Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mökkilook sinulla on?

Vierailija
17.05.2013 |

Ollaan koko kesä mökillä, ja tavataan paljon ihmisiä, joten ulkoinen vaikutelma on tärkeä. Olen hankkinut itselleni hyvät mökkivaatteet, johon kuuluvat

- legginssit

- raskausaikainen trikoomekko (hirmu kätevä, mökillä usein turvottaa)

- äitini froteinen saunatakki vuodelta -62 viileisiin iltoihin

-  feikkikroksit

Onko tämä nyt ok? Puuttuuko tästä jotain? Mun mielestä tässä on koko setti. Asusteeksi löytyy hiusdonitseja vuodelta -94. Ne onkin varmaan kohta taas muodissa, on niin näppäriä.

Millainen mökkilook sinulla on? Ehkä saisin vinkkejä. :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle mun mielestä listasi on oikein hyvä. Siitä ehkä puuttuu:

- marimekon vanha pitkä tasaraita yöpaita

- hai saappaat

- 80-luvun väreissä oleva kulahtanut tuulipuku

- korkea vyötäröiset levi´s farkut (kivipestyt)

- farkkuminihame ja torilta löydetty t-paita juntti-sloganilla. 

- lauri tähkän ja anna eriksonin CD:t. + muuta suomi poppia.

Vierailija
22/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet mahdollisimman rennot ja kulahtaneet, farkut on ihan liian muodolliset, ellei sitten oo itse mikroshortsimittaan revityt ja vähintään -90 -luvulta, uudemmat ei käy. Kengiksi feikkicrocsit tai läpsyt. 

Mökillä pitää kuunnella vanhasta radiosta Iskelmäradiota tai RadioSuomea, ja tarpeeksi hiljaa, ettei kuulu järven yli eikä peitä lintujen liverrystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan lähinnä Jackie Kennedy ja JFK. En ymmärrä sitä, että laitetaan mökille ehdoin tahdoin jotakin kulahtanutta päälle. Me nautimme molemmat hyvin pukeutumisesta myös arkena, joten ei tule sellaista oloa, että pitää päästä normaalikuteita pakoon. Kukin toki tavallaan.

Vierailija
24/28 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mökkilook on oikeasti kaikkein vanhimmat collegehousut, ja se kulunein hiaton alaspäin levenevä tunika minkä omistan. Nuo on siis työvaatteet joilla hikoillaan piha/metsähommissa ja niitä ei pestä kuin vasta kaupungissa...kuivatellaan yön yli...

Saunan jälkeinen vaatetus on H&M nirunaru hellemekko, joka paljastaa enemmän kuin peittää eli tuotakaan ei voi ihmisten ilmoilla käyttää.

Kenkinä joko Hai kumpparit tai lenkkarit (työhommissa) tai släbärit (nekin vuodelta nakki ja pottu).

Onneksi kukaan ei näe.

Vierailija
25/28 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/28 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mod-henkinen hellemekko, aurinkolasit, korottomat sandaalit ja korot kaupunkivierailuja varten. Hiukset huivilla kiinni, kun ajetaan avoautolla. Miehellä ohuet chinot ja pikeepaita tai ohut kauluspaita, jalassa purkkarit tai tossut, iltamenoihin nahkakengät. 

Vierailija
27/28 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla jo joku huomauttikin, mökillä ei kuulu olla mitään lookkia. Eli pukeudun ihan samalla tavalla mökillä, mitä himassakin ollessa. Vaatteilla ei tosiaan ole väliä.

Vierailija
28/28 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 20:38"]

Ollaan koko kesä mökillä, ja tavataan paljon ihmisiä, joten ulkoinen vaikutelma on tärkeä. Olen hankkinut itselleni hyvät mökkivaatteet, johon kuuluvat

- legginssit

- raskausaikainen trikoomekko (hirmu kätevä, mökillä usein turvottaa)

- äitini froteinen saunatakki vuodelta -62 viileisiin iltoihin

-  feikkikroksit

Onko tämä nyt ok? Puuttuuko tästä jotain? Mun mielestä tässä on koko setti. Asusteeksi löytyy hiusdonitseja vuodelta -94. Ne onkin varmaan kohta taas muodissa, on niin näppäriä.

Millainen mökkilook sinulla on? Ehkä saisin vinkkejä. :)

[/quote]

Onko sun hiusdonitsit kirkuvan värisiä?

Mulla on feikkikroksit myös, ei meikkiä ollenkaan, tukka ponnarilla (kuminauhaa, jos ei löydy donitsia) yleensä saviset ja maalitahraiset, haaroista rikkinäiset housut (mies tykkää), kirkuvan oranssi ja hiukan liian pieni paita  paita, jossa lukee että "vittuuks kyyläät?" Sopii hyvin noiden rikkinäisten housujen tyyliin. Aina löytyy multaa kynsien alta.

Mikäli ehdin pukeutua kunnolla anopin vierailulle, minulla on tarjoustalon hellemekko vuodelta 1999, mutta kaikenlaisilla pesussa lähtemättömillä tahroilla tuunattuna. Jos tulee oikein hienoja vieraita, niin laitan shortsit ja napapaidan (tämä ottaa miestä aivoon) mutta ainoat tissiliivit on yleensä saunalla odottamassa pulsaattoripesukoneen käynnistysoperaatiota. No, kyllä se napapaita tarpeeksi reheviä ryntäitä peittää.

Sienimetsään menoa varten minulla on kelta-puna-vihreä tuulitakki, hiukan paikattu, muistoja nuoruusvuosilta. Ei ole vielä hirvenä ammuttu!

Talvista muotia on anopin vanha vaaleanvihreä polvipituinen toppatakki -97 ja harmaa vanha huivi, mummoperintöä. Karvakumppareilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän