Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttumisleikit; onko teistä lopputulos aina parempi

Vierailija
17.05.2013 |

kuin se alkuperäinen look jota lähdettiin muokkaamaan? Minusta ei. Katsoin eilen yhtä sarjaa, jossa kunnon bilehirmu stailattiin konservatiiviseksi pikkurouvaksi, joita on sata tusinassa. Ja mun mielestä se alkuperäinen överi look oli paljon hauskempi ja itse asiassa jopa sievempi.

Harmittaa, että joidenkin muuttumisleikkien tarkoitus on aivan selvästi vaan koodata se nainen sponsoreiden tarjoamien vaihtoehtojen mukaan, ja vaikka sillä lailla varmaan on tyylikäs ja muodikas, niin joku omannäköinen juttu niistä puuttuu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa eniten se, että muutoksen pitää aina olla niin suuri, ettei muuttujan oma tyyli  säily ollenkaan, vaan ihan kaikki pitää muuttaa.

Pahin oli joku australialainen maatilalla asuva biker-pariskunta, jossa naisesta tehtiin blayboy-blondi ja miehestä CK-malli. Hävetti sen muutostiimin puolesta! Etenkin mies koki olonsa selkeästi epämukavaksi. Ja kyllä se nainenkin. Pari selkeästi rakasti toisiaan sellaisina kuin alkujaan oli, ja nyt katsoivat toisiaan hämmentyneinä :(

Vierailija
22/25 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ootte olleet muuttumisleikissä niin onko teillä ollut sellainen teinilook mennessänne sinne muuttumisleikkiin? Jospa teistä tehtiinkin ikäisenne tyylisiä ja näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan show nimeltään How do I look? Monta kertaa olen ihaillut ohjelmassa olevien naisten luonnonkiharoita, jotka sitten suoristetaan, ja leikkaus on aina revitty polkkatukka ruskealla pohjavärillä, jossa punainen raita. Vaatteet heitetään roskiin, ja tilalle ostetaan yksi jakkupuku, yksi kotelomekko, sekä farkut ja t-paita. Tämä sama muutos ihan jokaiselle naiselle, ihan jokaisessa sarjan ohjelmassa.

Vierailija
24/25 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin muuttumisleikkiohjelma, jonka näin, melkein itketti. Nuoren naisen pitkät luonnonkiharat hiukset, jotka olivat hänessä ehkä se kaunein kohta, leikattiin pitkähköksi polkaksi ja suoristettiin. Lopputulos oli mitäänsanomaton. Eikö tätä upeaa kuontaloa olisi voinut jotenkin korostaa ja meikillä ja kivoilla uusilla vaatteilla sitten tehdä hänestä uuden näköinen...

Vierailija
25/25 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkusta tuli oliko viime viikolla sellanen, missä oli se aina ruskeaan pukeutuva kukkakaupan myyjä. Hänestä tehtiin kyllä tosi kaunis, mutta usein tosiaan lopputulos on vieras, vanhentava ja liian teennäinen. Luonnollisuus puuttuu kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi