihan oikeasti ymmärrä, että miksi naisen/äidin pitäisi aina joustaa kaikessa ja kaiken pitäisi käydä. Täällä saa heti paskaa niskaan, kun avautuu (ja sillä tavalla säästää välejä eksän kanssa). Ja mun mielestä mä avaudun jo ihan aiheesta. :O

Vai näenkö mä maailman ihan oikeesti jotenkin perustavanlaatuisesti eritavalla kuin muut?! :O

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on ap:n mielestä sivistynyttä purkautumista niin olis kiva tietää millaista on sitten sivistymätön purkaus...

Vierailija
24/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 21:13"]

Jos tuo on ap:n mielestä sivistynyttä purkautumista niin olis kiva tietää millaista on sitten sivistymätön purkaus...

[/quote]

Aah... Jos se olikin sarkasmia?

ap

Vierailija
25/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se sen miehenkin lapsi, kyllä sekin voi olla pois töistä lapsen sairauden takia. Just ton takia miehet on halutumpia työntekijöitä, kun se on aina äiti joka hoitaa kipeät lapset kotona. Ap, pidä puolesi!

Vierailija
26/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. No onhan se isänkin koti myös lapsen koti ja isä lapsen vanhempi aivan kuin äitikin. Symppaan ap:ta, ei sen kuulu mennä niin että toinen vain joustaa loputtomiin. Uhkailu välien katkaisulla muuten todella lapsellista käytöstä.

Vierailija
27/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en käsitä ollenkaan ilkeyttä ap:stä kohtaan. Minustakin se oli vielä ihan sivistynyt tapa hoitaa asiaa. Mulla olis takuulla palanut käämi pahemmin. Millainen isä uhkaa katkaista välit lapseensa, ei ainakaan rakastava.

Vierailija
28/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä, että kyllä etänkin pitäisi hoitaa lasta muutoinkin kuin terveenä ja hyväntuulisena.. Mutta mieti.. Jos olisit alunperin hommannut lapsen kunnon miehen kanssa, joka sitoutuu lapseen, sinulla olisi yhä kumppani ja isä lapsella kotona auttamassa! Turha kitistä miten toinen ei hoida vanhemmuuttaan etänä, olisit ajatellut aiemmin!

Vierailija
29/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ymmärrän ap:ta. Joskus vaan keittää yli. Tsemppiä.

Vierailija
30/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 21:21"]

Ööh. No onhan se isänkin koti myös lapsen koti ja isä lapsen vanhempi aivan kuin äitikin. Symppaan ap:ta, ei sen kuulu mennä niin että toinen vain joustaa loputtomiin. Uhkailu välien katkaisulla muuten todella lapsellista käytöstä.

[/quote]

Jos sinä kävisit jossain vaikka 4vrk/kk, niin tuntisitko sen paikan todella kodiksesi yhtä lailla kuin sen paikan, jossa vietät lopun ajastasi? Vaikka siellä kuinka olisi isä paikalla?

Mut joo, olisi se miehenkin homma jäädä töistä pois.

Vierailija
31/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 21:34"]

Oon samaa mieltä, että kyllä etänkin pitäisi hoitaa lasta muutoinkin kuin terveenä ja hyväntuulisena.. Mutta mieti.. Jos olisit alunperin hommannut lapsen kunnon miehen kanssa, joka sitoutuu lapseen, sinulla olisi yhä kumppani ja isä lapsella kotona auttamassa! Turha kitistä miten toinen ei hoida vanhemmuuttaan etänä, olisit ajatellut aiemmin!

[/quote]

Sori, mulle ei syntymässä (eikä sen jälkeenkään) ole jaettu kristallipalloo.

ap

Vierailija
32/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 21:20"]

No onhan se sen miehenkin lapsi, kyllä sekin voi olla pois töistä lapsen sairauden takia. Just ton takia miehet on halutumpia työntekijöitä, kun se on aina äiti joka hoitaa kipeät lapset kotona. Ap, pidä puolesi!

[/quote]Meillä mies on ollut enemmän sairaan lapsen kanssa kotona, mitä minä. Oli pakko kommentoida =)

Vierailija
33/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaatia jos olet lähivanhempi.Etävanhemman ei ole pakko ottaa edes lasta koskaan mut sun on pakko antaa tenava.Eikä ne käräjät mitään auta mun exä veti Hoviin asti kesti 3 vuotta josta lapsi oli osan aikaa lastenkodissa.Mieti tarkkaan mitä teet,sossut uskoo miehiä ne on miesten puolella.Oikeus maksaa ja kumpikin maksaa omat kulut ne oli 16000€ per nenä.

Joo perseestä on mutta ,ieti mikä on lapsen paras olla äidillä vai isällä sairaana,lapsi on syytön.

Vierailija
34/34 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 21:45"]

Et voi vaatia jos olet lähivanhempi.Etävanhemman ei ole pakko ottaa edes lasta koskaan mut sun on pakko antaa tenava.Eikä ne käräjät mitään auta mun exä veti Hoviin asti kesti 3 vuotta josta lapsi oli osan aikaa lastenkodissa.Mieti tarkkaan mitä teet,sossut uskoo miehiä ne on miesten puolella.Oikeus maksaa ja kumpikin maksaa omat kulut ne oli 16000€ per nenä.

Joo perseestä on mutta ,ieti mikä on lapsen paras olla äidillä vai isällä sairaana,lapsi on syytön.

[/quote]

Kyllä mä mielestäni voin vaatia, eihän sen esän tosiaan ole mikään pakko suostua. Eikös sitä sanota, että se ei oo tyhmä joka kysyy?

En mä usko, että eksä oikeesti käräjille lähtee, kunhan uhkailee. Mutta en helvetti jaksa enää yhtään tämmöstä, haluun sen tapaamissopimuksen!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme