Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti tapaamaan hoitoaan, halasi minua ennenkuin lähti

Vierailija
18.05.2013 |

ja nyt haisen sille hemmetin partavedelle. Täytyy käydä suihkussa, ettei mies olisi koko ajan mielessä. Jos voi sanoa, että olen ollut joskus elämässäni pohjalla, niin se on nyt. Mies ei edes tiedä, että tiedän.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 ja 47 kirjoittaja vastaa

Sama juttu, olen aika herkkä. Mun mies osoittautui aika toiselaiseksi kuin kuvittelin ja mitä hän itsekin aikanaan puhui, kertoi. En hetkeäkään epäile etteikö hän rakastaisi minua, ihan varmasti rakastaa. Ja jos koskaan lähtisin olisi se hänelle järkytys. Mutta se rakkauden käsitys ihmisillä on vain niin erilainen. Mulla siihen kuuluu myös kunnioitus, arvostus, yhteistyö, yhdessä yrittäminen. Näiden arvojen kanssa olenkin ollut sitten aika yksin. 

Vierailija
62/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus rakkaudesta, TV1 klo 20.00

Illan jaksossa käsitellään eroa. Voiko sen estää tai sen tapahtuessa hoitaa sitä tyylikkäästi? Kirjailija Roman Schatz painottaa seksuaalisuuden merkitystä miehelle eroon johtavana syynä. ”Jos et anna miehellesi kunnolla, se alkaa etsiä sitä muualta”, hän kärjistää tuttuun tyyliinsä. Erosta puhuvat myös mm. Katja StåhlAnna Perho,Maria Veitola ja Tommy Kilponen.

Kattokaas mammat

Se on vaan niin että mies pitää pitää tyytyväisenä, (saa siinä itsekin sitä kuuluisaa läheisyyttä) Eikä töniä äijää pois ei nyt mä en halua, en jaksa, mee nyt, häivy, älä koske yms... Sitähän teistä osa tekee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa, kun on miehiä, jotka pettää, vaikka kotona sais useamman kerran päivässä ja vaimo ois miten kaunis hyvänsä. Toisilla se vaan on verissä!

Vierailija
64/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 17:42"]

Illan jaksossa käsitellään eroa. Voiko sen estää tai sen tapahtuessa hoitaa sitä tyylikkäästi? Kirjailija Roman Schatz painottaa seksuaalisuuden merkitystä miehelle eroon johtavana syynä. ”Jos et anna miehellesi kunnolla, se alkaa etsiä sitä muualta”, hän kärjistää tuttuun tyyliinsä. Erosta puhuvat myös mm. Katja StåhlAnna Perho,Maria Veitola ja Tommy Kilponen.

Kattokaas mammat

Se on vaan niin että mies pitää pitää tyytyväisenä, (saa siinä itsekin sitä kuuluisaa läheisyyttä) Eikä töniä äijää pois ei nyt mä en halua, en jaksa, mee nyt, häivy, älä koske yms... Sitähän teistä osa tekee

[/quote]

Ja on miehiä, joille ei vaan mikään riitä. Olin muuten itse nelisen vuotta seksittömässä suhteessa ja sinä aikana menimme kihloihin ja mies olisi halunnut avioliittoon. Mä sitten erosin kun kelasin, että ehkä mä vielä seksiäkin elämässäni haluaisin. Ei ole yhtä totuutta, me kaikki olemme erilaisia. 

Vierailija
65/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Sika.

Vierailija
66/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta sen kamat pihalle. Nyt.

Vierailija
67/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta sen kamat pihalle. Nyt.

Vierailija
68/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen ollut samassa tilanteessa, joten tiedän todella hyvin miltä susta tuntuu. Minäkin menin ihan lukkoon, ihan täysin. Mies ei pitkään aikaan tiennyt, että tiedän. Puhu puhu puhu, asiat kun pitää sisällään tarpeeksi pitkään niin pää siinä sekoaa :(

Vierailija
69/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuule lähdet ja menet yöksi hotelliin. Pakkaa mukaan juhlakolttu ja korkkarit. Voit ne sitten aamulla siinä miehen edessä asetella kaappiin. Osta huonepalvelusta pullo kuplivaa ja skoolaa sun tulevalle elämälle. Toivottavasti on kylpyamme huoneessa - käy kylvyssä. Katso telkkaria ja ala nukkua. Äläkä koskaan kerro miehellesi missä olit. Sanot vaan, että olit kaverin kanssa lätkää katsomassa.

Vierailija
70/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi käytännön juttu vielä noihin sivusuhteisiin liittyen: taudit. I

tse kuulun nyt siihen ryhmään, joka sanaa sanomatta järjestelisi asiansa ja lähtisi suhteesta, lopullisesti. Pettäminen menee pettäjällä sillätavoin veriin, että kerran makuun päästyä loppua ei näy. Jännitys tms. ilmeisesti sen tekee.

Ansaitset parasta ja tämä ei nyt siltä vaikuta. 

Vierailija
71/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun miehesi tulee niin kohyelet sitä kuin kuningasta. etkä häiritse pikku asioillasi. miehellä on oikeus omiin menoihin ja asioihin ilman että pikku vaimoo tekee joka asiasta numeroa.

Vierailija
72/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaas mammat

[/quote]

ehkä miehen pitäisi antaa sille vaimolleen kunnolla, että vaimokin jaksaa antaa miehelleen.. vink vink :D

Vierailija
73/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 19:11"]

Kattokaas mammat

[/quote]

ehkä miehen pitäisi antaa sille vaimolleen kunnolla, että vaimokin jaksaa antaa miehelleen.. vink vink :D

[/quote]

ja kunnolla ei tarkoita mitään surkeaa minuuttimunaa :D

Vierailija
74/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PettäJät on kyllä säälittäviä.

Vierailija
75/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kyllä jo kertoi että seksiä ja huomiota mies on kyllä saanut mutta ei taida sitten riittää sekään :(

harmi puolestasi. en tiedä mitä osaisin tehdä sinun kengissäsi.

Vierailija
76/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 16:50"]

Älä missään nimessä lähde nyt purkamaan tilannetta sillä tavalla, että syyllistät itseäsi jollain tasolla. Miehesi on tehnyt väärin, ja vaikka teon itsessään voi antaa anteeksi, ei tuollaista luonnetta voi muuttaa/kannata hyväksyä.

Äläkä nyt itseäsi syytä, tunnen useita järkeviä ja mukavia naisia joita heidän miehet kohtelevat surkeasti. Itse miehenä ihmettelen, miksei kaltaiselleni overall-hyvälle tyypille ole kysyntää.

[/quote]

Tää on niin taas tälläistä yksipuolista näkökulmaa. Tietenkin siinä toisessakin on jotain vikaa pakko olla jos toinen lähtee pettämään. Kuka oikeasti pettäisi jos kumppanina olisi se mister/tai miss täydellisyys? Kysyn vaan? Ei sellaista halua pettää, tai en usko jos joku väittää niin tekevänsä. Kuka vaihtaisi huonompaan? Aina halutaan parempaa ja jotkut tai aika moni ajautuu pettämään. Kuitenkin voisin väittää jokaisen vilkuilevan aidan yli silloin tällöin eikä pidä sitä edes pahana. 

Vierailija
77/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 17:08"]

Tulee vähän parempi mieli, kun lukee teidän tsemppaavia viestejä :) Lapsia meillä ei ole, joten periaatteessa lähteminen olisi helppoakin. Toki on hankittu yhteistä materiaa kämppään, mutta nuo asiat on varmaan ihan sovittavissa.

Vielä sellaisen asian paljastan, että miehen viestit naiselle eivät olleet mitenkään hempeileviä ja romanttisia, vaan aika ronskin seksuaalisia. Kertooko tuo, että heidän suhteensa ei ole vakavalla tasolla? Ei sillä, että asialla olisi merkitystä minun kannaltani, mutta kiinnostaa vaan. ap

[/quote]

Mitäpä väliä sillä on? Tai siis kumpi sun mielestäsi olisi pahempaa: se että mies on oikeasti ihastunut ja rakastunut ( "en mä voinut sille mitään, tunteet vei") vai se, että mies ihan vaan vieraan pillun perässä on valmis pettämään, vaikka ei edes ole mitään sen kummempia tunteita?

No niinpä. Ei ole hyviä vastauksia.

Vierailija
78/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 16:50"]

Älä missään nimessä lähde nyt purkamaan tilannetta sillä tavalla, että syyllistät itseäsi jollain tasolla. Miehesi on tehnyt väärin, ja vaikka teon itsessään voi antaa anteeksi, ei tuollaista luonnetta voi muuttaa/kannata hyväksyä.

Äläkä nyt itseäsi syytä, tunnen useita järkeviä ja mukavia naisia joita heidän miehet kohtelevat surkeasti. Itse miehenä ihmettelen, miksei kaltaiselleni overall-hyvälle tyypille ole kysyntää.

[/quote]

Tää on niin taas tälläistä yksipuolista näkökulmaa. Tietenkin siinä toisessakin on jotain vikaa pakko olla jos toinen lähtee pettämään. Kuka oikeasti pettäisi jos kumppanina olisi se mister/tai miss täydellisyys? Kysyn vaan? Ei sellaista halua pettää, tai en usko jos joku väittää niin tekevänsä. Kuka vaihtaisi huonompaan? Aina halutaan parempaa ja jotkut tai aika moni ajautuu pettämään. Kuitenkin voisin väittää jokaisen vilkuilevan aidan yli silloin tällöin eikä pidä sitä edes pahana. 

[/quote]

Oletko koskaan pohtinut miksi esim. prinsessa Dianan mies petti? Tai Aundrey Hepburnin? Entäpä Ruotsin Madelinen kihlattu? Halle Berryn mies? Sandra Bullock?  Menestyviä, kauniita naisia kaikki. 

Vierailija
79/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 19:25"]

[/quote]

Ei, kun vikana on just se, että kaikki vilkuilee aidan yli mutta jotkut tajuaa olla toteuttamatta kaikkia mielihalujaan. Ruoho ei ole sen vihreämpää aidan toisella puolella, jotkut ovat vaan niin tyhmiä etteivät tätä tajua. Kyllähän "täydellisiä" miehiä tai naisiakin petetään, ongelmana taitaa olla se että kuvitellaan että on olemassa joku täydellinen tai parempi, vaikka kaikki on erilaisia.

Vierailija
80/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaas mammat

[/quote]

Ja osa teistä miehistä ei tunnu tajuavan, että läheisyys on hyvin paljon muutakin kuin muna pillussa.

Mä en tajua millaisina jumalan lahjoina naisille te vätykset itseänne pidätte? Ja toisaalta en tajua naisia, jotka väen väkisin jättäytyy riippuvaisiksi miehistä.

Mä tienaan sen verran, ja mulla on sen verran hyvä elämänhallinta muutenkin, että mun ei tarvitse yhtä ainoaa epämiellyttävää tai epäkunnioittavaa äijänrahjusta kattoni alla katsella. Ja hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi