Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

33v nainen ja 17v POJAN SUHDE ?

Vierailija
21.05.2013 |

Eli ystäväni deittailee 17v jätkän kanssa, miltä kuulostaa teidän mielestä?(utelias) ja huom. pojalla ei ole vanhempia.

33v nainen on kyseinen ystäväni.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni en oikeen osaa kuvitella suhdetta suurella ikäerolla, mutta kyllä nuori mies ja vanhempi nainen tuntuu terveemmältä kuin vanha mies ja nuori nainen.

Vierailija
42/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta vielä alaikäinen! 

Vierailija
44/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on;

-jotenkin poikkeava (ei siis välttämättä 'sairas')

-haluaa ihailua (kuten kaikki naiset)

Mies oltaisiin heti munista hirttämässä jos sukupuolet käännettäisiin toisinpäin, vaikka nainen ei kehity iän myötä samalla tavalla kuin mies.

-Mies 28v-

Vierailija
45/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tuli mieleen että eikö kaverisi saa miestä kun pitää poikia vikitellä.

No kautta aikojen keski-ikäiset miehet ja vanhat ukot ovat naineet nuorten tyttöjen kanssa.

Mutta itselle tuollainen olisi kyllä ehdoton EI koska pidän miehistä enkä pojista ja mielummin haluan itseän vähäni vanhemman miehen.

Pelkkä paneminen ei riitä vaan haluan fiksua seuraa miehestä jolla on elämänkokemusta ja olemme henkisesti samalla aaltopituudella.

Haluan että mies muistaa 70-luvun ja 80-luvun ;) eikä ole syntynyt vasta 90-luvulla :)

Vierailija
46/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo mikään keskivertoikäero ole, mutta en kyllä ymmärrä näitäkään viestejä joissa homma tuomitaan saman tien sairaaksi. Kommentoijat taitavat olla hieman kateellisia.

Vierailija
47/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakkolihaa.

Vierailija
48/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 19:41"]

Sakkolihaa.

[/quote]

Ei muuten ole, vaan ihan laillista herkkua. 

Vierailija
49/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä se haloo vasta syntyisikin, jos 17-vuotias olisi tyttö ja 33-vuotias "poika"... 

Vierailija
50/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 18:56"]

Ihan hyvä suhde sanoisin. Ei mielestäni mikään vahingollinen ikäero, vaikka melko iso onkin.

Kaverillasi on käynyt flaksi..=)

[/quote]

Todellinen flaksi! 17-vuotiashan on vielä ihan kakara. Hyvä jos munakarvat kasvaa.

Vierailija
51/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä asia!

Vierailija
52/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika retardi taitaa olla tää 33v muija, pojalla käyny tuuri.

Vierailija
53/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama työn kautta tullut parikymppinen poika kaverina, heillä näkyy tiettyä mielipiteiden kypsymättömyyttä mutta muuten ovat mukavia tapauksia. Jos olisin perheetön sinkku ja satuttaisiin rakastumaan niin minkäs sille voisi, ihan hyvin voisin heittäytyä suhteeseen. Olen itse sen 33 v. Lukioikäisiin ei oikein pääse törmäämään.

Vierailija
54/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämmöisestä tilanteesta esimerkkinä eräs julkkiskin, menivät naimisiin ja kai ihan auvoista liitto ollut.

Vierailija
55/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 18:56"]

Ihan hyvä suhde sanoisin. Ei mielestäni mikään vahingollinen ikäero, vaikka melko iso onkin.

Kaverillasi on käynyt flaksi..=)

[/quote]

Todellinen flaksi! 17-vuotiashan on vielä ihan kakara. Hyvä jos munakarvat kasvaa.

[/quote]

Kirjoituksesi perusteella sinulla ei ole aavistustakaan siitä millainen on 17v nuorimies, joten ei kannattaisi silloin tänne kirjoitella. 

Vierailija
56/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi on kulmakunnan kingi nyt kun on päässyt polkemaan "maturea". Tekee hyvää itsetunnolle, ja lisäksi kaveri oppii ehkä seksistäkin jotain, mistä taas on hyötyä tulevaisuuden naisseikkailuissa. Pojan puolesta siis nappijuttu, naisesta en osaa sanoa.

Vierailija
57/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalia millään muotoa. 33v ei kiinnostu 17 vuotiaasta. Tilanne olisi toinen, jos mies 33 ja nainen 16 vuotta vanhempi.

Vierailija
58/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 20:39"]

Ei normaalia millään muotoa. 33v ei kiinnostu 17 vuotiaasta. Tilanne olisi toinen, jos mies 33 ja nainen 16 vuotta vanhempi.

[/quote] Voitko kertoa mikä on "normaalia"? Ja millä se mitataan kahden ihmisen välillä?

Vierailija
59/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä molemmat ovat säälittäviä siis nainen vois etsiä ihan MIESTÄ eikä vikittelis pikku teiniä ja itse olen 23 v en kykenis tässä iässä 17v siis kamalaa. Lasta panee ja nainehan on samalla mitalla ala ikäisen kanssa. Pedofiili 

Vierailija
60/67 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa suhteessa ei ole mitään epänormaalia tai paheksuttavaa, se on kahden ihmisen välinen asia, joka ei muille kuulu, koska poika ei ole "sakkolihaa". Kukaan ulkopuolinen ei voi sanoa toisen puolesta miten pitää elää, me suomalaiset olemme vaan niin suvaitsemattomia ja kaikkien pitäisi olla samassa muotissa. Itse olen rikkonut tuota muottia, olen 49 vuotias ja nuorin on ollut 22 vuotias jonka kanssa olen ollut. 23 vuotiaan kanssa pidempäänkin, jatkuisi vieläkin ellen olisi siitä irrottautunut! Ihmettelen miksi miehet saa olla nuorten naisten kanssa ilman, että siitä nousee hirmunen haloo, mutta naiset ei saa olla nuorempien miesten kanssa, se on heti paheksuttavaa! Nuoret miehet kuitenkin haluaa vanhempia naisia ja pakko myöntää en halua mitään kaljamahasta hielle haisevaa harmaantunutta vanhaa ukkoa, otan mieluummin sen kuuman siistin kolmekymppisen ;) Täällä eletään vain kerran, miksi emme eläisi täysillä kun siihen on kerran mahdollisuus, eikä tarvii vanhana miettiä ja katua kun elämä meni ja oli tylsä! Ei, minä elän ja toivon, että te muutkin naiset elätte ja nautitte elämästänne ja muistakaa, että kukaan ei voi päättää tai paheksua toisen elämää, jokainen elää vain omaansa, kuka mitenkin, eikä se muille kuulu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme