Muistoja Hausmyllystä
Joskus 1990-luvulla teininä tuli kuunneltua Hausmyllyä. Kävin myös muutamilla keikoilla kavereitteni kanssa. Olin lovena Jasoniin. Erään kerran olin bändin mukana takahuoneessa, en muista mistä juteltiin, mutta sen muistan, että Jason oli kuumeessa. Muu bändi meni jo lavalle, mutta me jäimme juttelemaan ja esiintymään lähtiessään hän halasi minua. Valokuviakin saattaa olla jossain vielä tallella. Onko sinulla jotain muistoja.
Kommentit (12)
Palstalla taitaa olla niin nuorta väkeä, etteivät edes muista Hausmyllyn alkuaikoja.
Kerran v. -91 kävin katsomassa kun sain ilmaislipun. Bändi oli keikan jälkeen yhden järjestysmiehen juttusilla ja menin samaan porukkaan. Sanoin, että "Teidän musiikki on ihan paskaa, olen täällä vaan koska sain ilmaislipun ja kaveri halusi teidät nähdä." No, kyllä ne vähä loukkaantui kait.. Ihan sama.
Heh, minäkin muistan kun oli muhevaa bassojytkettä ja tuhmia sanoja.
Voiko sellaisia sanoja edes ollakaan missään julkisesti...
Nostalgista ;-)
8 Ihanaa että purat syyllisyyden tuskasi, eikä se oo ihan sama mitä tunnet. Helpostikos Hausmyllyn musiikin paskaksi luokittelee, mun mies tekisi varmaan just noin, but who cares? Se oli aikoinaan erikoista, Suomessa.
Mä olen ollut katsomassakin Hausmyllyä. Monet itkut itketty ja ilot naurettu tuon musiikin tahdissa. Mä kuuntelen vielä nykyäänkin sitä välillä. Löytyy ihan hyviäkin kappaleita, varsinkin hitaita.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:39"]Ensimmäisiä suomalaisia bändejä, jotka kolahti. Olin teini-ikäinen silloin ja muistan kuinka kuumotti sanat "ollaan lähekkäin, tai jopa kakskytä senttiä sisäkkäin"... (tms) =D Edelleen kuuntelen toisinaan, mukava palata niihin nuoruusmuistoihin. Keikallakin kävin joitain vuosia sitten! =)[/quote]eiks tuo oo raptoria?
Eipä oikeastaan mitään mielikuvaa. Millaista musiikkia se edes soitti?
Ensimmäisiä suomalaisia bändejä, jotka kolahti. Olin teini-ikäinen silloin ja muistan kuinka kuumotti sanat "ollaan lähekkäin, tai jopa kakskytä senttiä sisäkkäin"... (tms) =D Edelleen kuuntelen toisinaan, mukava palata niihin nuoruusmuistoihin. Keikallakin kävin joitain vuosia sitten! =)
Selailin tuossa "muistoboxiani" ja löysin bändin jäsenten nimmarit vuodelta 1991. ap
ja olinpa muuten säilyttänyt yhden kuvan Jasonista. Olin niin lovena. ap