Miten Silja Serenaden meriaamiainen ja erikoisaamiainen eroavat toisistaan?
Meriaamiainen maksaa 10 euroa ja tuo erikoisaamiainen 16 euroa. Millä lailla on parempi kuin tavallinen meriaamiainen? Kannattaako maksaa tuo erotus ja ottaa parempi erikoisaamiainen?
Kommentit (48)
Joo kyllä rahvas kiljuvinen kakaroineen, turisteista(heh) puhumattakaan pilaa loman kuin loman. Siksi me maksetaan se 6 euroa extraan, että kerralla noustaan bättre folkiin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:47"]
Mua taas ihastuttaa tää ylemmyydentunto, jonka ihminen saa, kun maksaa 6 euroa enemmän. melkein kuin candlelight dinner kapteenin pöydässä : )
[/quote]
Ei ylemmyydentunto, vaan helpotus ettei tarvitse kilpailla viimeisestä kinkunsiivusta saksalaisturistin kanssa, tai odottaa puhtaita juomalaseja mehuautomaatille.
[/quote]
Minä olen ollut useampia kertoja Serenaden meriaamiaisella enkä kyllä kertaakaan ole joutunut kilpailemaan kenenkään kanssa viimeisestä kinkunsiivusta, odottamaan laseja tai kärsimään ryysiksestä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:47"]
Mua taas ihastuttaa tää ylemmyydentunto, jonka ihminen saa, kun maksaa 6 euroa enemmän. melkein kuin candlelight dinner kapteenin pöydässä : )
[/quote]
Ei ylemmyydentunto, vaan helpotus ettei tarvitse kilpailla viimeisestä kinkunsiivusta saksalaisturistin kanssa, tai odottaa puhtaita juomalaseja mehuautomaatille.
[/quote]
Minä olen ollut useampia kertoja Serenaden meriaamiaisella enkä kyllä kertaakaan ole joutunut kilpailemaan kenenkään kanssa viimeisestä kinkunsiivusta, odottamaan laseja tai kärsimään ryysiksestä.
[/quote]
Et ole tainnut matkustaa heinäkuussa?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:19"]
Aamiaisella täytekakkua ja suklaata? WTF? Illallisella sellaisen ymmärtäisin, mutta en heti aamusta.
Ja tietysti jonkun mamman perähikiältä piti tulla esittämään miten "ulkosuomalaisena" kaikki on niin auvoista verrattuna suomalaiseen junttiuteen. Jep jep! :D
[/quote]
No voivoi mutta kun ihan oikeasti jopa suomalaisia asuu ulkomailla, vaikka se voikin olla vaikea uskoa. Ja juu, ainakaan tässä maassa juomat ja ruuat tuodaan pöytiin eikä asiakkaiden tarvitse kulkea tarjottimien kanssa. Paitsi McDonaldsissa ja Burger Kingissä. Ja ihan oikeasti huvittaa, miten jollekin se on luksusta, että pöydässä on liina ja tarjoilija tuo kahvin pöytään.
t. se huvittunut ulkosuomalainen
[/quote]
Sitä en arvostellut etteikö mukamas kukaan suomalainen asuisi ulkomailla. Alkaa vain kyllästyttää tuo " Uuh, minäpä asunkin täällä missä-lienee-maassa, jossa elämä on niin upeaa, joten minulla on aikaa arvostella kaikkea mahdollista suomalaista touhua". Joo joo, kuultu jo on, sietää meidän sisä-suomalaisten haudata päämme maahan ja hävetä.
Kai sieltä saa silti ruokaa niin että saa vatsan täyteen. Ollaan ens viikolla menossa ja ekaa kertaa on erikoisaamiainen laivalla.
Siis saako sillä kuudella eurolla juoda kuohuviiniä niin paljon kuin haluaa heti aamusta? Nyt minäkin kiinnostuin.
Siis yksi skumppalasillinen siellä erikoisaamiaisella minusta kuuluu hintaan. Sen saa heti siinä sisään tullessa ottaa. Mutta mieluummin kyllä se erikoisaamiainen, siellä on paljon rauhallisempaa, koska siellä harvemmin on pieniä lapsia ja muutenkin vähemmän porukkaa. Tarjottavatkin ainakin omaan makuuni vähän parempia.
Yksinkö te siellä erikoisaamiaisella istutte?