Kaljut miehet ovat todella rumia
Yksi miestyyppi, jota en voi fyysisesti sietää, on kaljut miehet. He ovat todella vastenmielisiä ja epäseksuaalisia.
En voi ymmärtää naista, joka suostuu seksuaaliseen aktiin tuollaisen miehen kanssa.
Kommentit (74)
Muakaan ei kaljut miehet viehätä, enkä pystyis kuvittelemaan että seurustelisin sellaisen kanssa, MUTTA: Herra Ylppö on ainoa poikkeus jonka ottaisin vaikka samantien<3 iso osa on varmasti luontaisella karismalla, jolloin kaljuus on toissijainen asia. Katsokaa myös näyttelijä Mark Strong, vahvat kasvonpiirteet ja paremman näköinen kuin moni hiukset omaava mies.
Vierailija kirjoitti:
Muakaan ei kaljut miehet viehätä, enkä pystyis kuvittelemaan että seurustelisin sellaisen kanssa, MUTTA: Herra Ylppö on ainoa poikkeus jonka ottaisin vaikka samantien<3 iso osa on varmasti luontaisella karismalla, jolloin kaljuus on toissijainen asia. Katsokaa myös näyttelijä Mark Strong, vahvat kasvonpiirteet ja paremman näköinen kuin moni hiukset omaava mies.
Eli kalju tavis ei sytytä, mutta julkkis kuitenkin...
Voisitko, "lyhyt, ruma ja kalju", itsesäälissä rypiessäsi sentään jättää nämä vuosia vanhat ketjut ansaittuun lepoon?
Se, että joku keskenkasvuinen Lissutin pitää minua kaljuineni todella rumana, on kyllä ihan viimeinen asia joka jaksaisi tässä kemoterapian viimemetreillä harmittaa. Kirjoitin vain siksi, jotta aloittaja ymmärtäisi katsoa peiliin, typerät ja ulkokultaiset ihmiset ovat todella rumia, mutta siitä voi parantua. Tsemppiä sen kanssa!
Kaljut miehet ovat seksikkäämpiä kuin muut
Vierailija kirjoitti:
Ooh niin, Mark Strong on kerrassaan upea!
Jason Statham on kyllä siitä omituinen tapaus, että jätkälle sopii ns. pappatyyli eli tukkaa vain sivuilla ja takana ja päälaki paljas. Kerran näin sen jossain hiustenkin kanssa, muttei kyllä sopinut yhtään.
Ruman näköistä on kalju !! Ja vielä rumempaa kalju+parta huh!! Mikä yhdistelmä! kaljut voi laittaa pipot päähän :) mutta mistähän johtuu kun hiukset lähtee... Oisko vitam.puutos, rauta ym...
Joillekin kalju sopii. Ainakin Maija Vilkkumaan mies Kosonen on huippusexy.
Luojan kiitos, että kaikki ei tykkää samanlaisista miehistä!
The Rock (Dwayne Johnson). Uuuuh... <3
Joo ei "ihon väriset eli nahkatukka" ole kovin häävi näky.
Mulla on ongelma liiankin tuuheat ja paksut hiukset. Jos antaisin niitten kasvaa niin pystyyn vaan kasvaisivat ja ei juuri saa muotoiltua. Oon joskus kasvattanut. Kasvaisi siis afron näköiseksi :D Ajankin pääni viikon välein. Olen vapaaehtoisesti kalju jos nyt niin voi sanoa. Kasvaahan se jo viikossa hyvään sänkeen. Partakin löytyy.
Ei kalju miestä pahenna jos ei mies kaljua! Moni mies on upean näköinen kaljuna(kin), turhaan
kaljuuntuvat miehet harmittelette!