33v nainen ja 17v POJAN SUHDE ?
Eli ystäväni deittailee 17v jätkän kanssa, miltä kuulostaa teidän mielestä?(utelias) ja huom. pojalla ei ole vanhempia.
33v nainen on kyseinen ystäväni.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 18:56"]
Ihan hyvä suhde sanoisin. Ei mielestäni mikään vahingollinen ikäero, vaikka melko iso onkin.
Kaverillasi on käynyt flaksi..=)
[/quote]
Todellinen flaksi! 17-vuotiashan on vielä ihan kakara. Hyvä jos munakarvat kasvaa.
[/quote]
Kirjoituksesi perusteella sinulla ei ole aavistustakaan siitä millainen on 17v nuorimies, joten ei kannattaisi silloin tänne kirjoitella.
[/quote]
Valitettavasti muistan liiankin hyvin kuinka henkisesti kypsymättömiä lukiossa 17-vuotiaat jätkät (anteeksi, nuoret miehet) olivat. Parikymppisenäkin nuo jannut olivat vielä mukuloita, mutta huomattavasti aikuisempia kuin 17-vuotiaana.
Unohdin täysin, että täällä pitää kaikki kirjoittaa vääntäen kangesta ja sarkasmia ei saa käyttää.
Jos molemmat on vapaita, eivätkä satuta ketään, niin mitä se kenellekään muulle kuuluu mitä keskenään touhuavat! Ihminen on just sen ikäinen kun ite ittensä tuntee ja jos nainen on niin hyvässä kunnossa, että nuoren miehen saa niin se on loistavaa :-) Onnea heille!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 21:03"]
Mun mielestä molemmat ovat säälittäviä siis nainen vois etsiä ihan MIESTÄ eikä vikittelis pikku teiniä ja itse olen 23 v en kykenis tässä iässä 17v siis kamalaa. Lasta panee ja nainehan on samalla mitalla ala ikäisen kanssa. Pedofiili
[/quote] No vanhempana ehkä jo sinäkin pystyt :-) eikä niitä teinejä tarvii vikitellä, kyllä se juttu menee ihan toiste päin...
ei rakkaus katso ikää mut voihan kysees ol et hakee äitihahmoo...
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 19:12"]
Ei ole mielestäni normaalia, ikäero liian suuri koska toinen vasta 17 v. 30 ja 46 menisi. Surullista, luulen että vanhemmat puuttuisivat jos pojalla sellaiset olisi.
[/quote]
Mitä väärää tuossa on? Vuoden päästä mies on aikuinen. Antaa toisten nauttia
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:39"]
Ei normaalia millään muotoa. 33v ei kiinnostu 17 vuotiaasta. Tilanne olisi toinen, jos mies 33 ja nainen 16 vuotta vanhempi.
[/quote]
Väärin. 17 vuotias on siinä iässä että hän on kiinnostavimmillaan koko elämässä. Oli sitten mies tai nainen. Ihminen ei ikinä tule enää olemaan niin hyvän näköinen kuin silloin.
Lain mukaan alle 16 vuotias on tässä asiassa alaikäinen. Ihmiset ovat erilaisia, onneksi ja kunhan sinäkin olet vanhempi niin voi olla, että silloin sinuakin jo kiinnostaa joku 17 vuotias, elämästä ei voi koskaan tietää miten se heittelee ja ihminen muuttuu kun ikää tulee! Usko pois :-)