Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaljut miehet ovat todella rumia

Vierailija
18.05.2013 |

Yksi miestyyppi, jota en voi fyysisesti sietää, on kaljut miehet. He ovat todella vastenmielisiä ja epäseksuaalisia.

En voi ymmärtää naista, joka suostuu seksuaaliseen aktiin tuollaisen miehen kanssa.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kekkonen eikä Sasi, mutta kyllä Bruce Willis on maailman seksikkäin mies. Ja on kalju. Paljon kuumempi nyt kaljuna kuin männävuosien leffoissaan hiukset päässä.

Ei sillä miehen hiustyylillä väliä, eikä sillä onko niitä hiuksia vai ei, kunhan tyyli sopii kantajalleen, on puhdas ja hoidettu.

Vierailija
2/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti Kalliokin on KAIKKEA muuta, kuin ruma! Oikea namupala!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Poliisien Jaakko on oikein namu! :)

Vierailija
4/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa monessa seksuaalista vetovoimaa mittaavassa käytöstutkimuksessa on todettu, että kalju päälaki vetää naisia puoleensa. Liittyy testosteronin korkeampaan määrään - kaljuuntuvilla miehillä arvot ovat korkeammat.

Vierailija
5/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pidän vastenmielisinä ihmisiä, jotka haukkuvat ja hylkivät toisia ominaisuuksien perusteella, joille ei voi mitään. Miksi jättää ihana mies, joka kaljuuntuu perinnöllisten syiden takia, eihän hänkään jatä minua erikokoisten rintojen tai lattanan takapuolen takia...

Sitäpaitsi kaljut on erittäin puoleensavetäviä, mm. Veeti Kallio ja Juha Vuorinen.. =)

Vierailija
6/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään erityisesti ikinä ole kaljuista tykännyt. En silti ala haukkumaan, koska monikaan mies ei voi sille mitään, jos hiukset alkavat lähteä. Parempi on leikata loputkin pois, jos päälaki alkaa pilkottaa. Olisi typerää hylätä muutoin kaikin puolin mukava ja hyvä mies kaljuuntumisen takia. Pieni ulkonäköseikka kuitenkin vain kyseessä.

Vierailija
7/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kalju miehelle sopii.

Toisin kuin lyhyeksi kynityt hiukset naiselle. Hyi. Monella palstamammallakin sellaiset.

Vierailija
8/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, että on parempi ajaa koko pää paljaaksi, jos tukka alkaa lähteä. Näin mun mies on tehnyt, ja musta se on seksikästä. Erityisesti kun hänellä on parta.

Vierailija
9/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeesti 50% miehistä kaljuuntuu ja ei ainakaan minua haittaa. Ei se miestä muuta, jos muuten on kunnollinen. Kyllä meissä naisissakin on omat ominaisuutemme, jotka voi poiketa toisista, ei se meistä silti huonompia tee.

Minua haittaa jos haisee hielle, ei pese hampaitaan ja muutenkin on epäsiisti, eli ei huolehdi siisteydestä.

Vierailija
10/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Ylppö, nam!

Vierailija
11/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin kalju keskimäärin sopii suomalaiselle miehelle kuin vaikkapa posliini naiselle. Jos pään muoto pitää olla hyvä niin samaa se vaatii, että naisen vartalo ei olisi sheivattuna kuin alaston broileri.

Vierailija
12/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 17:23"]

Kyllähän kalju miehelle sopii.

Toisin kuin lyhyeksi kynityt hiukset naiselle. Hyi. Monella palstamammallakin sellaiset.

[/quote]

Oletpas suvaitsematon. Että miehet saisivat pitää kaljua, mutta naiset ei saisi leikata lyhyitä hiuksia, vaan olisi pakko kasvattaa joku onneton päätä nuoleva liruletti, vaikka hiukset olisivat kuinka ohuet tahansa?

Mun mielestä on tyhmää edes sanoa, että jokin tukkamalli tai vaatekappale olisi ehdottoman ruman näköinen. Liian tiukkis suhtautuminen ja mitäs sitten, jos vastaan käveleekin joku, jolle kyseinen tyyli sopii? Tylsää olisi, jos kaikki näyttäisivät samalta.

Vierailija
14/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naishiukset on varsin suomalainen ilmiö.

Ei ulkomailla näe lyhyeksi kynittyjä naishiuskuontaloita.

Vierailija
15/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei oo mitään seksikästä kyllä kaljussa, sori vaan miehet... Ei vaan iske, ei yhttän. Mutta jos joku tykkää niin hyvä. Makunsa kullakin :)  

Vierailija
16/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 18:17"]

Lyhyet naishiukset on varsin suomalainen ilmiö.

Ei ulkomailla näe lyhyeksi kynittyjä naishiuskuontaloita.

[/quote]

Olet väärässä.

Vierailija
17/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 18:21"]

Mun mielestä ei oo mitään seksikästä kyllä kaljussa, sori vaan miehet... Ei vaan iske, ei yhttän. Mutta jos joku tykkää niin hyvä. Makunsa kullakin :)  

[/quote]

Miesten kaljuuntuminen on luonnonmukainen tapahtuma. Tykkäsi joku pissis siitä tahi ei.

Vierailija
18/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 18:24"]

[/quote]

Miesten kaljuuntuminen on luonnonmukainen tapahtuma. Tykkäsi joku pissis siitä tahi ei.

[/quote]

Niin on kuule kaikki naistenkin kohdalla tapahtuvat ulkonäön muutokset. repsahtamiset ja rupsahtamiset iän ja lasten saamisen myötä! Et äläpä sit ala tiirailee muita, kun se aika koittaa!

Vierailija
19/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 18:24"]

[/quote]

[/quote]

Niin on kuule kaikki naistenkin kohdalla tapahtuvat ulkonäön muutokset. repsahtamiset ja rupsahtamiset iän ja lasten saamisen myötä! Et äläpä sit ala tiirailee muita, kun se aika koittaa!

Vierailija
20/74 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule mikään pissis ole tässä kolmenkympin tienoolla :) Monia ei kalju viehätä, mikset vain voi hyväksyä sitä? Eihän monet miehetkään tykkää tietyistä naisten piirteistä (pienet tissit) mutta silti löytyy aina niitä jotka ovat niiden kanssa valmiita elämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan