Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten ahdistelija Lahdessa

Vierailija
21.05.2013 |

Valkoinen farmariauto, valkoinen huppari, musta irokeesi. Pitää pikkupojista. Pitäkääpä kumpikin silmänne auki.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013052117044249_uu.shtml

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun isäsi.

Vierailija
2/6 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:55"]

Se on sinun isäsi.

[/quote]

Sitä suuremmalla syyllä pitäkää varanne, se on ärhäkkä äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos se isukki tekee noin sillon kun on kännissä? sillon se ei hallitse itseään ja pitää olla vielä varovaisempi sen kanssa.

Vierailija
4/6 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että miksiköhän tuo bussikuski ei ole suostunut ottamaan poikaa kyytiin vaan pojan on pitänyt jäädä yksinään kulkemaan...

Vierailija
5/6 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:22"]

Mietin, että miksiköhän tuo bussikuski ei ole suostunut ottamaan poikaa kyytiin vaan pojan on pitänyt jäädä yksinään kulkemaan...

[/quote]

Suomalainen tapa. "Ei kuulu mulle."

Vierailija
6/6 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosiaan reilu bussikuski. Toivottavasti saa palautetta.

Kerran todistin bussissa kun vähän liian "kiva" mies jututti pikkupoikaa, kyseli mihin olet menossa ja sanoi että minäkin jään sillä pysäkillä. Poika oli jo vähän hädissään ja jäikin aikaisemmin, namusetä perässä. Olin jo itse jäämässä myös pois pojan turvaksi, mutta sitten näin kun TOSI vihaisen näköinen mies jäi myös ja otti tätä tyyppiä hihasta kiinni ulkopuolella. En tiedä miten juttu eteni, mutta oletan ja toivon näkemäni perusteella että poika pääsi tilanteesta pois säikähdyksellä. Onneksi se mies ei ajatellut että "ei kuulu mulle". Lasten hätä kuuluu kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme