Kaljut miehet ovat todella rumia
Yksi miestyyppi, jota en voi fyysisesti sietää, on kaljut miehet. He ovat todella vastenmielisiä ja epäseksuaalisia.
En voi ymmärtää naista, joka suostuu seksuaaliseen aktiin tuollaisen miehen kanssa.
Kommentit (74)
Meneekö vaihtoon, jos se upea tuuheatukkainen sitte muuttuukin kaljuksi?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 18:49"]
Meneekö vaihtoon, jos se upea tuuheatukkainen sitte muuttuukin kaljuksi?
[/quote] Ei jos on muuten ok tyyppi. Mut lähtökohtaisesti en kaljusta välttämättä kiinnostuisi, enkä ainakaan kovin seksikkäänä pitäisi.
No mulla ei tukka kasva, joten olen ajanut kaiken pois. Onneksi on niin hyvä säkä, että en ole lattakallo - vaan näytän klanina vähän Zidanelta. Kalju on ulkonäköä heikentävä ominaisuus, vähän niin kuin rypyt naamassa - mutta en mä kyllä ole vaivannut päätäni sillä, kelpaanko naisille enää kaljuna. En voi asiaan vaikuttaa, joten aivan sama. Mulla ei tosiaan ole pokkaa kasvattaa pälvikaljuhiuksia. Tulee puistatuksia pelkästä ajatuksesta.
Pienet rinnat naisella on ällöttävät.
Chris Daughtry on komea, seksikäs ja kalju
höpö höpö.. eihän sille minkään mahda jos hiukset lähtee päästä. Ihan jees ovat siis ainakin minun mielestäni.
Mielestäni kalju mies on tosi seksikäs:)
Presidentti Kekkonen oli "kuulapääksi" harvinaisen komea ja seksikäs.
Mun isällä oli tosi vahvat hiukset. Vissiin sen vuoksi tuuheat hiukset ovat aina olleet mulle no, no. Meninkin naimisiin kaljuuntuvan miehen kanssa ja nyt alkaa olla puli. Muhun vetoaa ohuthiuksiset tai kaljuuntuvat sekä kaljut miehet. Itselläni pitkät ja vahvat hiukset, isältä tulleet geenit.
Miehen hiukset ei ole mulle tärkeä asia: Oleellista on se, kuinka SE haarojen välissä roikkuu.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 16:24"]
Presidentti Kekkonen oli "kuulapääksi" harvinaisen komea ja seksikäs.
[/quote]
Näin miehenä täytyy kyllä kysyä, että oikeestiko???
Mites Kimmo Sasi? Saako tuokin sun lanteesi kuumottamaan?
Bruce Willis on ällöttävä käppänä.
Pienet rinnat naisella on paljon kauniimmat kuin roikkuvat läskitissit. Mut Bruce Willis on irstas vanha käpy!
Bruce Willis on kuvottava kaljupää, mut ei niin paska näyttelijä kuin Mark wahlberg tai Tom Cruise.
Mut on se Bruce Willis oksettava pervo!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 15:14"]
Itse asiassa monessa seksuaalista vetovoimaa mittaavassa käytöstutkimuksessa on todettu, että kalju päälaki vetää naisia puoleensa. Liittyy testosteronin korkeampaan määrään - kaljuuntuvilla miehillä arvot ovat korkeammat.
[/quote]
Ainoa kaljuuntunut, jota olen pannut, on ollut myös ainoa jolla on ollut ongelmia potenssin kanssa.
http://www.iltasanomat.fi/tanssiitahtienkanssa/art-1288418004559.html
Katsohan tästä illan viihteeksi Veeti Kallion kuva. Ihan sihisevän seksikäs. NAM.
Ei iske Veeti Kalliot tai muut kaljupäät..
Musta on ihanaa tarttua mieheni tuheaan tukkaan, varsinkin, kun menee alas päin :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 18:35"]
En kuule mikään pissis ole tässä kolmenkympin tienoolla :) Monia ei kalju viehätä, mikset vain voi hyväksyä sitä? Eihän monet miehetkään tykkää tietyistä naisten piirteistä (pienet tissit) mutta silti löytyy aina niitä jotka ovat niiden kanssa valmiita elämään.
[/quote]
Minä nimenomaan TYKKÄÄN niinpäin, että tissit saavat olla pienetkin, kunhan perä on mehevänmuotoinen. ;>)