Mikä on mielestäsi American Idolin historian paras esitys?
Olen törmännyt nyt useammassa arvioinnissa siihen mielipiteeseen, että Clay Aikenin Bridge over troubled water oli oman esityskautensa paras esitys, ja lisäksi yksi kaikkien esityskausien parhaista. Miksi? Olen kuunnellut sen läpi muutamaan kertaan ja minusta se on tosi keskinkertainen ja tylsä, ei millään lailla omaperäinen. Mikä ihme siinä vetoaa?
Minusta kaikkien aikojen parhaita ovat olleet 1) Candice Glover: Lovesong, 2) Hailey Reinhardt: House of the Rising Sun, ja 3) Fantasia: Summertime.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 10:36"]
Katharine McPhee: Over the rainbow
Niiiin herkkää ja nainen niin järjettömän kauniskin.
[/quote]
Eli sinunko mielestä hän ei osaa laulaa sitten? Hmm...
se nainen pääsi kisaan vain isänsä takia. Hirveä akka
[/quote]
Casey Abramsin I don't need no Doctor. Ja sitten hänen ensimmäinen vetonsa pystybasson kanssa. Se mies on täyttä musiikkia päästä varpaisiin.
Yhtenä vuonna oli yksi musta mies, joka teki tosi komeen Beatles-version mutta kuka ja mikä kappale se oli, sitä en muista googlettamatta.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 11:09"]
Casey Abramsin I don't need no Doctor. Ja sitten hänen ensimmäinen vetonsa pystybasson kanssa. Se mies on täyttä musiikkia päästä varpaisiin.
[/quote] Casey Abrams on mullekin ollut se parhaiten mieleenjäänyt muusikko AI:sta kautta aikojen. Aivan upea tyyppi! Tykkäsin erityisesti Nature Boy -esityksestä :-). Mikään hänen yksittäisistä esityksistään ei kuitenkaan päässyt kolmen kärkeeni. -Ap
Philip Phillips : Anthony's song ja
Siobhan Magnus vuodelta 2010
Adam Lambert kolahtanut eniten. Esityksistä vaikea valita, monta hyvää. Aika tasoissa If I can't have you, Track of my tears ja Change is gonna come.
Monta hyvää esitystä ja esiintyjää, mutta Adam on ainoa, jonka levyn ostin :)
Candise Lovesong. Olin ihan kananlihalla koko ajan! Ah, kävin taas kuuntelemassa sen youtubessa... Tätä on musiikki parhaimmillaan, aivan uskomatonta.