Opettaja! Minkälaiset lahjat ovat parhaita/pahimpia oppilailta?
Jokakeväinen pohdinta: Millähän lapsen opettajaa muistaisi? Kertokaa opettajat, mistä ihan oikeasti tykkäisitte! Mikä on ollut mieluisin saamanne lahja tai muu muistaminen oppilaalta? Entä mitkä ovat niitä epätoivottuja lahjoja? Mitä ihmettelette, pidätte epäsopivana tai laitatte heti kiertoon/roskiin? Oma lapseni siis ala-asteella.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 11:13"]
Pointti just onkin että te opettajat ehkä tiedätte kuka työkavereistasi viettää pikku- tai isommassakin sievässä lomansa. Me vanhemmat sen sijaan emme tiedä kun emme ole joka päivä koululla haistelemassa kuka haisee vanhalle viinalle. Opettaja voi myös kuulua sellaiseen uskonsuuntaukseen joka ei alkoholia suvaitse. Tai opettaja on absolutisti koska oma äiti/isä ollut alkoholisti. Ei sovelias lahja oikeasti.
[/quote]
On ihan hyvä lahja. Arvostan.
Ohis. En ole kuullutkaan, että shampoo on lahjalistalla. Onks nykyopeilla jotenkin paskaset hiukset vai?
mun mieheni joka on tunnettu kalamies saa usein jonkun kalastukseen liittyvän jutun, itsetehdyn kortin tai jonkun viinipullon joka on mieleinen. ei todellakaan odota mitään ja ne kortit on hienoja mitä lapset on itse tehneet <3
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 11:06"]
Ei tietenkään voi olla täysin varma minkään lahjan sopivuudesta. Mutta tuskin kukka (ainakaan ulkosellainen) voi laukaista yhtäkään perhehelvettiä. Toisinkuin alkoholi.
[/quote]
EIpä ole meillä helvettejä vaikka mies saa useita pulloja joka kevät oppilailtaan.
Ehkei kaikkien muiden tarvitse elää rajoittunutta elämää vain siksi, ettet sinä hillitse alkoholinkäyttöäsi?
[/quote]
Minä hallitsen alkoholinkäyttöni. Ihmettelen tosin miten voit olla opettaja etkä tajua niin yksinkertaista asiaa että minä en tiedä sinun tai perheenjäsenesi suhdetta alkoholiin joka voi olla vaikea. Menikö perille? Vai oliko rakettitiedettä?