Kaljut miehet ovat todella rumia
Yksi miestyyppi, jota en voi fyysisesti sietää, on kaljut miehet. He ovat todella vastenmielisiä ja epäseksuaalisia.
En voi ymmärtää naista, joka suostuu seksuaaliseen aktiin tuollaisen miehen kanssa.
Kommentit (74)
Minusta oikeat kaljut ovat seksikkäitä, en pidä tekokaljuista (eli ajelluista) pidän myös viiksistä ja parrasta, mutta en omalla miehelläni.jolla on muuten pitkät hiukset.. hölmöä
minusta monenlaiset hiustyylit miehellä ovat seksikkäät, saa olla pitkä, kunhan se on vähän sellainen rouhean tyylinen, saa olla siisti lyhyt ja saa olla kalju. miehen muu olemus on se, joka vaikuttaa tuohonkin.
No hyi vittu! Kimmo Sasi on ihan vitun ruma rotta! hyi saatana!
Toi Veeti Kallio ei lähelkää suomen seksikkäintä -.- mitä naiset siin näkee? Ai koska se on kalju vankilakundi?
Mun mielestä ällöä. Onneksi oon parikymppinen, niin ei tarvitse katsella omien deittien kaljuuntumista. Siinä "asioita, joista naiset valehtelevat itselleen"-ketjussa joku oli laittanut, että "kyllä tuo kalju sopii miehelleni". Musta tuntuu, että aika moni tässäkin ketjussa harjoittaa itsepetosta.
Olen kyllä ihan toista mieltä. Monet miehet jopa ajalevat päänsä kaljuksi, jolleivat sitä luonnostaan ole ja hyvä niin. Nämä Marco Hietalat ja Jouni Hynyset ovat mun silmissä ihan täydellisiä turn-offeja.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ällöä. Onneksi oon parikymppinen, niin ei tarvitse katsella omien deittien kaljuuntumista. Siinä "asioita, joista naiset valehtelevat itselleen"-ketjussa joku oli laittanut, että "kyllä tuo kalju sopii miehelleni". Musta tuntuu, että aika moni tässäkin ketjussa harjoittaa itsepetosta.
Kyllä meitä nuoria kaljuuntuvia miehiäkin löytyy valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa monessa seksuaalista vetovoimaa mittaavassa käytöstutkimuksessa on todettu, että kalju päälaki vetää naisia puoleensa. Liittyy testosteronin korkeampaan määrään - kaljuuntuvilla miehillä arvot ovat korkeammat.
Juuri toisin päin. Testosteroni pitää tukan päässä.
Äiti, miksi isällä ei hiuksia päässä? Hän ajattelee niin paljon. No miksi sinulla äiti on niin paljon hiuksia päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa monessa seksuaalista vetovoimaa mittaavassa käytöstutkimuksessa on todettu, että kalju päälaki vetää naisia puoleensa. Liittyy testosteronin korkeampaan määrään - kaljuuntuvilla miehillä arvot ovat korkeammat.
Miksi sitten hormooneja käyttävät kaljuuntuvat, vaikka heillä ei olisi sukurasitetta mukanaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hormooneja käyttävät sitten kaljuuntuvat, vaikka ei ole juurikaan sukurasitetta?
Kaikilla on oikeus mielipiteeseen. En minäkään tykkää lihavista, huonoihoisista tai silmälasipäisistä naisista
Vierailija kirjoitti:
Yksi miestyyppi, jota en voi fyysisesti sietää, on kaljut miehet. He ovat todella vastenmielisiä ja epäseksuaalisia.
En voi ymmärtää naista, joka suostuu seksuaaliseen aktiin tuollaisen miehen kanssa.
Olen täysin samaa mieltä.
Ymmärrän. Itse en suostuisi seksiaktiin suomalaisen naisen kanssa. Kalpea tai possunvärinen iho, ohuet hiukset ja olemattomat kulmakarvat eivät sytytä. Varsinkin vastenmielinen se on jos on joku jakorasia tai se kirjoittelee jollekin vauva foorumille. Onneksi maailma on naisia täynnä.
Niin, ja minulla on kyllä hiukset tallella ja ovat ihan tuuheat.
M29 puoliksi latino ja puoleksi suomenruotsalainen
Kuvaava että nostaja etsii näitä vuosien takaa että saa ruokittua pakkomiellettään. Luin alusta vastauksia ja siellä naiset puolusti aloittajalle eli naiselle kaljuutta. Luulen että pian ei kukaan enää jaksa sanoa juuta eikä jaata tähän asiaan vsrsiinkaan jos kysyjä on mies. On käynyt selväksi että on ihan sama mitä kirjoittaakaljut miehet ovat päättäneet että kaljuus on syy naisettomuuteen eikä sitä vakaumusta mikään horjuta. Koska todellisen syyn myöntäminen tekisi liian kipeää.
Ei hiusten puuttuminen tee hyvännäköisestä huonoa millään. Minä taas en pidä parrakkaista, mutta yritän silti ajatella miestä ilman partaa ennenkuin tuomitsen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kalju miehelle sopii.
Toisin kuin lyhyeksi kynityt hiukset naiselle. Hyi. Monella palstamammallakin sellaiset.
joillekkin miehille kalju sopii täydellisesti ja joillekkin naisille lyhyet hiukset sopii kanssa. Totuus kuitenkin on se, että kaikilla hiukset ohenee ja ehkä aloittaa myös putoamisen aikanaan. Nuoruus ei ole ikuista.
Mulle parta on miljoona kertaa pahempi turnoff kuin kalju, joka ei ole turn off ollenkaan jos mies on muuten asiallinen eikä mikään tatuoitu rähisijä.
Mun miehellä on ihan itse leikattu hiukset pois.
hiuksia olisi enemmön kuin mulla päässä, jos vaan antaisi kasvaa.
mun mielestä se on super hyvän näköinen, varsinkin pienellä parransängellä..