Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti tapaamaan hoitoaan, halasi minua ennenkuin lähti

Vierailija
18.05.2013 |

ja nyt haisen sille hemmetin partavedelle. Täytyy käydä suihkussa, ettei mies olisi koko ajan mielessä. Jos voi sanoa, että olen ollut joskus elämässäni pohjalla, niin se on nyt. Mies ei edes tiedä, että tiedän.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän samanlaisessa tilanteessa- paitsi että mies tietää että tiedän. Aion ottaa eron heti kun tietyt asiat ovat järjestyksessä. Pariterapiat käynnissä, ei mitään hyötyä.  Mies ei eroa minusta muttei lopeta sivusuhdettakaan . Parasta tässä on se, että mies käyttää erektiolääkettä sen naisen kanssa (sitä mies ei tiedä minun tietävän....) muahhahhaa.

Vierailija
22/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, kerropa tuo sille toiselle naiselle! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen tää vieras nainen on? kuin pitkä suhde teillä?

Vierailija
24/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Vierailija
25/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Meidän miehet on aika sikoja :( ap

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 16:17"]

Mä elän samanlaisessa tilanteessa- paitsi että mies tietää että tiedän. Aion ottaa eron heti kun tietyt asiat ovat järjestyksessä. Pariterapiat käynnissä, ei mitään hyötyä.  Mies ei eroa minusta muttei lopeta sivusuhdettakaan . Parasta tässä on se, että mies käyttää erektiolääkettä sen naisen kanssa (sitä mies ei tiedä minun tietävän....) muahhahhaa.

[/quote]

Vierailija
26/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? ap

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 16:18"]

minkä ikäinen tää vieras nainen on? kuin pitkä suhde teillä?

[/quote]

Vierailija
27/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla kaveri! Vai kuinka tarkkaan tiedät?

Vierailija
28/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sit parutaan asioita. oletko huomioinut miestäsi ja keskustellut hänen kanssa ennen suhteen ilmituloa? vai piditkö itsestäänselvyytenä ja jätit huomioimatta.... monen salasuhteen syy on kun pidetään toista itsestäänselvyytenä eikä huomioida. seksi ei kiinnosta mutta kun suhde paljastuu niin rupee toisen tekemiset taas kiinnostamaan...

Vierailija
29/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 16:25"]

täällä sit parutaan asioita. oletko huomioinut miestäsi ja keskustellut hänen kanssa ennen suhteen ilmituloa? vai piditkö itsestäänselvyytenä ja jätit huomioimatta.... monen salasuhteen syy on kun pidetään toista itsestäänselvyytenä eikä huomioida. seksi ei kiinnosta mutta kun suhde paljastuu niin rupee toisen tekemiset taas kiinnostamaan...

[/quote]

Ja tähänkö on ratkaisuna pettäminen? Miten se sitten tilannetta parantaa? Jos suhde ei toimi, niin aina voi erota.

Vierailija
30/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se omaa tilannetta parantaa. Vieras pipari aina mukavaa :)

Vierailija
31/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen eivät voi olla ystäviä. Seksi on aina mukana!!!

Vierailija
32/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että haluat provosoida, mutta meillä ei todellakaan ole tuollaisista asioista kyse. Olen pitänyt itseni nättinä ja timminä ja huomioin miestäni jopa normaalia enemmän. Mikään pihtaaja en ole koskaan ollut. Meillä on ollut hyvä ja tasa-arvoinen suhde, jossa on keskusteltu, naurettu yhdessä ja harrastettu seksiä. Mutta nykyään ei ilmeisesti millään ole mitään merkitystä. ap

[/quote]

Vierailija
33/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 16:32"]

Uskon, että haluat provosoida, mutta meillä ei todellakaan ole tuollaisista asioista kyse. Olen pitänyt itseni nättinä ja timminä ja huomioin miestäni jopa normaalia enemmän. Mikään pihtaaja en ole koskaan ollut. Meillä on ollut hyvä ja tasa-arvoinen suhde, jossa on keskusteltu, naurettu yhdessä ja harrastettu seksiä. Mutta nykyään ei ilmeisesti millään ole mitään merkitystä. ap

[/quote]

[/quote]

jotain on kuitenkin puuttunut kun näin on käynyt.

Vierailija
34/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Muita sitoumuksia, joiden vuoksi sinun täytyy kestää tuota? Oletteko naimisissa?

On maita joissa aviorikoksesta on kovat sanktiot (jos nyt vähän muustakin) ja sillä on puolensa. Mies on todella heikoilla sellaisessa tilanteessa. Näitä tapauksia on ollut omaa piiriä lähellä ja eipä tuo ole sotinut omaa oikeustajua vastaan.

Taisi Suomessakin aviorikos olla rikos jossain vaiheessa.

Itse olen vähän tulinen luonne ja en katsoisi hetkeäkään sivusta yhtään mitään itseeni vaikuttavaa, joten tuosta teosta olisi varmasti seuraukset - se olisi siinä, sillä salailu/valehtelu liitettynä pettämiseen riittäisi viemään perustan yhdessäololta. Oikeastaan ihan jo ystävyyssuhteissa.

Vierailija
35/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, mikset puhu asiasta miehesi kanssa (tyyliin "lopetat tuon käytöksen saman tien, tai tämä oli tässä")? En ymmärrä miksi naiset kestävät parisuhteissa tällaisia asioita, kun erokin on mahdollisuus... Tietty ero tuo uudet järjestelyt ja vastaavat tullessaan, mutta parempi sekin kuin haaskata RAJALLISTA aikaansa väärän ihmisen kanssa, eikö? Jokusessa vuodessa löydät ihmisen, jota kohtaan todennäköisesti tunnet enemmän, kuin tätä entistä (henkisesti pahoinpitelevää) miestäsi kohtaan.

[/quote]

Saatan tuntea sinut, ja sanotaanko että aika "läheisiä" ollaan. :D

t. 24-vuotias uros

Vierailija
36/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulle sopii, että myös vaimolle on vieras muna yhtä mukavaa?

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 16:30"]

Kyl se omaa tilannetta parantaa. Vieras pipari aina mukavaa :)

[/quote]

Vierailija
37/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain on puuttunut, minulle olisi voitu jumankauta kertoa siitä!!! Päinvastoin mies on ollut niin hyväntuulinen, kehunut ulkonäköäni ja halaillut, pussaillut. ap

Vierailija
38/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 kommentoi-- meillä alunperin vika on molemmissa, ja siksi terapiasnkin mentiin. Sen seurauksena minä muutin käytöstäni tietyissä jutuissa yms-- mies ei ole yhtään tullut vastaan. Kotiarki on ok koska en enää halua velloa itsesäälissä ja vihassa, se vie liikaa energiaa. Elän tätä hetkeä kunnes työkuvioni vakiintuvat, sitten laitan paperit vetämään.

en ole toiseen naiseen yhteydessä vaikka tiedän kuka hän on, ja hän tietää minun tietävän. Kerran olen aiemmin kännipäissäni fb:ssa hänelle vittuillut.. Ja mies suuttui minulle koska olin kuulemma uhkaillut sitä naista- joka muuten hänkin on naimisissa ja pienten lasten äiti...

Vierailija
39/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 16:32"]

[/quote]

[/quote]

jotain on kuitenkin puuttunut kun näin on käynyt.

[/quote]

Ei suhteessa tarvitse olla vikaa että lähtee pettämään. Se vika oikeasti voi olla pelkästään siinä pettäjässä.

Vierailija
40/90 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 16:36"]

Aloittaja, mikset puhu asiasta miehesi kanssa (tyyliin "lopetat tuon käytöksen saman tien, tai tämä oli tässä")? En ymmärrä miksi naiset kestävät parisuhteissa tällaisia asioita, kun erokin on mahdollisuus... Tietty ero tuo uudet järjestelyt ja vastaavat tullessaan, mutta parempi sekin kuin haaskata RAJALLISTA aikaansa väärän ihmisen kanssa, eikö? Jokusessa vuodessa löydät ihmisen, jota kohtaan todennäköisesti tunnet enemmän, kuin tätä entistä (henkisesti pahoinpitelevää) miestäsi kohtaan.

[/quote]

Saatan tuntea sinut, ja sanotaanko että aika "läheisiä" ollaan. :D

t. 24-vuotias uros

[/quote]

tuskinpa, ei olla ihan samaa ikäluokkaa. Ja se toinenkin nainen miehineen on lähempänä neljääkymppiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi