Veet easyvax kokeiluja
Oon mukana buzzador-kampanjassa, ja sain kokeiltavaksi veet easyvax laitteen, jota kuumennetaan ja sitten revetään irti liuskoilla. En oo koskaan vahannu, niinpä kokeilin.
Ehkä tein jotain väärin, vahaa kyll lämpeni mut liuskoilla ei irronnut karvaakaan mut kyl punotti, ja päätyin sitten nyppii käsin pois karvat. Ja nyt sattuu ja märkii. Onneksi otin vaan kainalot kokeiluksi, enpä uskalla vahata nyt hetkeen yhtään mitään. Miten muilla sujuu se vahaaminen...? (Olenko vaan niin käsi vahan suhteen...) ja vieläkin löytyy karvoja...
Kommentit (3)
Minä myös samaisessa Buzzador Veet kampanjassa mukana. :) Veet Easy Wax:sistä en minäkään pitänyt; siitä syntyi lähinnä sotkua. Jäi myös vinkki kohta ohjeista lukematta, joten koin myös kauhun sekaisia tunteita, kun viipotin kainalot käteen tarrautuneina pyyhe ympärillä keittiöön lukemaan ohjeet uudelleen, joissa sitten mainittiin jälkihoitopyyhkeet. Aine ei siis lähde vedellä, saippualla, eikä alkoholilla pois.
Kasvoille tarkoitetusta Veet® Precision Wax & Care:sta kyllä pidin. Sen vaha sentään lähtee vedelläkin pois. Tuote oli helppo levittää, se oli kivutonta ja jälki siistiä. Nyt ensimmäisellä kerralla olin tuotetta kohtaan hyvin varovainen, mutta seuraavan kerran uskallan kyllä muotoilla kulmiani enemmänkin. :) (Markanpilkkuja blogistani löytyy myös näistä arvostelut)
Jännä juttu! Mä oon kans buzzadorina ja mukana tässä kampanjassa.
Testasin ekaks Veet Precision Wax & Care tuotetta, eli sitä naamakarvoille tarkotettua tuotetta (kulmakarvat yms). Mulla on aika vaaleet ja ohuet ja huonosti kasvavat kulmakarvat, niin en tiedä oliko tää nyt sitten kätevämpää kun nyppiminen.. Nimittäin nää kaikista pienimmät karvat ei kyllä lähteneet mihinkään. Varmaan ihan näppärä juttu kyllä semmosille kellä karvat rehottaa.
Vähän sama juttu sitten säärien kanssa. Eli Veet EasyWax roll-on. Kasvattelin säärikarvojakin oikeen tarkotuksella pari viikkoa ennen kun testasin tätä. Karvojenhan pitäis olla 2-5mm että sais tuloksia. Mulla lähti pisimmät karvat kyllä hienosti, eikä mun mielestä sattunut juurikaan. Kuitenkin taas jäi nää kaikista hennoimmat ja lyhyimmät karvat. Pitäsköhän niitä lannottaa, et nekin kasvais ja vahaus toimis.
Kainaloihin tekis mieli kokeilla, mutta kun ei viittis hirveetä puskaa päästää sinne kasvamaan ö_ö
Toimin myös buzzadorina, eli saan ilmaiseksi kokeiltavaksi tuotteita ja kerron niistä rehellisen mielipiteeni. Buzzaan, eli kerron kavereille ja lisäksi myös tänne.
Kokeilin tuota EasyWaxia ja musta ei tuu kyllä vahaajaa. Oon nyt kokeillu kaks kertaa ja en oo kovin tyytyväinen. Hajakarvoja jää sääriin tosi paljon. Varsinkin nilkkaan. Tosta ihan säären päältä lähti kohtalaisesti, ku veti liuskaa useemman kerran. Ohjeissa kyllä oli, et yhden kerran per kohta, mut sillä tekniikalla ei olis lähteny paljon mitään.
Miinuksia:
- vaha kuumenee yli 20 minuuttia, joten pitää varata aikaa. (Vauvan kanssa haastaaa)
- hommassa itsessään menee kauan
- jalat täynnä punaisia pilkkuja ja alussa kutitti
- karvoja jäi paljon jalkaan
- niin ja mua ainakin sattu aluks
Plussia:
-noh.. niitä ei ole. Pitää odottaa pysyykö karvat poissa.
Ehkä mulla on vaan tosi tiukassa nuo karvat, tai sit en osannu käyttää.
(#buzzadorveet #veeteasywax #veetprecisionwax)